Zo lang je zelf niet over de rug van arme kinderen geld als water verdient en jezelf daardoor helemaal ziek consumeert om vervolgens te doen alsof je zoveel om alle kinderlevens geeft ben je in iedergeval een stuk minder hypocriet niet?
En even benoemen dat ze ruim hebben gedoneerd. Who cares?! Typisch dat haar boodschap uiteindelijk weer om haar draait.
Ik vind het sowieso vrij irritant dat iedereen als een soort woordvoerder âer iets over moet zeggenâ en dan met een loze âmijn hart breekt en ik denk er de hele dag aanâ story komt.
Ja al die influencers die een kind hebben plaatsen nu dagelijks een story met mijn hart huilt, even stil vandaag, dit is vreselijk etc.
Natuurlijk wat er nu gebeurd is vreselijk, maar met alle andere oorlogen werden er niet dagelijks dit soort stories gepost waarbij ook kinderen het slachtoffer worden/werden. Los van oorlogen zijn er zoveel dagelijkse situaties van kinderarbeid, kindermisbruik etc. waar je ze ook niet over hoort.
Ik vind het toppunt nog wel Iris zijlstra die dat ook doet en dan ook nog zegt: â Normaal heb ik zo zo zoveel zin in de herfstvakantie en heb allemaal leuke dingen gepland maar nu voelt het zo dubbelâ.
Moeten we nu dan medelijden met je hebben of?
Dat je zoiets zonder enige zelfreflectie op internet kunt slingeren⊠is ook een kwaliteit zeg maar
Als iemand nog behoefte heeft aan irritainment:
Ik ben haar reels nou al een paar keer tegengekomen en haar ding is dat ze zichzelf filmt terwijl ze met een overmatig serene (maniakale?) glimlach haar huishoudelijke taken uitvoert.
Oh en ze viert bijvoorbeeld dat haar zoon 42 maanden is geworden (en nee, 42 zit niet in de tafel van 12
).
Overigens denk ik dat zij zich kapot ammuseert om alle haatcomments en met bankbiljetten haar tranen droogt
Dit is toch gewoon satire wat ze doet? Zo zie ik haar videosđ
+@Foefjeisthuis - Ik zag net een ander filmpje over het gras maaien en ik denk dat je gelijk hebt ![]()
Haha ja die grasmaai video vond ik heel grappig ![]()
Ik snap wel dat je dacht dat het echt was. De eerste keer dacht ik ook zoooo aan welke drugs zit deze meit. Maar als je dan ook haar reactie op de comments etc ziet valt het kwartje ![]()
Sanny heeft gister gemediteerd voor vredeâŠ
Want manifesteren was teveel moeite?
Manifesteren is alleen voor je eigen geluk he
Waarom? Ik zou het irritanter vinden als ze niks zouden zeggen. En nog irritanter als ze een niet onderbouwd statement geven. Dan liever een story dat het ze veel doet. Ik vind stil blijven nooit goed.
Omdat het in veel gevallen alleen blijft bij wat het met hen doet. Als je zoân bereik hebt (en dingen verkopen/âinfluencenâ je werk is) mis ik echt een âcall to actionâ. En dan hoef je echt niet een expert te zijn maar een oproep tot doneren (of oproepen tot jezelf inlezen, demonstreren, of online activisten steunen) is imo een vrij kleine moeite zonder dat je meteen een standpunt in hoeft te nemen
Ben ik ook met je eens. Alleen Michelle B doet dat dan wel en dan zie ik hierboven dat er wordt gezegd dat ze het âhow can i make this about meâ maakt. Dus dan denk ik, je kan het ook nooit helemaal goed doen
En al helemaal erg is het als ze dan een serieuze post plaatsen, om vervolgens er meteen achteraan een vrolijke reclame te zetten ![]()
Kennen we de compagnon van Annic nog, orthomoleculair therapeut Linda Reinhardt?
Ze zit in de podcast van Thijs Lindhout en de titel is: BOOS op BOOS. Dit forum (de aanstichters)
haalt ze ook nog eventjes aan.
Voordat ik kijk en her niet aan bod komt: Vertelt ze ook nog over Annic? Hoe ze uit elkaar zijn gegaan?
Ik ben er na de eerste vijf minuten al klaar mee âja we wilden gewoon een platform maken voor vrouwen die zwanger wilden worden, want dat deel je in eerste instantie niet met je omgeving blabla, en dat was er nog nietâ.
Nee trut, het internet en fora staan hier vol mee, er is echt genoeg te vinden. Je wilde gewoon geld verdienen aan deze groep mensen. Own het gewoon ![]()