Het zou me niks verbazen lol
Hoe oud zijn die kindjes van Nina Pierson? Wel zwaar lijkt mij dat een scheiding hoor met 3 kindjes
Drie onder de 7 dacht ik . Echt sneu hoor. Hoezeer ze het ook wil brengen als een geweldige kans en #dankbaar, hartstikke pittig voor die kids.
Beide wellicht. Eerst de man en toen te druk om de hond te houden? Maarja misschien moeten we niet speculeren
Maar oeps al gedaan /sarcasm
Die hele ‘mijn scheiding is geen mislukking, maar ik ga vieren wat er geweest is’ is echt hoe ik mezelf in allerlei situaties voor de gek hou. Behalve dan dat ik mezelf er vervolgens om uitlach en anderen het in tijdschriften zetten
Nou kan toch dat mensen er echt zo in staan? Jij dan niet maar zij misschien wel. Mijn laatste break up heb ik ook zo kunnen zien en scheelt je een hoop drama en tranen kan ik je vertellen dus yay voor therapie.
Tuurlijk kan dat, maar als je er na 14 jaar huwelijk, drie kids en een groot bedrijf achter komt dat het leven dat je jarenlang als perfect presenteerde - inclusief allerlei adviezen voor anderen - je al best lang ongelukkig maakt en dat aan je relatie ligt ben ik niet heel geneigd te geloven dat dit niet gewoon een nieuw narratief is.
Misschien heeft ze het zelf nodig om het te geloven
Ja dat helpt vast, en voor je liefdesrelatie ook helemaal prima maar met/voor kinderen toch wel een ander verhaal. Die lopen vast niet over van blijdschap nu hun ouders een nieuwe vorm vinden en hun moeder zichzelf.
En die gedachte is ook achterhaald, zijn ook kinderen die met een scheiding van ouders er wel veel beter af komen. Na de scheiding van mijn ouders vond iedereen het maar zielig voor ons (groot gezin kinderen) maar zijn we er stuk voor stuk beter uit gekomen en was het voor ons een opluchting. Precies iets waar je echt niet over kan oordelen en niet moet invullen voor de kinderen
Preach! Zo blij dat mijn ouders niet bij elkaar zijn gebleven, wat een ramp zou dat zijn geweest
Maar dit verschilt toch echt per situatie? Denk niet dat wij daar over kunnen oordelen. Mijn ouders zijn ook gescheiden maar pas later.
Ik was 4 toen mijn ouders gingen scheiden en ik weet er echt helemaal niks meer van Het zal vast wennen zijn voor de kinderen, maar het hoeft echt geen drama te zijn meteen.
@sjamadriaan raadt op Instagram aan om onder andere Kelly Caresse te ontvolgen. Gaat over kwakzalverij en fitfluencers.
Wel hilarisch dat de nieuwste Jomanda dan wel geadviseerd wordt om te volgen. Als er eentje een grote kwakzalver is dan is het Jessie wel.
En terecht!
Ik zie dat Zarayda Groenhart ook op het lijstje staat? Waarin is zij afgegleden? Ik zie nu vluchtig op Instagram dat ze een soort business coaching achtige toestand doet.
Vond haar 10 jaar geleden ofzo altijd wel leuk.
Hoe kom je daarbij, die staat op het linker lijstje om te ontvolgen toch?
Ontvolgen, niet volgen
@SleepingBeauty ze was iig antivax, ook na haar ziekenhuisopname met covid
Oja, toen had ze toch zo’n lulverhaal dat het allemaal best prima was in het ziekenhuis dus dat we niet moesten zeiken. Want ze werd gewoon geholpen en ze lag op een prima kamer. Wat was het probleem dan?