“Boetiekjes” die dan filmpjes plaatsen op facebook met 100 auto’s op de achtergrond en bitchy opmerkingen naar medewerkers en net doen alsof die kleding bijna uitverkocht is
Oh dit doet me er echt aan denken dat zij een heel leuk jurkje op hun site hadden voor €49,95. Echt een bagger kwaliteit dus retour gestuurd. Zie ik exact hetzelfde jurkje op een andere website voor de helft van het geld minder. En zelfs dat is te duur voor dat zielige lapje stof
Ik snap niet zo goed dat ze 10+ man personeel hebben en blijkbaar zo’n groot pand, maar wel echt een hele slechte/lelijke website en die onprofessionele foto’s van de kleding.
Het is allemaal losse inkoop inderdaad.
Is vaak (of altijd) goedkope troep.
Ik krijg dit ook nooit aan vriendinnen uitgelegd. Ik skip bij voorbaat ook al die winkels die alleen met de maten s m l werken, want dan weet ik al dat het van die troep winkeltjes zijn (& ik pas het ook niet )
Ja met foto’s die thuis in de slaapkamer worden gemaakt. Wat is dan het nut van je prachtige instagramproof kantoorruimtes.
Ik ben heel benieuwd of en hoe lang dit een succes is/blijft. Ik heb best wat vriendinnen die MB ook volg(d)en en het gros haakt af omdat ze haar niet meer relatable of boeiend vinden. En hoe lang gaan je volgers pikken dat je goedkope troep voor heel veel geld verkoopt, terwijl je zelf van de dure kleding, designtassen en een joekel van een BMW bent.
Ik denk juist dat die foto’s de kwaliteit van de kleding moeten maskeren
Dus als ze echt scherpe, advertentie - waardige foto’s zouden maken het niemand zou kopen.
Maar dit doet zowat elke kleine webshop, bij World Fashion Centre inkopen.
Zelfs dan zie je op de foto dat het echt troep is.
Ik denk dat de foto’s gewoon zo zijn, omdat het met minimale moeite toch wel verkoopt. Waarom zou je er dan meer moeite in steken?
Ik denk dat Michelle ook gewoon met die flutstofjes en modellen wegkomt. Bij de andere modellen die ze soms op hun site gebruiken ziet het er toch stukken minder uit.
Als je bij dit soort boetiekjes en websites shopt verdien je de scam ook ergens gewoon.
Ze heeft n.a.v. kritiek op het bedrijfsaccount uitgelegd waarom en wanneer ze mensen blokkeert. Zie één na laatste post van hun bedrijfsaccount.
Misschien niet 100% een mamabloggers vraag maar ik denk dat dit de meest passende locatie is:
Ik krijg op Instagram bij berichten die ik misschien wel leuk vind regelmatig foto’s van overleden babies of ouders met hun overleden kindje. Ik vind dat zo akelig om te zien (ja voor de ouders is het natuurlijk ontelbaar veel erger). Ik blader door Instagram om wat plaatjes en geneuzel te zien. Ik geef wel aan niet geïnteresseerd maar heeft iemand nog een andere tip?
Je kan via instellingen - voorgestelde inhoud- specifieke woorden en zinnen blokkeren. En dan een paar veelgebruikte hashtags toevoegen die genegeerd moeten worden. En ook als je zo’n bericht ziet op de drie puntjes erboven klikken en ‘niet geinteresseerd’ aanklikken.
Dank! Ik heb een macabere lijst aangemaakt met geblokkeerde woorden.
Wow dat heb ik ook een tijdje gehad! Ik was toen nog zwanger ook dus ik vond het echt verschrikkelijk. Ik heb insta toen ook een tijdje van m’n telefoon gehaald want ik werd er echt depri van. Ik vind het sowieso wel heftig om dat soort foto’s met de hele wereld te delen eigenlijk.
Ik heb dat ook gehad toen m’n algoritme raadde dat ik zwanger was. Je blijft er toch even naar kijken en dat weet insta. Als je ze allemaal blijft blokkeren gaat het ook wel weer weg. Krijg nu alleen mormoonse moeders met tien kids en crashende auto’s.
Door deze discussie ging ik op het profiel van Michelle kijken (niet geblokt lol) maar hoezo kleedt zij haar kind als een mini volwassen man
Hahahaha die schoenen idd please