Mommybloggerstopic #10

Ik denk dat ze zelf ook heeft aangegeven dat er inderdaad veel engelstalige varianten bestaan en dat zij net een Nederlandse versie wou uitbrengen.

Behalve het verplichte cursieve woord in elke zin kan ik er me niet echt aan ergeren, gezien ze wel effectief een product op de markt gebracht heeft. Good for her dat het ook nog eens goed verkoopt dankzij haar following.

6 likes

Ik vind het vooral irritant dat ze het een spel noemt. Ik zou helemaal geïrriteerd raken als iemand voorstelt gezellig spelletjes te doen en dan met dit aankomt en ik allemaal :sparkles:diepe vragen :sparkles: moet beantwoorden haha. Maar weet ook eigenlijk niet hoe ze het dan zou moeten noemen…

25 likes

Een evaluatie gesprek :stuck_out_tongue_winking_eye:

24 likes

Ik zoomde in op het kaartje en dacht dat er depri.nl boven stond :sweat_smile:

9 likes

De depri editie?

6 likes

Nou ik vraag me vooral af of ze nu steeds met vrienden die kaartjes tevoorschijn trekt, of alleen voor de show. In haar vlogs is het net of ze elke avond wat kaartjes doet. Ik denk dat laatste en dat irriteert me, maar het is wel slim want ze laat zien hoe ‘easy’ je het kan gebruiken

10 likes

Wat een verschrikkelijk geformuleerde vraag ook, als iemand dit in deze woorden aan mij zou vragen ben ik weg

8 likes

Ze heeft weleens gezegd dat ze iedere avond voor ze gaat slapen samen met Wout een kaartje trekt. Kan me niet voorstellen dat dat echt zo is. Zou hier thuis in ieder geval niet gewaardeerd worden. Een heerlijke diepe vraag als pillowtalk😂

7 likes

Top idee!

4 likes

Nou gelukkig hebben ze ook Sinterklaas intocht op Ibiza.

9 likes

Ergens anders aan trekken lijkt me een betere tijdsbesteding…

7 likes

Dit zou zo een grap van wout kunnen zijn

14 likes

Ik zie hem volgens mij nu altijd op foto’s bij State of Art, echt zo’n oudemannenwinkel haha.

7 likes

Maar iemand hier vroeg zich af of de oppas mee was. Zo te zien wel, want ze zijn aan t hiken zonder die oudste 2.

4 likes

Ik heb ook al 2 oppassen gespot op een foto

4 likes

Ze gaan daar tijdelijk wonen toch, in NL gingen ze naar kdv dus wel logisch op zich als ze dan nu een andere oplossing hebben.

3 likes

Wajoo hoeveel meelezers hebben we hier :o! Het aantal kliks haha

16 likes

We zijn op het punt belandt dat WilvanTien fucking shapeware aan het promoten is. :sob:

12 likes

Ja ik dacht al jeetje. Zij heeft maat xs/s…

9 likes

En, maar dit puur op basis van het filmpje, vraag ik me af of het werkt/klopt. In het eerste stukje zit de trui ín de rok, en krijgt ze hem niet dicht. In het tweede stuk (met de shapewear aan), zit die trui niet in die rok.

Overigens zie ik nu Kelly C. reageren dat er een ‘mooie boodschap in de video’ zit… Ik zie die boodschap niet helemaal volgens mij :sweat_smile:

(post nooit in dit topic, maar dit filmpje viel me heel erg op vanochtend)

11 likes