Mommybloggerstopic #11

Natuurlijk, maar denkt ze echt dat dr volgers zo dom zijn en nooit in een kruidvat komen? Vind dat wel echt arrogant.

6 likes

Ja ik kon me de laatste tijd wat meer inleven in haar. Maar die houding tijdens deze verhuizing vind ik echt weer vreselijk. Alles moet hun maar toekomen. Om tips vragen en dan daarna tips krijgen en dan zeggen we hebben geen vervoer om het op te halen? Wil je dan dat je volgers ook nog alles naar je komen brengen? Die verf dan random op de muur kladden en dan vervolgens gaan zeuren dat het niet mooi dekt.

32 likes

En nu zei ze dat ze een DM kreeg over een elektrische dweil (die ze dus graag wil). Dat zo iets nu geen prioriteit is, met de verbouwing en dat zoiets heel duur isšŸ˜‚. Ze gaat m ook niet kopen, maar ze wil m wel!

4 likes

sorry ja maar het was gewoon echt kladden ook :no_mouth: Echt zo random daar gestreken, beetje daar, zo schildert mijn kind van 6 ook :sweat_smile:

4 likes

Ze maakt het volgens mij op meerdere vlakken zo onnodig moeilijk. Zoals met eetkamerstoelen dat zoveel ongeschikt is, omdat ze dik is. Ik ben ook dik en heb serieus nog nooit nagedacht of de stoelen die ik kocht me zouden houden. Ik gun het haar echt om minder over sommige zaken na te denken.

30 likes

Ook die oproep of anderen daar ook aan willen denken. Ik snap het idee, maar om eerlijk te zijn vind ik het ook wel weer een beetje overdreven om van anderen te verwachten dat ze bijv geen eetkamerstoelen nemen met een leuning want dat is niet fijn voor dikke gasten :sweat_smile: (groeten van iemand met eetkamerstoelen met leuningen)

19 likes

Huh wat verwacht Sanne dat mensen rekening gaan houden met meubilair voor visite die dik zijn? Wat is dat voor kronkel

7 likes

Nou ik heb sowieso geen voorkeur voor stoelen met leuning maar ik zou het wel best erg vinden als ik vrienden op bezoek krijg en dat iemand dan niet in mijn stoelen zou passen. Ik vond haar opmerking wel een eye opener want ik had daar nooit zo over nagedacht :S

17 likes

Dat jij je huis preventief wil aanpassen op elk lichaamprofiel helemaal goed maar het als dik persoon verwachten dat een ander dat doet voor jou vind ik echt bizar. Als ik stoelen zou zien met leuningen die ik graag zou willen zou ik die gewoon aanschaffen en niet nadenken of een ander daar wel in past. We hebben altijd nog wel ergens een tuinstoel of iets

18 likes

Dit vind ik wel geinig want als voormalig heel dik persoon waren tuinstoelen altijd mijn allergrootste angst :joy:

19 likes

Ja of nog erger, van die terrasstoelen. Maarja hoe beschamend is het als je op visite bent en er moet speciaal voor jou een tuinstoel gepakt worden omdat je ergens anders niet in past. Ik snap haar gedachtegang wel, zou het zelf alleen nooit verwachten van een ander.

14 likes

Zo, eens even iets anders dan Sanneke. Maar je zou nu maar op Dubai zitten met je gezinnetje :sweat_smile:

5 likes

Ja maar vooral ook heel selectief nadenken, ik sta echt nog steeds versteld van die vreselijke verftechniek van haar. Ik snap dan niet dat je zoiets wat je nog nooit hebt gedaan niet googelt of navraagt maar andere dingen wel compleet overdenkt

13 likes

Zat net dus even bij Sanneke te kijken maar die is ook echt een rare hoor. Vraagt aan dr kind van 1 wie er morgen jarig is en schreeuwt dan keihard tegen ā€˜m: ā€œje moeder!!!ā€ What the helly

12 likes

Nira van bevallen als een baas zit in de VAE… had ook weer een lekker bericht geplaatst ā€œboem boem boem, wij eten gewoon hamburgersā€ā€¦ Maar volgens mij wordt ze nu ook wel bang als ik haar laatste stories lees

3 likes

Ja ik zag dit en schrok echt. Zitten ze zo samen die maisdingen te eten en dan ineens keihard dat geschreeuw. Dat kind keek niet op of om dus die zal het wel gewend zijn :skull:

9 likes

Wat een achterlijke zeg, wie zegt dat nou?!

12 likes

Ik ken deze vrouw niet, maar ze klinkt niet erg intelligent met haar ā€œBoom boom boomā€ en ā€œhet is een interessante ervaringā€ opmerkingen die ik op haar insta zie

8 likes

En als ze er op aangesproken wordt, zet ze diegene weg als azijnzeiker… terwijl diegene, imo, gewoon gelijk heeft.

7 likes

Dat vind ik typisch Nira, altijd meteen boos en in de verdediging. Heb daar nog nooit iets van zelfinzicht gezien

4 likes