Mommybloggerstopic #10

Die ene meid die rond haar 16e een sex q&a had met dr vriendje. Ik hoop voor die 2 kids dat die van youtube af zijn haha.

9 likes

Ik weet niet of dit nou echt heel goed sarcasme is of dat je dit daadwerkelijk meent.

76 likes

Dit leest echt als de titel van een vlog :sweat_smile:

10 likes

Nee dan was het
YAAAAY , leuk nieuwsss! :dizzy:JULIA en TYCHO verwachten een TWEEDE KINDJE! LEVV word straks GROTE BROER. :smiling_face_with_three_hearts: :herb: :two_hearts:

22 likes

Ik kan me hier zo niks bij voorstellen hè. Hoezo ben jij hier nou “oprecht blij” mee? Ik ga er gemakshalve vanuit dat je deze mensen niet persoonlijk kent

48 likes

Dit leest echt als een bericht dat door de (aanstaande) moeder zelf is geschreven.

36 likes

Doe dit lekker in het mommy topic. Daar hoort dit!

2 likes

Ja jongens, ik kan deze nobodies niet eens vinden om te kijken of ze naar het mommybloggerstopic verplaatst moeten worden…

34 likes

Ik denk alleen wel dat dat hetgeen is waar mensen aan denken als ze haar naam horen, kan kort door de bocht zijn maarja

4 likes

Neen.

3 likes

Omdat Lotte hiervoor al werd besproken. Die Julia en Tycho niet, en als ik ze google kom ik op de website Momtalk.nl. Ze is dus een mommy-blogger en dat hoort in dat topic.

7 likes

Alleen al aan haar nieuwe insta/YT naam kun je het zien: Julia Johanna de Bruin :sweat_smile:

2 likes

Zij wordt hier al sinds 2018 besproken maar oke

9 likes

Was jij toen al geboren?

6 likes

Nee toen was mn moeder nog een baby zelfs

4 likes

Nou, ik lees toch al van het begin mee en ik had er nog nooit van gehoord. Maar prima, n=1. Ik zie ook dat ze op youtube zit, waar ze zich ook als moeder presenteert. Is net zoiets als Elise en Vita die zijn verhuisd van topic.

5 likes

Nou jongens, hierbij opgelost door @TanteBetje waarvoor dank! Zou je bijna voordragen als mod maar dat schiet niet op als je alleen maar passief agressieve duimen uitdeelt.

6 likes

Ben oprecht benieuwd hoe oud je bent, dat je het leuk vind om naar haar te kijken?

2 likes

Ik zie weleens tiktoks van haar voorbij komen, ik vind haar zoontje echt heel schattig!

2 likes

Als jij een foto plaatst, doen wij het ook

6 likes