Mommybloggerstopic #10

Ik ben ook geblokt al heel lang geleden. Ik volg wel een aantal mensen van dit forum ook. Misschien is dat een reden ?
Ik had ook niks gezegd of gedaan

4 likes

ze heeft mij ook geblokt. misschien omdat ik een priveaccount heb zonder profielfoto.
ik ben er eigenlijk wel blij mee. heb ook gelijk Jolie noe en Jacq ontvolgt. was eigenlijk heel erg klaar met die mensen maar bleef er toch naar kijken en me verwonderen.
en ook al denk je van niet, het influencet je toch. ik mis er niks aan in elk geval.

9 likes

Ze ligt op een ander forum redelijk onder vuur over Jolie Noé. Neemt retouren niet aan omdat het zou stinken naar parfum. Inkoopprijs is minder dan 10 euro met verkoopprijs van 99,99 euro en ook heel veel slechte reviews via telefoonboek en trustpilot. Vraagt zelfs iemand of Boos niet ingeschakeld moet worden vanwege oplichting. Gaat lekker daar :smiling_face_with_tear:

9 likes

heb ff wat reviews gelezen op telefoonboek en heel toevallig schrijven drie dames met de achternaam buch.el lovende recensies :joy: één op 31 augustus, eentje op 30 augustus en ik vond er één van juni. suspicious much

8 likes

Welk forum is dit??

11 likes

Ik vind je ook behoorlijk naïef om te denken dat je veel kwaliteit kan verwachten van dat soort synthetische meuk. Het is vragen om problemen

5 likes

Viva…

2 likes

Ik vind iets verkopen als 100% katoen waarvan in het label staat 100% polyester en dan niet terug willen nemen best oplichting. Ik lees ook veel verhalen waarvan de kleding kapot is aangekomen of kledingstukken die niet gepast zijn die niet worden teruggenomen onder het mom van ‘zelf kapot gemaakt’ of ‘het ruikt naar parfum’ het is ook niet 1 recensie met zo’n verhaal. Maar best wel wat. Riekt voor mij wel naar oplichting.

25 likes

Hahaha alle recente reacties bij telefoonboek zijn echt minuten achter elkaar geplaatst. Heeft #teambollen gevraagd om positieve reviews?

1 like

Ook opvallend hoe bijna alle positieve reacties voornamelijk iets benoemen over hoe fijn de klantenservice wel niet is.

3 likes

Zij hebben natuurlijk ook gewoon al een grote following vanaf de start van het bedrijf. Scheelt veel.

6 likes

OMG! Ik heb net die vlog teruggekeken. Pijn aan mijn ogen :eyes:

3 likes

Ik denk dat ze tegen die personeelsleden hebben gezegd dat ze er een taak bij hebben. Namelijk, positieve reviews plaatsen.

4 likes

Mooi ook dat iemand die precies vandaag een positieve review achterlaat alle voorgaande negatieve reviews gooit op jaloezie. Vandaag 6 positieve reviews in amper een paar uur tijd tegenover ruim 400 negatieve reviews in een paar maanden tijd. Damagecontrol goes wrong. :sweat_smile: Pas gewoon je concept aan en hang iets minder de geldwolven uit over de rug van kansarme kinderen.

14 likes

Vandaag voor het eerst op Viva forum gekeken n.a.v. deze berichtjes (niks gemist). Maar was je nou zó nieuwsgierig of er “trouble in paradise” was dat je op 2 verschillende forums dit hebt geplaatst? Zie bijna exact dezelfde post op Viva, ook van gisteren

24 likes

viel mij ook al op haha :eyes:

6 likes

Maar wat doen jullie dan ook op Viva dat dit soort sneue dingen je opvallen :stuck_out_tongue:

7 likes

Mwah aliexpress niet maar wel World Fashion Centre en Paris Fashion shop spul. Is wel Bangladesh achtig…

Heb bijvoorbeeld het volgende gevonden.

Het is gewoon spul wat iedere gemiddelde boetiek ook verkoopt. Alleen zij hebben echt marges van x5 ofzo ipv x2.5 wat gemiddeld is.

30 likes

er werd hier gepost ‘op een ander forum’ dus toen wist ik meteen dat het viva was en toen ff gekeken wat er daar besproken werd haha

9 likes

Ik weet dat dit is hoe handel werkt maar ik vind het toch zo walgelijk

7 likes