Ah die had ik ff gemist!
Oh ja er begint nu iets te dagen, in mijn hoofd zijn dat allemaal dezelfde blur mensen als in Kim Feenstra, Doutzen enz.
Nu komt er vaag iets boven dat dat idd Zarayda was. Bijzonder allemaal. Nu doet ze blijkbaar aan business piramide coaching achtige toestanden.
Ik vond dit destijds wel een mooi compliment van Royke:
Ja dit vind ik toch altijd zoān wazige wereld. Zarayda heeft 25k volgers op haar insta, vertelt altijd dat ze miljoenen omzet haalt. Maar haar posts op insta krijgen maar 30 likes? Als je echt zoān succesvolle business coach bent, dan zou je toch veel meer engagement hebben op je berichten? Klinkt in mijn oren altijd maar als gebakken lucht.
Dat van Zarayda heb ik ook met Marjons_moments op insta. Vroeger had zij een andere instanaam maar die kan ik me even niet meer voor de geest halen. Zij woonde toen in Maastricht. Nu heeft ze ook zoān oliebusiness, maken ze de ene reis na de andere en hebben een groot huis gekocht in BelgiĆ«. Ik blijf het fascinerend vinden
Edit: dat was mamatothemax volgens mij
Ismee mijn arch nemesis
Waar zie jij dit? Bedoel je Jessie jazz? Die werd toch juist helemaal afgekraakt in de podcast van Schimmelpenninck met als gast Sjamadriaan?
Ze had het verkeerd gelezen
Maar dat hele oliegebeuren is toch een grote sekte? En ze verdienen allemaal aan elkaar. Marjon blijkbaar het meest want zij heeft een hogere rang dan de anderen.
Ja precies. Dat vind ik ook zo fascinerend. Een hele tijd terug begon een basisschool directrice hier in de buurt ook opeens die zooi te verkopen. Heb nu al heel lang niets meer langs zien komen bij haar, maar vind dat toch best wel vreemd. Zeker bij iemand in zoān functie.
Ja ik vind het ook fascinerend omdat het voelt als ƩƩn groot piramidespel. Als je een beetje googelt vind je wel hoeveel compensatie ieder level ontvangt. Het gevaarlijke aan deze influencers is dat ze met claims komen over bijvoorbeeld zonnebrand zonder enige wetenschappelijke onderbouwing. Of met het advies om die oliƫn in te nemen.
@Lauraschra is ook zoān mommyinfluencer die opeens voornamelijk content m.b.t. die olieĆ«n ging delen.
Het lijkt geen piramidespel, dat is het gewoon
De hond is inderdaad weg (haar eigen insta stories).
Zij is gestopt met insta (al dan niet tijdelijk) om meer in het nu te leven. Maar voor die olietjes kon je haar geloof ik nog wel bereiken! Stel je voor
Gelukkig wel geen posts meer geschreven als Flip ādag zoveel bij mijn mensenfamilieā
Wel sneu voor die kinderen natuurlijk. Onze golden retriever kwam wanneer mijn zonen 3 en 1 (tweeling) waren en dit verliep gelukkig heel goed. We hebben een mega chille hond, en de kinderen hadden ook al snel door dat ze zijn rust moesten gunnen. Maar ik kan me inbeelden dat het niet altijd zo loopt
De enige logische optie tbh.
Ik dacht dat siep die bruine hond was huh? Siep is een peuter?
Ik snapte er ook geen reet van.
In aanvulling daarvan⦠Ikvrouwvanjou zijn sinds de 13e hun kat kwijt. Hij is niet meer thuis gekomen, maar gisteren hebben ze 'm gevonden maar ze kregen 'm moet mee in een doos of de auto. Ik snap dit echt niet. Dan red je een kat die schuw is, net uit SyriĆ« komt en niet zo kan aarden met de hond. En die laat je na 2 maanden al maar buiten⦠En dan nog te bedenken dat Joyce dierenartsassistent (?) is, dan verwacht je toch wel enige kennis? Ze vroegen toen ook hoe ze de kat aan hun hond konden laten wennen geloof ik. Heel goed om om hulp te vragen, maar hebben hoe kan het dat Joyce dat niet weet? Ik kan echt echt met mān hoofd niet bij, met name dat hij nu vermist is en ze 'm niet in de auto krijgen. Ik ben gewoon plaatsvervangend boos hahah.