Weet je wat ik pas shocking zou vinden als een van die influ moekes iets met kleur zouden kopen.
Maar hoeveel kleuren heb je in een hond
Zwart. Past lekker bij een industrieel interieur
Haha daarom vind ik (vast impopulaire mening) de style van Elise erg leuk. En haar kinderen zijn er qua kleding altijd erg leuk uit
Lol je kon toch ook niet ruiken dat @tessel een professional was op dit gebied. Ze zei letterlijk alleen “honden zijn nooit hypoallergeen”, en vervolgens wel @Sproetjes kwalijk nemen dat dit ontzettend sterk onderbouwde argument niet meteen voor waar werd aangenomen
Mijn hond heeft 3 kleuren; zwart, wit en roodbruin. Past totaal niet in het interieur. Maar ja, om die hond nou blauw te verven…
Denk dat die hond heel goed in een Romy Boomsma kleurenparadijs past
Dat er een tijd zou aanbreken waarop we letterlijk gaan afkeuren wat voor een kleur hond iemand neemt. Jeetje…
Kan dit niet gewoon even naar het hondentopic?
Hahahaha dit leest echt hilarisch in combinatie met een post over tandvlees van @SpeedOfSound.
Misschien hebben de hondeneigenaren nog een tip over een bepaald soort kluif.
haha jeetje ik zie dat ze in haar insta bio zelfs de sterrenbeelden van haar kinderen erbij heeft gezet
Die hondenkluiven zijn wel lekker beige
Ik haat honden bleh!
Geef me maar een katje uit een asiel maar vriend is allergisch. Of zijn naaktkatten hypoallergeen😂
Nee die hebben veel huidschilfers
Ik heb ook een naaktkateigenaar horen zeggen dat ze vetvlekken achter kunnen laten, omdat ze dus een vettere huid hebben ipv haar ter bescherming.
O gatver . Nee was niet serieus hoor over dat soort katten. Vuilnisbakkie is prima.
Ja echt al na 3 (?) maanden zijn ze eruit gegroeid geeft ze aan. Het verkoopt schijnbaar goed.
Dit moet misschien in het bekentenissen topic zonder omg reacties…
Ik zit stiekem te wachten op een newborn / geboorte vlog van elise
Of het was tijdelijke anti-kraak huur omdat ze met hun vers gestarte bedrijf nog onvoldoende rendabel zijn
Ik probeer maar niet alles te geloven was ik lees op de socials en bijMB kan ik niet meer kijken want ze heeft me geblokkeerd
Idd. Wat een eindeloos gezever om niets. Je zou maar perse je gelijk moeten halen op een forum en willen bewijzen wat voor expert je wel niet bent.
Vast weinig te zeggen thuis