Mommybloggerstopic #10

Ik zag haar laatst lopen, ze zag er niet goed uit. Volgensmij had ze ook best veel inkomsten uit het influencen

6 likes

Hoe zou het trouwens zijn met dat unieke kanaal van wil en tien? Die abonnementservice?

2 likes

Lijkt een conversatie tussen mij en mijn man :rofl:

11 likes

Was dat niet snel afgelopen?

3 likes

Snap niet dat zij zo de behoefte voelt om werkelijk alles te delen.

5 likes

Annemerel is weer bij de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling. Ook nog met hele dikke ontstoken ogen. Voor mijn gevoel heeft zij echt altijd wat. Wat een pechvogel!

3 likes

Wat een ellende ook de hele tijd. Sneu voor haar.

5 likes

Voor mijn gevoel heeft ze standaard elke maand een wortelkanaalbehandeling, antibiotica en ontstekingen. Als ik haar stories qua eten zie wil ik haar groente geven.

13 likes

Die wortelkanaalbehandeling is het vervolg van die in Italiƫ. Daar heeft ze een quick fix gekregen en nu de daadwerkelijke behandeling.

1 like

Als je niemand anders hebt om tegen te praten? :woman_shrugging: Ik denk dat zij geen vriendinnen heeft waar ze dit soort tegen kwijt kan.

2 likes

Heeft ze eigenlijk nog wel tanden over waar nog geen wortelkanaalbehandeling aan gedaan is?

4 likes

Dat heb je goed gezien! :wink: Ik doe normaal gesproken niet aan dubbelposten en het is ook niet verboden op dit forum dus gisteravond deed ik even een keer geen moeite. :smiley:

3 likes

De Diep’r edities blijven ook maar doorgaan, straks komt er nog een buren of wachtkamer editie :joy:

9 likes

ā€˜Geforceerd gesprek met de kapper’ editie

21 likes

Nou echt, hoe ver kun je dit uitmelken?! Relatie, vriendschap, daten, selflove etc. Op een gegeven moment is t wel een beetje klaar toch?

14 likes

Zelfs ā€˜We’re not really strangers’ waar ik het op vind lijken heeft niet zo achterlijk veel edities.

5 likes

Ik snap het ook niet echt waarom dit zo goed loopt met een heel team erachter enz. Je hebt toch al mega lang van die kletspot kaartjes en gesprekken en dirty talk dingen?

4 likes

Ja inderdaad ik dacht dat de kletspot en die theezakjesvragen nogal cliche waren?

2 likes

Hm ik zie dr nog wel even doorgaan. Family editie en dan weer alle edities vernieuwen met kaartjes die dan weer nieuwe vragen hebben ofzo.

3 likes

Zolang mensen die kaarten kopen blijft zij het uitmelken denk ik. Althans dat zou ik doen als ik haar was :crazy_face:

5 likes