Mommybloggerstopic #11

Ik weet niet veer over autisme, dus wil in dat opzicht ook niet oordelen. Ik ben ook mijn partij werkeloos en hopeloos geweest, dus ook daar wil ik niet over oordelen.

Alleen vraag ik mij af hoe dat bij haar zit, ze heeft vroeger wel werk gehad. Verschillende baantjes, nu snap ik dat dingen kunnen verslechteren als je ouder wordt. En dat je niet altijd hetzelfde werk kan doen. Alleen lijkt thuis zitten met geldzorgen mij dan ook niet ideaal?

En lees mij, en mijn vooroordelen, absoluut de les als dit harteloos is!!

Maar hoe werkt het als je wel voor een kind kan zorgen, maar niet kan werken door autisme. Uiteraard zijn dit niet dezelfde dingen, maar er moet toch wel iets voor je te vinden zijn dan?

4 likes

misschien is voor een kind zorgen het maximum van wat ze aankan. ik snap eigenlijk niet waarom we hierover speculeren? volgens mij is het punt eigenlijk: als ze zoveel te zeiken heeft, waarom doet ze er dan niks aan? nou, misschien omdat dat niet lukt en misschien is dat ook wel het zeiken waard, weet ik veel. (nb ik volg haar niet)

31 likes

Ik vind het eigenlijk een beetje zielig. Ze mist de kennis/ervaring van bijvoorbeeld dat je verf pas dekt na meerdere lagen en heeft blijkbaar ook geen mensen om haar heen die dit soort dingen aan haar kunnen laten weten. Ik denk dat de meeste hiervoor behoedt worden door hun omgeving dus voor Sanne gewoon best sneu dat ze dan pas laat achter dit soort dingen komt. Misschien dat ze daarom ook elke poep en scheet deelt met haar volgers.

11 likes

Ja dat zou heel goed kunnen, zo heb ik er zelf nog niet naar gekeken!

2 likes

Ze zit constant op haar telefoon en het internet staat vol met instructies hoe je een muur moet verven, dus het kan best dat ze het niet weet, maar ze had het ook gewoon op kunnen zoeken.

Het is ook niet dat al die mensen die ze op insta ziet geboren zijn met de kennis, die hebben dat ook moeten leren. Dat vergeet ze ook lijkt het wel.

En ze roept zelf altijd het hardst dat je niet alles ziet op de socials, dus dan zou ze toch ook moeten weten dat het bij die perfect verbouwde huizen waarschijnlijk ook niet zonder slag of stoot gegaan is.

14 likes

Maar als mensen dit vertellen dan reageert ze altijd dat ze daar niet
Op zit te wachten. Dus sanne wilt ook niet graag geholpen worden.

10 likes

Snap wel dat er een verschil zit tussen mensen uit je eigen omgeving die zoiets zeggen en mensen online die dan over elkaar vallen om allemaal even hun zegje te doen. Denk niet dat dat per se meteen iets zegt over of iemand wel/niet geholpen wil worden.

3 likes

Zij is toch al jarenlang een chronisch slachtoffer van vanalles. Vooral jammer voor haarzelf dat ze niet echt vooruit komt.

Lijkt mij inderdaad veel gezonder als ze stopt met het delen van haar leven online, stopt met het vergelijken met anderen online en zich richt op een zinvolle daginvulling en haar gezin.

31 likes

Ja daar heb je ook weer gelijk in, zo schiet het ook niet op natuurlijk qua geholpen worden

2 likes

Het komt soms ook een beetje over als makkelijke content. De hele dag stories over vanalles, maar eigenlijk net niks laten zien. Ik denk oprecht dat als zij een aantal dingen wekelijks terug laat komen in iets langere videos met voice-over: verbouwen op een budget, boodschappenvlog, iets met koken en misschien iets met werk vanuit huis (bijverdiensten zoals enquĂȘtes invullen etc. wat is wel lucratief en wat niet), dingen van de kringloop opknappen etc. mensen dat veel leuker vinden om te kijken, ze minder advies krijgt omdat het niet live is en het ook aantrekkelijker is voor sponsoren/ samenwerkingen.

Oh ik zie nu dat ze een serie gestart is over de verbouwing🙃

15 likes

Alleen Mascha kan dit flawless noemen

30 likes

Hoe wist "beauty"gloss mascha niet dat deze foundation al een eeuwigheid in Nederland te koop is.

15 likes

Haha haal dan op zijn minst de foundation van je lippen af, ze lijkt wel overleden zo :joy:

18 likes

Doen alsof omdat het een AD is?

9 likes

This is me als m’n spaghettisaus mislukt :rofl:

8 likes

Nou inderdaad, je zou hier eigenlijk echt prachtige content van kunnen maken gewoon die echt op een positieve manier ontvangen zou worden

5 likes

Poosje terug zei ze dat insta “haar passie” is. Vond het wel opmerkelijk. Verder voelt inderdaad alles een beetje als glijen in haar lijen; je ziet dat het niet echt lekker gaat, maar ook geen mogelijkheden (aangrijpen) om er echt iets aan te veranderen

4 likes

De comments waren ook niet mals onder deze post van miss Delulugloss

9 likes

Haha ja omdat dit weer “viral in Murica” gaat :woman_facepalming:
Deze foundation is bij mij trouwens echt wel een favoriet en ziet er echt niet zo uit als bij haar

4 likes

Niks virals aan, gewoon sponnetje van Bol.com

10 likes