Mocht een havo 2 stagiaire de muziekjes onder die aflevering van het knapste meisje monteren? Echt telkens tien seconden jammerlijk āmatchende songtekstā erdoorheen, met als dieptepunt Torn bij die foto van Koen met zān vrouwen.
Ja en ze is ook āhypervruchtbaarā wat een waarzegster 30 jaar geleden al had gezegd tegen haar moeder.
Ben pro-abortus maar dit voelt voor mij bij Nina (zoals alles bij haar) als uitmelken van een onderwerp. Eerst die scheiding en co-ouderschap en nu dit
Ja, als je twee keer in een jaar ongepland zwanger wordt zou ik toch je methode even herevaluerenā¦
Maar dit gaat niet over nu toch, maar over 2 jaar geleden.
Ze zegt dat ze 5 ongeplande zwangerschappen had in haar leven en hyper vruchtbaar. Maar als je continu natuurlijke anticonceptie doet (vruchtbare dagen volgen dmv kalender bijhouden) en je daar af en toe zwanger door wordt lijkt mij dat redelijk normaal. Niet echt betrouwbare methode nee en dan kan het inderdaad wel eens per jaar of meerdere keren per jaar zwanger rakenā¦
Verder ook voor abortus, maar vond de rest van het artikel (ben geabonneerd op die mail) wel een beetje naief met ongepland zwanger het gaat makkelijk bij mijā¦
Haha ja en ook die videoclips, van Justin Timberlake bijvoorbeeld haha, why ik snap dat het bij het tijdsbeeld past maar toch
Vrijwel vlak erna was ze weer zwanger toch
Jaa ze wilden nog even een āsummer of loveā met veel festivalletjes ohnee ik bedoel dit was āhet geschenk van het ongeboren kindā (nou hoe toevallig zeg!) en daarna was een kind wel welkom.
Ik ben helemaal pro-abortus tegelijkertijd vind ik dit wel gewoon echt dom en onnodig. Hoezo gebruik je geen anticonceptie als je weet dat je hypervruchtbaar bent en je op dat moment niet zwanger wilt worden?
Denk dat haar verhaal meer mensen tegen de haren instrijkt dan dat het het taboe zal doorbrekenā¦
[quote=āFreedom, post:5313, topic:34819ā]
met veel festivalletjes [/quote] aka drugs⦠want daarna stond ze ook zwanger op Lago Lago
Ik snap je wel hoor, en tegelijkertijd denk ik: waarom eigenlijk? Vooropgesteld: ik vind het echt kwalijk om ānatuurlijke anticonceptieā als betrouwbare methode te promoten omdat het dat gewoon niet is. Maar als een vrouw die risicoās kent, daar voor kiest en toch zwanger raakt en vervolgens abortus kiest als āanticonceptiemiddelā dan is dat nog steeds aan de vrouw toch, als je uitgaat van baas in eigen buik (of ja, dat vind ik dan, daar kunnen de meningen natuurlijk over verschillen). Ik bedoel ja, āonnodigā, elke dag de pil slikken of jarenlang een spiraal in je lijf of elke keer een condoom gebruiken voor de paar vruchtbare dagen in een jaar is misschien ook āonnodigā.
Edit: sorry ik snap op zich wel dat je dit van Nina dom en onnodig vindt want dat vind ik zelf eigenlijk ook haha, omdat het bij haar niet echt lijkt door te dringen dat zwanger worden gewoon een best logisch gevolg is van haar manier van dat proberen te voorkomen en ze ook zegt dat ze niet lichtvoetig over abortus denkt en dat ze haar abortus ook heel verdrietig vond (wat ik ook begrijp)
Maar geen tiener zwangerschap
Ik zit nu die aflevering van MMvdK te kijken van Michelle en ik gier echt om die bewerking van het gedeelte over dat motorrijden? Met die filmpjes tussendoor En wat lijkt Olivia op Michelle!
Nou het wordt idd weer aardig uitgemolken allemaal.
Al had ze 10 abortussen gehad zou het me niet boeien. Maar ik vind het wel zo ongemakkelijk om dan in die eigenlijk gekke anti abortus retoriek te praten over āhet zieltjeā en hoe zwaar de keuze was. Je werd zwanger en wilde het niet houden, dus je koos voor een medische ingreep. Dat hoef je verder niet ingewikkeld te maken over āzielen die je moet erenā toch. Maar er moet dan weer zoān sausje overheen.
Voor iedereen die ook de docu serie over Ruby Franke wil zien; de eerste aflevering staat op de Nederlandse Disney+ inmiddels, de andere twee komen volgende week.
Ik vond dit geen aanrader by the way, als je het verhaal al kent is er geen nieuwe info. Sterker nog, een aantal dingen kwamen er niet in terug.
Ze deden ook net alsof alles normaal was voordat Jodi in beeld kwam en als je Shariās boek hebt gelezen (of de vlogs van toen hebt gezien) is dat helemaal niet zo.
En die man is echt zoān slappeling en ik ergerde me er echt aan dat hem geen kritische vragen werden gesteld.
Ja dit & dat ze dan zegt op instagram in een reactie op haar post āer is helaas veel verkeerde voorlichting over en daardoor worden teveel onbetrouwbare vormen van natuurlijke anticoncetie gebruiktā. Dat is bij haar toch precies ook zo met 5 onverwachte zwangerschappen en 1 abortus. Ze zegt op een andere reactie ook dat de zwangerschap vlak na haar abortus is āoeps die was ook niet geplandš«£. Het liefst had ik nog een aantal jaren gewacht, maar het heeft zo moeten zijnā
Dan werkt haar natuurlijke anticonceptie methode toch niet top.
Dat ze haar verrassen met die oude bekende op dr TT en hem van achter haar laten aantikken snap ik ook echt niet! Dat op die baan is aan haar haarkleur ook later opgenomen dus dat is geen excuus
Goed samengevat haha. Dit is het stramien ja en er wordt geen millimeter van afgeweken.
Haha Bonnie die het āengeā kraampakket uitpakt samen met Nick . Vond het wel grappig hoe verwonderlijk ze was over de spullen die erin zaten. Het meeste is wel voor een thuisbevalling maar oke. En ze is helemaal bang voor wonden. Nick die denkt dat die alcohol en watjes voor de eventuele wond/hechtingen zijn. Autsj⦠gelukkig niet!