Mommybloggerstopic #10

Dank! Zelf zie ik het niet maar ik heb het toch maar even weggehaald

4 likes

Ok -mijn fout om te gaan kijken want daardoor krijgen die LOSERS nog meer aandacht en geld- maar onder die video van Tim reageerde ook iemand over ‘demammavan’. Ik keek net ff op haar instagram maar WTF brengt die allemaal in beeld van haar kinderen?

Ze filmt het halfjaarlijkse tandartsuitje met haar kinderen en filmt zowat de binnenkant van die monden. Wat een weirdo zeg, echt ziek dat die mensen hun kinderen zo uitbuiten. Vind haar sowieso al overkomen als een koude heks in programma’s op tv waar ik ze voorbij zag komen.

Ik hoop echt dat alle ouders van deze gezinnen asap een dikke boeten en een vlogverbod gaan krijgen :cry:

8 likes

Los van dat ik 100% achter de aflevering van boos ga staan had ik wel een beetje moeite met de oproep van Tim.
Hij spreekt de vader van familie bellinga ga aan, met de reden dat hij het “hoofd van de familie is” . Behoorlijk ouderwetse gedachtegang wel

15 likes

ja tim is echt zo’n typisch performatief links ventje dat eigenlijk een onwijze egotripper is met behoorlijk wat misogynie in zich. vind hem echt een vervelende man

45 likes

Heel mooi omschreven 🫶

8 likes

Ik vind hem altijd zo’n man die je irrationeel zou noemen en wil dat je met ‘argumenten’ komt als je gevoelens of emoties wil bespreken

23 likes

Maar dan wel met nagellak en 1 ironische oorbel

26 likes

Haha truth bomb alert! :bomb: Ik hoor het hem gewoon zeggen. :joy:

4 likes

Idk hij heeft wel al 10 jaar lang met die ene vrouw die geen seks wil toch?

Mag hem ook niet maar hij lijkt wel ruimte te hebben voor dat soort dingen.

9 likes

Ik moet soms ineens denken aan dat zijn vriendin een documentaire maakte over dat ze niet veel zin had in seks en in dat voorstukje dan steeds een scène zat waarin ze aan hem vraagt ‘zou je bij me weggaan als ik nooit meer seks wilde?’ En dat hij dan heel snel en zonder na te denken zegt ‘kan. Kan ook niet.’ Precies die vibe is het

11 likes

100%

ik kijk niet vaak boos maar ik vind ook hoe hij met die marije omgaat echt heel typisch ‘ik sta boven jou en ik laat je wel wat zeggen maar ben dan vooral zelf aan het nadenken over wat voor veel belangrijkers ik ga zeggen als ik door je heen ga praten’

9 likes

Oja dat past ook wel weer bij het beeld dat sommige mannen van zichzelf hebben als ‘kritische journalist’ wat betekent de hele tijd mensen onderbreken en dan zelf ff samenvatten wat ze zeiden

10 likes

@ egbertkanaal op YouTube heeft over de Bellinga’s ook al meerdere video’s gemaakt, het is echt insane. Ze spreken zichzelf ook zo hard tegen. Vind het echt zielig voor die kinderen ook.

8 likes

Ze zijn op wereldreis in Dubai, en alleen maar Dubai. Echt een prachtig concept.

30 likes

En zo ongeveer elke dag in een speeltuin, zwembad of shoppen.
Daniël heeft echt wel tijd om die telefoon op te nemen maar heeft geen zin in kritische vragen.

6 likes

Oh ik heb geen idee, ik vermijd hun maar heb de Egbert/Acid video gezien.

Zelfs Gio’s fans HATEN de Bellingas dus dat zegt wel wat want dat zijn zelf al mongolen.

18 likes

Nou mamalotjes vriend is wereldkundig gemaakt hoor.
Hij lijkt me wel goed bij haar passen.

4 likes

Ik vind het wel cringe, te bedenken dat een derde persoon dit gefilmd heeft :joy:

10 likes

Jaa qua zweverigheid wel maar ik krijg geen goed gevoel bij die gast. Lijkt me echt een lovebomber vind m beetje een engnek. Hij is ook pas net uit elkaar met zijn ex waarmee hij 4 kinderen heeft (bron: zijn insta).

26 likes

Is haar laatste story nou een soort juicechannelparodie? :face_with_spiral_eyes:

9 likes