Maar decadent gedrag verwacht je toch ook bij haar?
Ja, daar kijk je toch ook voor. Als ze filmde dat ze 5 dagen per week op kantoor zat zoals zovelen van ons, zou het opeens een stuk minder interessant zijn.
Alsof Monica Geuze zo relatable was als ze weer eens voor honderden euroâs aan tassen of kleding kocht. Is toch gewoon vermakelijk omdat jouw leven niet zo is.
Als die oppas gewoon fulltime bij haar werkt vind ik het eerder raar om haar niet mee te nemen
Ja decadent misschien wel, maar ik vind dit echt over de top. Maar goed, blijkbaar een onpopulaire mening
Dat is toch een totaal andere, niet te vergelijken situatie?
Omdat het wat wereldvreemd is om verbaasd te zijn dat stinkend rijke mensen stinkend rijke mensen dingen doen.
Het ging toch over het âik kan het iedereen aanradenâ aspect ervan?
Ja en dat past perfect bij wereldvreemde rijke stellen.
Oké dan ben ik wereldvreemd. Als jij het zegt.
Ja precies dit maakt haarzelf wereldvreemd. Wat hebben die volgers eraan?
Tja, het is een lifestyle ding wat ik persoonlijk niet echt te vergelijken vind met de producten of diensten die ze over het algemeen verkopen. Als ze het nou verkocht met korting ofzo zou ook een hele andere context zijn haha.
Als influencer verkoop je dingen doordat je ze zelf ook gebruikt en zij verkoopt geen au pair dus technisch gezien is het geen onderdeel van het influencer werk. Ze wil natuurlijk wel een imago omhoog houden van rijke jonge moeder oid en daar past het dan wel weer bij. Maar ze zal de demografische kenmerken van haar volgers kennen en om een au pair die meegaat op vakantie te veroorloven moet je best wat rijker zijn dan gemiddeld, waarschijnlijk ook rijker dan het gros van haar volgers. Dus ze weet gewoon dat die tip voor velen niet realistisch is. Waarom deelt ze dan dit soort tips?
ja dit âvergeetâ ik soms bij Elise, totdat ze laast een lijstje hotels tipte, wisselend van 800 tot 1600 euro. Per nacht.
Thanks. Ik denk dat ze het bewust of onbewust doet om zichzelf een beetje onbereikbaar te houden zodat mensen tegen haar gaan opkijken en dan in the end als ze iets aanprijst wat wĂšl te betalen is het sneller kopen, zodat ze âeen beetje zo zijn zoals zijâ
Coco is zĂł makkelijk en lief (haar woorden). Volgens mij vind ze het ook nog lastig om Coco bij iemand anders âachter te latenâ.
Ik vind ook wel dat ze het heel vaak benoemt dat Coco zo makkelijk is, altijd blij is etc. En dat ze het met de tweeling heel anders vonden/vinden. Veel pittiger. En dat kan ik mij wel voorstellen maar het lijkt mij niet zo leuk om het later zelf zo vaak terug te horen/zien.
Omg volgens mij is die vrouw een oud collega van me.
In de podcast!
Maaaaar ze verteld ook dat Wouter na de vakantie meteen door moet voor werk naar het buitenland en dat ze heeft besloten om het helemaal zonder hulp te doen die dagen!!!
ZĂł knap
Dat is toch buurvrouw Roos? Hahaha
Jaa volgens mij ook! Gaat momenteel helaas niet zo goed met haar (gezondheidsproblemen) zag ik op Pieter zn IG en TikTok
Ze is zo lekker normaal gebleven he!