Mommybloggerstopic #11

Ik heb het gekocht en het zit echt ruk. Er komt een vetrol onder vandaan omdat het in mijn lies te hoog opgesneden en te strak is. Denk wel dat ik er beter mee uit zou zien onder een strakke jurk, maar ik denk dat ik me vreselijk opgesloten en ongelukkig zou voelen.

6 likes

Ik vond t ook vreselijk! Soort ballonnenspul, stevig maar net niet :rofl:

6 likes

Doet me denken aan de campagne van happy flops afgelopen zomer. Daar maakte ook IEDEREEN reclame voor. Was ook eenzelfde soort dropship met langere levertijd

8 likes

In de nieuwe podcast van MB en Iris gaat het weer enorm veel over de situatie. MB geeft aan niet de vuile was buiten te willen hangen want Time will Tell… maar ondertussen hangt ze toch alle vuile was buiten.

Dat al haar geld zon beetje in die verbouwing zat. Het bedrijf en prive is helemaal zakelijk verweven. Ze wilde een open keuken omdat zij in de poly altijd kookte en dan was de keuken een afgesloten hok en werd ze dus nog meer buiten gesloten. Het ging tijdens die verbouwing al niet goed en op het toppunt van de donkerte heeft de vader van MB maar die woonunits gehuurd waar ze met 10 man op 30M2 moesten gaan zitten wat uiteraard ook niet ging en ze daardoor in 4 weken tijd 20 kilo is afgevallen.

15 likes

Vond het wintersport verhaal ook wel juicy juicy, sowieso wordt er afgelopen podcasts veel gehint dat Jacqueline een soort evil homewrecker met voorbedachte rade was. Maar deze podcast ook focus op dat de relatie tussen Koen en Michelle al heel lang slecht was. En dat als je vent dan een andere relatie heeft (met jacq) die wel gezellig is het dan makkelijk mis gaat. En vooral typisch dat ze maar blijft zeggen ā€œJaa ik ga niet met modder gooien ookal doet IEDEREEN alsof ik DE SCHULD AAN ALLES HEBā€. Terwijl letterlijk elke podcast en instapost een soort show is van ā€œkijk mij zielig en sterk zijnā€ en stiekeme hints geven waaruit moet blijken dat Michelle dit nooit zo gewild heeft en het niet aan haar heeft gelegen. Vooral Iris lijkt dat naratief erg on subtiel uit te willen melken. Ook benoemd Michelle dat ze vanaf Maart 2025 in scheiding liggen, dat de verbouwing een hel was en de tijd in die woonunits haar donkerste periode (terwijl er al die tijd mega slimey insta posts waren dus wel lekker de schijn op gehouden). En dat ze enorm de druk voelde van geld moeten verdienen voor het huis want alles was zo duur, maar dat (vermoedelijk) jacqueline dan zei ā€œik voel me niet goed ik ga even niks doenā€, terwijl Michelle maar door en door ging.
Maar goed het meest interessante verhaal vond ik:
December 2022 ging de Poly met de klaver op wintersport. Met twee auto’s (ze kregen toen een extra BMW te leen als spon). De twee oudste bollen jongens op les, Mies en Koen op de ski’s en Jacq als babysit want die houd niet van wintersport. De eerste dag gingen Koen, Jacq en kids einde van de middag met de gondel naar beneden, Mies ging op de ski’s. Ze viel en had een kapotte knie waardoor ze niet kon staan, dus met de banaan naar beneden. Toen is ze blijkbaar eerst nog met iedereen mee uit eten gegaan (gestrompeld naar hotel, gedoucht, naar restaurant alles) en wou ze daarna pas naar de EHBO waar ze zelf naartoe gereden heeft. De arts constateerde dus knie volledig naar de klote dus niet meer skiĆ«n. Toen is op de terugweg Michelle in 1 auto teruggereden en Koen en Jacq in de andere auto samen. Natuurlijk vrij bizar om je vrouw 1000 km te laten rijden met een kapotte knie. De manier waarop het in de podcast wordt verteld door Michelle, en vooral onderstreept door Iris klinkt het echt alsof Koen/Jacq zwaar evil zijn. De waarheid zal vast in het midden liggen. Ook wel typisch dat dit verhaal ineens in de podcast moest als weer zon hint van ā€œAls jullie het echte verhaal eens wistenā€.
Komt op mij toch sterk over dat die relatie tussen Koen en Michelle al slecht was (is ook een keer door juicekanalen gezegd, dat tijdens zwangerschap Laurens Michelle al bij haar ouders aangaf te willen scheiden) en dat er toen een korte opleving is geweest door Jacqueline. Maar dat het toch onhoudbaar is gebleken (waarschijnlijk ook door shit als vreemdgaan Mies). En dat Koen en Jacq dan samen eindigen, tja was te verwachten gezien alle Koen is de meest perfecte man op aarde posts van Jacq afgelopen jaren.

16 likes

Als je hier zo’n hele rant wilt plaatsen over de bollens doe dan wel het verhaal zoals ze het zelf zei. De dokter in oostenrijk zei dat alleen haar banden gescheurd zouden zijn. Pas in nederland bleek haar jele knie aan gort te zijn.

8 likes

Goede aanvulling! Niks zo fijn als mensen die net zo op de details zitten als ik :nerd_face:

20 likes

Ik dacht gisteren: laat ik eens een aflevering luisteren. Nou 1x en nooit weer, haha. Wat een anti-voorbeelden deze vrouwen. Aan het begin gaven ze zichzelf een schouderklopje dat ze nooit klagen (want kijk eens wat een erge dingen er in de wereld gebeuren) en vervolgens was het ƩƩn en al gezeik over partners, verbouwingen, ondernemen en hoe zwaar dat allemaal is. Ik dacht steeds: je kiest hier zelf voor, niemand dwingt je om dit te doen…? En ook: wat doen deze mensen zichzelf aan, een zogenaamd droomleven creĆ«eren, allemaal dingen aan de oppervlakte die mooi zijn (geld, reizen, huis, bedrijven) maar het klinkt alsof het dagelijks leven dat ze leven best zwaar en kut is.

18 likes

Wat is de poly met de klaver? Heb even iets gemist volgens mij

6 likes

Oftewel alles wat influencers plaatsen is nep

8 likes

De vier kinderen van Michelle en Koen. ā€˜Klavertje vier’ en de poly is: Michelle, Koen en Jaq

4 likes

Vind het ook wel bijzonder hoe slecht Michelle voor zichzelf zorgt. Inderdaad dat hele verhaal met die knie (ook bijzonder dat J en K haar dan niet direct naar de dokter sturen maar goed, je weet niet hoe dat gegaan is natuurlijk), maar ook met uitgaan dat ze heel de nacht wil doorhalen terwijl ze de hele week amper tot niet geslapen heeft. En dan zegt ze ook dat ze aan het verzuipen is (volgens mij haar eigen woord) omdat 2 bedrijven, de zorg voor de kinderen, het huis en de scheiding zoveel is. Wat ik me helemaal kan voorstellen maar mens, zorg dan ook wat beter voor jezelf, denk ik dan :sweat_smile:

Edit: wat me daar aan irriteert is dat ze het inderdaad een beetje brengen alsof het iets goeds is: kijk mij eens mezelf wegcijferen/verwaarlozen voor mijn omgeving.

27 likes

Ik heb mezelf er ook doorheen geworsteld gister maar wat een kutmpodcast. Die iris is echt vreselijk, michelle klinkt alsof ze 6 jaar carnaval achter mekaar heeft gevierd met een shagje, en dan al die drinkgeluiden tussendoor. Meine gute.

18 likes

Nou dit inderdaad. ā€œIk ga niet met moddergooien, de waarheid komt uitā€ maar iedere aflevering van die podcast en onder iedere instapost dropt ze weer hints en verhalen waaruit blijkt dat zij zogenaamd niet de boeman is.

En naar mijn mening doet die Iris iedere keer weer stoken in dit verhaal zodat ze wel dr verhaal gaat doen.

5 likes

Ja en dan subtiel sneren naar Jacqueline omdat die dus wel rust voor zichzelf pakte.
Ik vind het een ziek uitgangspunt om maar te denken we moeten door en door. Ze schreeuwen elke podcast maar weer dat ze zo positief zijn ik vind ze alleen maar tegenstrijdig.

En als Michelle iets vertelt moet Iris er altijd maar weer doorheen dat ze de struggles kent want ze hebben zelf zoveel zaken.

20 likes

Precies dit ja. Dat de hele tijd ā€˜natuurlijk gaan we gaan gewoon door’, schouders er onder en ā€˜ik ga natuurlijk weer voetballen met die kapotte knie’ blablabla. Meid, ga gewoon eens even goed voor jezelf zorgen. Echt helemaal niemand is er bij gebaat dat jij jezelf sloopt

11 likes

Ja die ziet gewoon een goed verdienmodel in hun ā€œvriendschapā€.

9 likes

Ik vind het ook bizar welke keuzes ze maakt: dat ze in Amsterdam gaat stappen tot 07.00 uur 's morgens, de auto in gaat en naar voetbalveld rijdt om de wedstrijd van de kinderen te zien en dan 's avonds - zonder dus te slapen - weer naar Amsterdam uitgaat en de kroeg sluit. Word er al doodmoe van als ik eraan denk en dan al haar andere tig dingen nog er bij.

23 likes

Dit overleef je toch alleen met bergen coke of speed of ben ik nou gek?

50 likes

Zij maakt er toch ook al tijden haar identiteit van dat ze een slaapprobleem heeft? Misschien dat ze denkt: ik kan toch niet slapen, dan maar de kroeg in ofzo?

ik zou er overigens een moord voor doen om deze levensstijl niet te hoeven nastreven lol

5 likes