Mommybloggerstopic #11

Ik vraag me serieus af of ze überhaupt nog eet :sweat_smile:

6 likes

Doordat ik 1 aflevering heb geluisterd stond deze horror van een podcast ineens in m’n spotify wrapped :sob:. (De andere podcasts luister ik wél omdat ik ze leuk vind, maar dat waren er maar twee… stond dit ineens op 3.)

7 likes

oh echt? ik volg haar verder niet. maar kreeg flashbacks van mezelf als 19 jarige snuifduif toen ik het las dus vandaar mijn aanname :innocent:

16 likes

Ik kan dit zelfs met drugs niet 🫡

9 likes

Nou that was never us… de insta van de podcast is offline gehaald…

5 likes

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik kan Michelle zo slecht verstaan in die podcast. En dan hou ik ook nog van snel pratende mensen, maar dit vond ik echt heel onduidelijk.

2 likes

Ik vind het ZO fake hoe Iris steeds voorzetjes geeft aan Michelle om te praten over dingen waarvan ze wéét dat mensen er nieuwsgierig naar zijn of een sterke mening over hebben.
Iris: (iets in deze strekking) “ja en ga dus met jou paddelen in Spanje en die KNIE van jou… bla bla”
En ja hoor, Michelle begint over dat ski-ongeluk en die eeuwige verrotte knie. Toxic Iris is echt de perfecte naam voor haar ja.

27 likes

Toxiris

24 likes

Ja of het is wel Michelle die er over wil praten, ik neem aan dat ze wel een bepaalde voorbereiding hebben voordat ze een podcast beginnen.

8 likes

image
Iris is een red flag op pootjes

21 likes

Ja ik krijg ook een beetje het gevoel alsof ze het allemaal wel juicy vindt

6 likes

Nou Michelle gaat zelf ook wel lekker op juice creëren omtrent haar eigen (liefdes)leven volgens mij

5 likes

Precies dit. Hoe meer er hier en op andere fora over haar wordt gepraat, hoe harder zij lacht en hoe meer geld ze verdient.

16 likes

Ja haha 100% dat dit gesprek zo gepland is en Iris echt niet op ‘slinkse wijze’ deze antwoorden uit haar trekt. Hele thema

13 likes

Natuurlijk. Aandacht is omzet. Maar Tim kwam al vaker in beeld als taxichauffeur, cameraman en tassen drager. Dus de soft launch was al van start gegaan.

6 likes

Wat ben ik blij dat jij mijn buurvrouw niet bent…

2 likes

Zijn dit niet gewoon beide haar eigen handen, maar andere kleding aan op elke arm?

7 likes

Dit lukte mij nog net met een berg speed in de neus op mijn 22e, en dat was toen al duidelijk geen gezonde keuze. Nu op mijn 33e krijg ik al paniekgevoelens bij het idee.

Also rijdt ze dan dronken/druggy/doorgehaald naar de voetbal? (Ik ga de podcast niet luisteren)

9 likes

Ik weet eigenlijk weinig over mijn buren, zou zelfs hun namen niet uit mijn hoofd weten, verder dan “die van nummer 12” kom ik niet. Maar goed die mensen pleuren ook niet hun hele leven op social media en mijn mogelijkheden om ergens in de bosjes te gaan liggen zijn ook nihil dus helaas.

10 likes

Ja geen idee, ze rijdt altijd zelf op en neer inderdaad ook na dit soort nachten / stapavonden (die ze veel heeft dus).

2 likes