Bizar dat je al vrouw daar zit voor je scheiding en een man (advocaat) houdt dat tegen omdat er to much passion is. Niets romantisch aan gewoon erg toxic
Okeee blijkbaar stond het (koop)huis van Sanneke haar moeder de gehele tijd leeg, dus daar hadden ze zo in kunnen trekken??
haar moeder ligt in het ziekenhuis toch?
Nee, Sanne deelt dat haar moeder nu in een appartement woont.
Maar ze legt het uit en ik vind het wel logisch klinken. Ze stonden niet op straat ofzo en het is toch niet gek dat dâr moeder haar het huis niet schenkt/kan schenken? Sanne wil ook dat haar moeder het huis verkoopt en zelf wat leuks doet met het geld. Lijkt mij ook niet meer dan normaal?
Zeker niet gek, naast dat die moeder de opbrengsten zelf nodig heeft is dat belastingtechnisch ook lastig.
Maar die moeder had het ook kunnen verhuren aan haar kind misschien? Dat kan ook voor een sociale huurprijs. Dan heeft die moeder wel 800 euro in de maand âliquideâ. (Ik neem hierbij aan dat het hypotheekvrij is gezien de leeftijd). We kennen de situatie natuurlijk niet, maar dan hadden ze er uiteindelijk beiden nog voordeel van gehad denk ik? Als ze er 5 of 10 jaar kunnen wonen. Sanne en gezien geen huizenzoekstress, ondertussen opbouw van meer inschrijftijd bij de woningbouw en uiteindelijk meer opbrengsten voor die moeder?
Echt zo niet boeiend ze zegt toch zelf in haar stories dat ze het niet wilde
De moeite die men hier doet om constant te âbewijzenâ wat voor vreselijk mens Sanne wel niet is is echt ongelooflijk
Ja, dat denk ik ook, juiste beslissing.
Het ding is dat Sanne het afgelopen jaar vrij dramatisch heeft gepost over het feit dat ze het huis âuit worden gezetâ. Daarom komen mensen met dit soort suggesties als huren van haar moeder, schenken ec. Ze is haar woning niet uitgezet. De eigenaren hebben aangegeven dat ze het huis in de toekomst willen verkopen en dat ze dus inderdaad iets anders moeten gaan zoeken. Ze heeft nooit op straat gestaan, al zou je dat na het zien van alleen een aantal stories wel kunnen denken
Ah kom op joh, ik denk dat ik toch voor iedereen hier kan spreken dat het geen prettig gegeven is als tijdens je zwangerschap de woning waar je dacht te kunnen blijven verkocht wordt (en ze heeft ook meerdere keren benoemd dat je op een vakantiepark geen huurdersbescherming hebt, het was coulance van de eigenaren dat ze toch konden blijven). Dat geeft wel een zekere urgentie aan de hele woningzoektocht, zelfs al sta je niet letterlijk op straat. Als puntje bij paaltje was gekomen had het zich vast opgelost met zijn of haar familie, maar het is niet hoe je de eerste tijd met baby wil doorbrengen. Zij niet en niemand niet, vind het echt pestgedrag om te doen alsof ze abnormaal of dramatisch reageert. Echt niet chill zoân zwaard van Damocles boven je hoofd te hebben, en extra lastig en onzeker als je geen dubbele inkomens of veel spaargeld hebt.
Vind dit wel typerend, zo ontwijkend.
Last van een knie, maar wel constant op hoge hakken lopen.
Slapeloze nachten door stress / tegen een burnout aan zitten, maar wel nachten doorhalen in Amsterdam en elk weekend tripjes.
Relatieproblemen, maar ondertussen samen een enorme boerderij verbouwen.
Zeggen dat je rust nodig hebt, maar een agenda vol events, reizen en sociale verplichtingen.
Ik snap dat niet.
it sells
Inmiddels doet ze dit niet meerâŠ
Kunnen we het even hebben over dat nieuwe âboekâ van bonnie. Een invul boek voor babyâs en het heet: het leuke babyboek.
Hahahhahahahaha dat je met zoân duf idee komt en dat de uitgever dan akkoord gaat met deze titel. Het leuke baby boek. Ik kan er gewoon niet over uit.
Vind het er ook uit zien als een boek bij Boekenvoordeel. Vind het op zich best wel een leuk idee, als een soort vriendenboek. Maar de uitvoeringâŠ
Maar dat bestaat toch ook al 100 jaar?
Ik vind het vooral stom dat ze zegt dat het zo inclusief is en dat vragen zo gesteld zijn dat ze niemand uitsluiten. En vervolgens is een van de eerste vragen âwat dacht je toen je hoorde dat ik geboren werdâ. Alsof dat ook altijd van toepassing is bij pleeggezinnen of adoptie bijvoorbeeld (wat ze benoemt). Helemaal prima natuurlijk als iets niet op iedereen van toepassing is, maar zeg dan niet dat het zo is ![]()
Zou iemand dit soort vragen uberhaupt naar waarheid invullen? Toen ik mijn eerste kind na een (geplande) keizersnede in mijn armen kreeg dacht ik iets als: âOh ja ik heb nu echt een babyâ maar dat is niet iets wat je dan in zoân invulboek opschrijft
.
Haha idd, toen ik mijn tweede baby voor het eerst zag dacht ik âhoe kun jij ook mijn kind zijn, ik heb al een kindâ ![]()
Lekker om te lezen voor hem later ![]()
Maar is dit dan ook een vraag die visite moet invullen? Want dan is het antwoord: fijn dat het goed is gegaan ofzo.
Haaha, maar dit is ook zoân typische vraag voor Bonnie. Vond het ook zo typisch dat zij hun babynieuws communiceerde alsof het ook het leukste ooit is voor haar volgers en vrienden.
Haha en ik snap ook niet wat er leuk aan is trouwens. Dat familie en vrienden dit invullen als een soort vriendenboek voor de baby? Misschien is dat persoonlijk, maar lijkt me ook een beetje saai