Die rommel staat zelfs op Netflix ![]()
En wat doet Zemraluani?
Die gaat meteen naar YouTube shorts om te bevestigen dat het grappig is hoe slecht zijn Engels is. Love hoe vol zelfvertrouwen hij het brengt, arme knul.
Edit: https://youtu.be/JLF3xeLwEuc?si=S5lTXKrYe9shL--X
Sorry die mongool van een vader spreekt echt debielo Engels. We are gonna learn our kids english!!!
Dat Engels in zo vlog vind ik nog niet zo schrikbarend.
De fotoās van Lucille die op insta stonden konden echt niet!!
Maar überhaupt deze mensen zijn vreselijk.
Borst vooruit ![]()
Oddly specific!
Ik hoop dan altijd maar dat het geld dat ze daarmee verdient naar de spaarrekening van het kind gaat, maar dat is vast te positief gedacht
Hoe kansloos is dit dan? Ze had dit eerder op haar vinted voor 100 euro maar ze krijgt het niet verkocht. En een bedank video van haar kind? ![]()
Dit is @theletherfamily trouwens.
Ik weet niet wie dit is maar wat totaal belachelijk. Geef het weg, breng het naar de kringloop!
āzonder vergunningā betekent zonder kansspelbelasting te betalen
Ik vind het al bizar dat je je kind inzet voor social media als mominfluencer.
Maar dit slaat echt alles. Dat kind moet straks tientallen bedankvideoās gaan maken en deze worden gestuurd naar onbekenden? Bah. Ik krijg daar echt een heel naar gevoel van. Je weet nooit waar het terecht komt.
Huh waar de fuck betaal je dan voor?
Ze krijgt gewoon geld voor het huis en geeft het zelf weg aan iemand. Bizar als mensen dit betalen ![]()
En dan heb je zelfs een vrijstelling tot 454 euro waar geen kansspelbelasting over betaald hoeft te worden. Kan me niet voorstellen dat dat poppenhuis dit waard is
Je mag inderdaad niet zonder vergunning een loterij organiseren, wat ze nu nog alsnog doet, ook al geeft ze het een debiele andere naam. āBijdragen om het door te gevenā, hoe kom je erop?
Wow dit is echt crazy ![]()
Ken haar niet, maar keek net even alle stories achter elkaar, hoe bedenk je het
Maar je koopt dus eigenlijk een ālootjeā. Hoe is dat geen loterij?
Omdat je er sowieso iets voor terug krijgt, namelijk een videoboodschap van haar kind ![]()
Altijd prijs dus
Wie wil nou in hemelsnaam een video boodschap van een random kind?
Schaamteloos dit! Ze krijgt dat ding niet verkocht, maar is te gierig om het gratis weg te geven of naar een kringloop te brengen. En dan net doen alsof je een loterij organiseert? En je kind inzetten als lokaas?
Sorry maar dan geef ik nog liever geld aan Sanneke voor haar bakfiets. Dat vind ik dan een beter doel en die is tenminste eerlijk.
Hahaha jezus dit spant echt de kroon idd.
Dus dat kind moet nu 24 bedankvideos gaan maken omdat mama haar poppenhuis heeft verloot op insta? En nog erger: zij stuurt 24 onbekenden een video van haar kind? Flikker toch op zeg
Ze heeft gister geloof ik een story geplaatst dat ze hier op reageert en ze schreef iets van āik heb niet gezegd dat ze in beeld komtā oid, ze wilde iets van een video met tekeningen in beeld maken ofzo. Dus een video door het kind gemaakt, niet zozeer met kind in beeld.
Niet dat dit het hele verhaal beter maakt hoor, maar meer ter info
ik vind het ook een stomme (en ondoordachte) actie. Snap ook niet dat mensen daadwerkelijk hier aan mee hebben gedaan.