De huismuts die een vriendin een raveparty als kraamcadeau geeft
Wat heeft deze vrouw in hemelsnaam te bewijzen?!
Volgens mij heeft ze daar ook een oppas(service), dat heeft ze vorige keer dat ze daar was laten zien
Voor mij voelt die rave obsessie soms ook meer als een excuus om de bijbehorende oppeppende middelen te kunnen gebruiken zonder dat t op een verslaving lijkt
Ik vraag me af hoe je dat vol houdt. Als ik een avond ga stappen (met alleen alcohol) moet ik tegenwoordig al een halve week bijkomen. Als ik zo regelmatig zou gaan raven en drugs zou gebruiken, dan denk ik serieus dat je mij kunt afschrijven . Laat staan hoe ik me mentaal zou voelen
.
Alcoholkater is erger dan drugskater!
Vind ik iemand die 1 x per jaar iets gebruikt haha
Zolang je er geen alcohol bij drinkt wel
dat effect verdwijnt wel als je regelmatig gebruikt (vind ik daarom doe ik het niet meer zo vaak) en hangt ook van af of je inderdaad niet of weinig drinkt naast de drugs of dat je allebei doet
maarja ik heb gister heel de dag overgegeven door alcohol (en ik had echt wel wat gedronken maar dit was toch niet proportioneel haha) en dat heb ik nooit met drugs
Van alcohol krijg ik alleen geen dinsdagdip
Maar als je telkens 2 dagen niet slaapt moet je daar vanaf een bepaalde leeftijd toch ook wel een paar dagen van bekomen lijkt mij.
Maar de meeste mensen (waaronder ikzelf) mixen alcohol en drugs alsof het leven ervan afhangt.
Ik vind het wel een beetje coole boomer gedrag om zo te koop te lopen met ‘raven’
Op thuishaven loopt er ook altijd zo’n hele irritante oude vent die met iedereen op de foto moet en gaat en op Facebook allemaal complottheorieën verkondigt. Daar lijkt Rachel een beetje op.
House-opa Johan?
Nee andere. Die house opa is wel leuk geloof ik.
Er is weeral een nieuwe versie van dieper. Dit keer voor de feestdagen. Zijn ze nou nooit eens uitverzonnen.
Ik zet nog in op minimaal de bedroom editie, parents, kids, getting married, business, travel en spiritual soulbesties
Je vergeet nog de Ibiza-editie
Money money money… Schijnbaar verkoopt het. Kan ze haar huis op Ibiess van financieren.
Haha ik moet daar altijd een beetje om lachen. Ben zelf “vroeger” een gabber geweest en ik kan me niet voorstellen dat ik me destijds zoals haar nu zou gedragen. En daarmee bedoel ik dat het helemaal niet bijzonder of uniek is als je gaat “raven” want er zijn duizenden met haar die dat doen. Ik begrijp niet zo goed waarom ze dat zo moet profileren?