Mommybloggerstopic #10

De katten/hondendiscussie is inmiddels afgesloten en we hebben het weer over mommybloggers.

18 likes

Ja nu is het tijd voor mijn plasje. Ik ga valse info verspreiden let je op @tessel.
Maar ik ben alergisch voor katten en heb er toch 2 en van deze 2 heb ik geen last. Voor mij werkt het dat als ik meer met katten in aanraking kom dat mn allergie dan minder is. Dus zolang de kat bij je interieur past moet je vriend niet miepen xx.

7 likes

Dat geldt ook voor jou Soy! We hebben het weer over mommybloggers.

18 likes

Alle mommybloggers verzamelen in friesland? (Annemerel & Kelly C, inieder geval, verder ben ik nog niet) :joy: ze moeten toch wat daar op ā€˜t wylde pad…

6 likes

Gratis.

7 likes

Jamie Li is ook van de partij

4 likes

Mascha was ook al op de Afsluitdijk dus die zal ook wel aansluiten.

9 likes

Dat zal vast een knaller van een festival worden :smiling_face_with_tear:. Wat is het influencer leven ook triest en leeg. Twee uur rijden naar een ā€˜festival’, heppie de peppie story’s plaatsen, en dan? Een gratis matras?

9 likes

Zelfs co is er ook vanuit CuraƧao.

2 likes

Je eerste deel verwoordt denk ik perfect waarom Emma het van de influencers moet hebben :laughing:

4 likes

Ok ik ben er dus ingetrapt. Ik heb geen Emma matras want te duur.
Maar ik zag het bij al de influencers, overal op instagram (ja echt goede basis voor kwaliteitsproducten), mensen om me heen kochten er eentje. Dus ik dacht: dit is echt het luxe/goede matras.

Nu denk ik: serieus trap ik hierinšŸ˜…

5 likes

Hahaha gosh je hebt nog gelijk ook, zie t voorbij komen bij Gregor :rofl:

4 likes

Ik heb hem al een tijdje en vind het heerlijk liggen. Maar misschien moet dat in het opbiechttopicšŸ™Š

14 likes

Ik ook en neem zelfs m’n Emma kussen mee als ik ergens anders slaap :exploding_head:

10 likes

Haha nou misschien valt het dan mee en ben ik niet misleid;)

2 likes

Ik ook, matras en kussens. En indd kussen mee om ergens anders te slapen :joy:

4 likes

Misschien (waarschijnlijk) stel ik me heel erg aan hoor, en moet dit naar het snobtopic, maar ik vind dit dus echt heeeel erg middelmatige catering voor een event met veel bombarie en influencers… spekjes met vlaggetjes, zakjes Dorito’s en kant en klare appie koeken? Alsof iemand even snel voor een kinderfeestje de Albert Heijn heeft leeggekocht.

Edit: ze zijn zelfs niet verder gekomen dan het Koningsdagschap… alles oranje

81 likes

Wat een random verzameling hapjes haha

8 likes

Ik wacht al 1,5 maand op mijn Emma topper, klantendienst is verschrikkelijk en ik moet steeds maar geduld hebben. Op elke mail het standaard antwoord:
" Wij verzoeken u echter geduld te hebben en te wachten tot de topper geleverd wordt.
We verontschuldigen ons nogmaals voor het ongemak en staan altijd tot uw beschikking als u iets nodig heeft."
Nee sorry mijn geduld is op als jullie beloven te leveren tussen 5-7 werkdagen.
Influencers genoeg maar gewone mensen worden int zak gezet. K*t bedrijf.
Sorry mijn frustratie moest er even uit :joy:

13 likes

Hier ook serieus maanden. Toen zouden ze een nieuwe bezorgdatum emailen en moest ik daarop wachten. Helemaal niks gehoord en toen stonden ze opeens aan de deur met het matras :’)

Matt Matras is trouwens ook rot qua bezorgen. Geven ook data door, zit je te wachten en wordt de last minute bezorging geannuleerd. Alleen gaat dat niet maanden door, hoogstens 2 weken.

7 likes