Denk dat zij heel weinig mee maakt en toch iedere dag content wil maken. In ieder geval beter dat ze iets over zichzelf post en niet weer iets over haar kinderen. Al volgt daar straks vast ook weer een update van🙈
Net voor eens de podcast van Nina Pierson geluisterd omdat het een aflevering met Yara Michels was en ik die erg leuk vind, maar jeetje, wat is Nina vervelend om naar te luisteren. Ze trekt het gesprek steeds naar haarzelf met haar co-ouderschap en lijkt ook helemaal niet goed te kunnen luisteren, terwijl ze Yara aan het begin complimenteert met dat zij dat wel echt kan. Ook wanneer het over Yara’s ongeluk tijdens haar zwangerschap en de ziekenhuisopname van haar toen 5 weken oude dochtertje ging, komt ze er weer in door dat soort trauma’s te vergelijken met haar co-ouderschap. Snap dat dat zwaar is hoor, om je kinderen 50% van de tijd te missen, maar heb echt een allergie voor mensen die elk gesprek zo draaien dat het weer over hun gaat.
Ja, sowieso irritant gedrag. Maar zeker als host toch echt de bedoeling dat je verhaal van ondergeschikt belang is, het gaat om je gast. Volgens mij hebben veel podcast makers die memo ff gemist.
Je hebt
geen
alleenrecht
op
een
naam
Daarnaast, je bent influencer. Je beïnvloed mensen.
Best een prestatie dat iemand zo’n walgelijke naam overneemt. De wereld is gek.
Ja ook echt de eerste en tweede naam haha
Wat is er toch mis met zulke mensen Misschien moet je je kinderen niet op internet zetten om er geld mee te verdienen, dan pikt ook niemand jou naam.
Alsof ze ook zo’n naam zelfbedacht hebben en het alleenrecht erop hebben.
Wat is het überhaupt om zo’n unieke, zeldzame naam te willen hebben.
Maar… ik zie net dat haar zoontje de naam heeft van een modemerk? Wat is daar origineel aan dan? Kan dan toch ook van gezegd worden dat zij het daarvan gejat heeft?
Het kleurenpalet op haar feed verwacht je niet
Ze heeft een okergele muur! Rebels
Oeh nu ben ik wel benieuwd. Gucci? Prada? Of VerCees ?
Mexx haha
Hè dju, wat een anti-climax dit
Bij Mexx moet iedereen toch denken aan die failliete winkelketen?
Verpersoonlijking van #sadbeigebaby
OKERGEEL? Heeft ze dat dan helemaal kapot gefilterd? Want ik zie gewoon bruin
Jup. En je schrijft de naam van het kind ook echt met dubbel X net als het merk. Dus, in principe moet ze niet zeuren want ze doet zelf ook naampje pik.
Wel gekke spelling op zich. Even los van het merk, wat voegt die 2e x toe?
Of is het dan: Meks-ks, lijkt me niet
Dat is nu helemaal zo’n trend om de laatste letter van de 3 letterige namen in geval van een medeklinker dubbel te doen.
Echt meer dan de helft van de kinderen van vrienden (zo’n stuk of 10) heeft dat.
Ik snap het ook niet helemaal.