Mommybloggerstopic #10

Ja wtf! Bewijst maar weer dat ze erg goed gaat op dit soort aandacht :rofl:

7 likes

Een juicechannel heeft blijkbaar gelekt wie haar vriend is, waarna zij het dus nu ook gedeeld heeft. Vind haar vriend een gekke combi tussen Waylon en Robbie Williams lijken op die foto’s en filmpjes.

6 likes

Nou ja dat filmpje stond al klaar neem ik aan? Ik geloof niet dat ze het perse heel erg vind in ieder geval haha

6 likes

Dat fimpje is echt heel cringe :face_with_spiral_eyes:
Dan maak je jezelf ook belangrijk. Is waarschijnlijk ook al veel eerder opgenomen en vast niet spontaan.

Ook 280k views en relatief weinig likes en reacties :sweat_smile:

7 likes

Ik wil ook even kijken maar kan het niet vinden! Wat is haar insta handle?

6 likes

Lotteballijns

4 likes

Ik vind het net sanny en Jorg

7 likes

Wow inderdaad, vooral haar vriend die Jorg lijkt

4 likes

Benieuwd wanneer ze hun eerste cursus gaan aanbieden

14 likes

Oooh ik herken hem uit mijn woonplaats. Even gemist dat hij uit elkaar is.

7 likes

Zie ook dat Cynthia reageert in de comments dat een juicechannel dit had gedeeld :joy:

3 likes

Ik vind haar juist precies op Dee lijken

2 likes

Sowieso laatst al een fotoshoot met die man, zal wel horen bij influencer zijn. Een fotoshoot plannen om je nieuwe relatie te lanceren. Ben benieuwd wanneer we die foto’s te zien krijgen. Met hoeveel ze al sneak peaks geplaatst had van die man leek het bijna alsof ze teleurgesteld was dat het niet eerder al opgepakt was door de juice kanalen. Ook door al die reacties van mensen die benieuwd waren “ik snap je nieuwschierigheid, echt, maar het is niet aan mij”. Overduidelijk dat ze zelf al eerder publiek ermee wou gaan en rekende op de juicechannels.

9 likes

Het is dat ik haar volgde vanwege haar post partumbuik die ze eerst ongeveer om de dag liet zien (was herkenbaar), maar zij is toch helemaal niet bekend?? De “juice channels” geven toch meer om EOTB types lijkt mij? Ik was zo verbaasd!

7 likes

Wel juicechannel was het ĂŒberhaupt? Was het geen 1 april grap?

4 likes

Iemand de aflevering van Boos al gezien ?

2 likes

Is nog niet uit volgens mij. Het onderwerp familievloggers wordt vanavond wel bij Eva besproken.

1 like

Jawel! Het staat er al op.

Ben het nu aan het kijken en schrik echt van de voorbeelden die langskomen. Ik kijk geen familievlogs en kan me zo moeilijk voorstellen dat je zelfs op sommige heel kwetsbare momenten denkt “ff vastleggen”.

28 likes

Ben nu aan het kijken, is sinds 16:00 ‘uit’. Tot nog toe (ben ongeveer op de helft, duurt een uur) is het sterk. Komt vanaf morgen ook een docuserie over kindfluencers trouwens (heet Bad Influence). Toevallig, maar hopelijk gaat er dan nu Ă©indelijk wat gebeuren

8 likes

Heb net Boos gekeken. Vind het een hele sterke aflevering. Hoop echt dat hier nu ook eindelijk echt iets aan gedaan gaat worden! In plaats van ‘we gaan het in behandeling nemen’

Die reactie van Ruben Koet over zijn kinderen in zwemkleding wtf
 hoe denk je hier niet over na.

Jammer dat de Bellinga’s nergens op reageren. Was helemaal te verwachten van die egoïsten natuurlijk en dat ze niets laten weten zeg heel veel. Zal ook wel niet echt een zinnig antwoord op gekomen zijn waarschijnlijk, gezien het twee enorme leeghoofden zijn.

Echt ziek om kinderen zo bloot te stellen en schijt te hebben aan hun emoties etc, allemaal voor zoveel mogelijk views.

41 likes