Hebben jullie ook het bericht gezien van Michelle over festyland? Ben blij voor haar dat het nu zo allemaal kan. Maar het is ook sowieso automatisch relaxter voor hun denk ik als je vip bent op het festival.
Wat is er eigenlijk gebeurd vorig jaar rond hun coming out? Is er een foto van ze gemaakt op dat festival oid?
Volgens mij is daar de juicetrein begonnen omdat ze allebei met anderen zoenden en oh ah relatieproblemen omg
Er is een filmpje uitgekomen dat Jacqueline met Koen zoende op Festyland en daarna is het allemaal gaan rollen en zijn ze er zelf mee naar buiten gekomen!
Las op de insta van elise joanne dat ze alweer een longonsteking heeft en in het ziekenhuis.
Heb zo met haar te doen eerder dit jaar al een longonsteking. Recent een ongeluk waar ze nog van het herstellen was. Lijkt niet op te houden.
Uiteraard met foto van een infuus in dr arm
Oh jee wat is er aan de hand bij Kelly C. die arme kids weer terug naar de oude school
Gokje; oude huis niet voor de prijs kunnen verkopen of koper trok zich terug. Dubbele lasten te duur. Beide huizen te koop gezet en huis in Tiel is verkocht en nu verhuizen ze terug naar oude huis. Daar zitten nog wat juridische procedures achter.
Huh
Huis in Tiel staat iig (nog) niet te koop. De b&b gaat ook gewoon door. En oude huis staat nog op funda. Bijzonder verhaal in ieder geval.
Ja dit lijkt me heftig! Ze wilden zo graag naar de vrije school, net helemaal geaard & enthousiast erover en dan weer moeten verhuizenâŠ
Ze post net op Instagram dat dit niet het geval is. De woning was nog niet verkocht en daar zijn ze nu vanwege de situatie waar ze in gekomen zijn erg blij mee. Vanwege het juridische aspect vermoed ik hetzelfde als @falafel, ze geeft ook aan er verder niets over te mogen/kunnen zeggen en dat het niet met gezondheid of de liefde oid. te maken heeft.
Oh en ze benadrukken telkens dat het om een langere periode gaat (het terug verhuizen), maar dus niet voorgoed.
Ja denk het ook! Huis was volgens mij recent helemaal verbouwdâŠ
Haar hersenschudding blijft maar duren en zodra ze een dag niet online is geweest komt er een zwaarmoedige update. Net als dat de r alweer even in de maand zit en ze daar allemaal last van hebben. Van de regen in drup en zo zwaarmoedig allemaal. Ik begrijp heel goed waar dat vandaan komt maar denk persoonlijk dat ze veel meer baat zou hebben bij offline gaan en focus op zichzelf.
Het is ook haar inkomen natuurlijk, anders had ze dat waarschijnlijk allang gedaan
Soms ben ik het met zulke opmerkingen wel eens. Maar Elise haar zwaarmoedigheid komt door het overlijden van haar kind. Ik vind het nogal hard daar een oordeel over te hebben. En dat gaat ook niet weg, met een paar dagen offline te zijn.
Ze heeft ook wel vaker benoemd dat ze toch voor inkomen moet zorgen en daarmee zou ze zich ook weleens online moeten laten zien.
Nou denk dat ze alle reden heeft om zwaarmoedig te zijn. En als de gemiddelde nederlander ziek is dan word diegene gewoon doorbetaald. Maar zij niet en ze schrijft ook dat ze momenteel financieel dus ook zwaarder zitten .
Dit leest echt als een âga gewoon wat leuks doenâ tip tegen iemand die depressief thuis zit
Ze is haar kind verloren, na een paar pittige, intensieve maanden.
Daarna kreeg ze een dubbele longontsteking waardoor ze een poos in het ziekenhuis lag. Toen nog een aanrijding met een zware hersenschudding als gevolg. En nu weer een longontsteking.
Ja, dan mag je gewoon zwaarmoedig en verdrietig zijn. Kom op zeg.
Dat mag ze zeker, maar influencer zijn is zo gewoon niet te doen. Posten om het posten en daarmee blijven hangen in je verdriet omdat je gewoon niets anders hebt om te posten. In feite verdient ze er zelfs aan en sleept ze haar kinderen er in mee. Fotoâs van die 2 met een handenhartje en hoppa, weer een post. Ik vind het een dubieus en, voor haar en haar kinderen, een ongezond verdienmodel. Haar lichaam protesteert niet voor niets met o.a longontstekingen. Waarschijnlijk zit haar ademhaling te hoog vanwege de stress in haar. Ik gun haar een kantoorbaantje met afleiding zodat ze uit die cirkel komt waar ze nu in vast zit.