Mommybloggerstopic #10

Ja dat heb ik ook gezegd. Er zal wel weer een disclaimer in de volgende storie komen om de schade te beperken.

4 likes

Echt met 10 seconden simpel googlewerk kom je al op een betrouwbare bron (hoogleraar) dat dit onzin is. Dat je daar als influencer dan ook reclame voor wil maken :face_with_raised_eyebrow: :face_with_raised_eyebrow: Maargoed, de schoorsteen moet ook roken

7 likes

Ja ik vind het ook echt schadelijk. Geen reactie meer terug gehad ook. Het valt me echt van der tegen.

6 likes

Michelle B die in haar nieuwste vlog zelfs trots overkomt op dat ze lijkt te zijn aangehouden voor te hard rijden. Ze zegt je moet niet zeiken bij een boete, dan moet je je maar ā€œnetjes aan de snelheid houdenā€ en ā€œafstand van je voorgangertje houdenā€. Anders kun je gewoon een boete krijgen, jammer dan. De arrogantie is immens🤯 Vooral de afstand van je ā€œvoorgangertjeā€ is wellicht ook handig voor de veiligheid. Maar goed, het verschil met mij is natuurlijk dat ik niet in een tank rijd.

13 likes

Ze zat laatst in een vlog ook ongegeneerd op haar telefoon terwijl ze reed. Dus ze doet, filmt Ʃn publiceert dat bewust, wat gaat er dan door je heen vraag ik me af.

Zijn er al coaches die influencers helpen om zich in het verkeer niet te gedragen als een volslagen debiel?

8 likes

Dit is echt mijn grootste vlogirritatie, vloggen in de auto terwijl ze rijden. En ze doen het echt allemaal :unamused:

16 likes

Ja Michelle is wel vaker met haar telefoon bezig in de auto terwijl ze rijdt en haar " klavertje 4 " achterin zit. Zo asociaal om alles en iedereen in onveiligheid te brengen.

29 likes

En dan in haar laatste vlog een soort van lacherig vertellen dat ze is aangehouden wegens te hard rijden.

4 likes

Alsof het stoer is…

6 likes

Pauline van echte Gooische moeders promootte dit toen ook al. Zo’n slecht voorbeeld.

2 likes

Is er al meer over bekend waarom zij die PSV skybox niet meer hebben? Het hebben van dat ding werd tot een paar weken geleden nogal breed uitgemeten overal, maar nu hoor je er niks meer over, en ik begreep van een juicechannel (realityfbi) dat de skybox van de hand is gedaan. Dat hele hok is uitgebreid verbouwd. Ik snap er niks van.

6 likes

Ik zag ze er pasgeleden nog wel in, verjaardag van 1 van de kinderen vieren

4 likes

Het is een rasechte tokkie in een BMW, had niet veel anders verwacht.

9 likes

Oke kelly c. Ging dus speciaal naar tiel verhuizen om die kids naar een vrije school te laten gaan en nu moeten ze wegens juridische redenen weer terug verhuizen naar brabant. Man dan word je toch echt gek. Ze kunnen dan wel weer in hun vorige huis maar nog niet direct. En dan moeten ze dus in brabant weer iets tijdelijks zoeken?! Wat fuckin vermoeiend.

4 likes

Denk ook niet dat ze dit met plezier doen

2 likes

Nee natuurlijk niet. Lijkt me echt een hel voor ze. Maar ze kon er nog niet veel over kwijt. Heel stressvol zal het waarschijnlijk zijn. Enige voordeel is dat hun vorige huis nog niet verkocht is. Ik dacht zelf dat dat huis allang verkocht was.

5 likes

Ohnee het is weer tijd voor puberale stories.

28 likes

Ik ben niet van nl. dus geen idee van de afstanden.
Maar het oude en nieuwe huis is dus te ver van elkaar om de kinderen toch nog naar die school te laten gaan?
Het is nu ook niet dat zij of haar man 's morgens om 8 of 9 op kantoor moeten zijn dus er is volgens mij wel wat speling om de kinderen te brengen.
Dat zou wel mijn voorkeur hebben tegenover de kinderen terug van school te veranderen.
Natuurlijk als het 1 uur rijden is, is dat niet echt te doen.

Edit: oke ik heb google gevonden en het is dus wel ongeveer 1 uur rijden. nvm dus. sorry.

1 like

Dit is toch omdat hun huis nog niet verkocht was en het dus makkelijkste is om naar terug te gaan?

3 likes

Hahaha zonder naar de forumnaam te kijken wist ik dat jij dit had gepost.

2 likes