Mommybloggerstopic #11

Ugh ja, ik heb er ook al zo’n 10 moeten invullen. Echt vreselijk!! Al die basic ass vragen.

“Wat gaan wij later doen samen” weet ik veel, eerst kijken of je een beetje leuk opdroogt.

65 likes

Geen idee, ik heb er geen zo blijkt.:joy: Ken wel die eerste jaarsinvulboeken maar deze vorm nog niet.

1 like

Ohja echt he… “een wijntje drinken met je moeder”.

3 likes

Nooit op kraamvisite moeten invullen? Bless you hahaha

10 likes

De bellinga’s in zuid-Afrika

De moeder moet even uitleggen hoe het daar zit met “het apartheid gebeuren en zwarte en blanke mensen”. Ze zien overal donkere mensen werken in de service (en de klanten zijn wit maar dat ziet deze witte vrouw uiteraard niet) en dat weten de meeste mensen niet maar zij gaat het graag even uitleggen.

Het komt dus omdat blanke mensen (niet wit hè) helemaal onderaan de rangorde staan in zuid Afrika Zegt zo’n tyfuskind van haar nog “en alleen maar omdat ze blank zijn!” terwijl ze met haar ogen rolt. Gaat die moeder verder: “Met andere woorden, blanke mensen krijgen in ZA bijna geen baan, HOE BIZAAAAAAAAAAR IS DAT, DAT DAT NOG STEEDS ZO IS!” En het is alleen daarom dat je witte mensen als bazen ziet werken want ze kunnen gewoon geen baan krijgen als werknemer!! En de blanke mensen die geen eigen baas kunnen zijn omdat ze te arm zijn die emigreren dus gewoon!! Want daar hebben ze kennelijk wel geld voor in haar hoofd? Ze zegt nog 5x bizar terwijl dat kutkind de hele tijd bijval geeft.

En dat trekt die moeder een nog kutter hoofd en dan zegt ze “en dan hebben we over de apartheid geleerd, dat juist blanken een soort van (ze doet met haar vingers aanhalingstekens) de boosdoeners waren”. Dan zegt teringkind “maar het is juist andersom!!” En dan zegt moeder dat “apartheid toch een verhaal met twee kanten is, heel bijzonder”. Dan begint het klotekind weer; die zegt eerst wit maar corrigeert zichzelf dan meteen naar blank en zegt “toen de blanke mensen aankwamen wilden ze naar de communities van de donkeren mensen maar dat mocht niet”, zegt moeder “de blanke mensen moesten weg” en dan zegt shitkind “dus toen gingen de blanke mensen een eigen community maken maar de donkere mensen gingen toen dingen stelen en beroven en DAARDOOR KWAM DE APARTHEID”. En dan zegt de moeder “ja de blanken hadden iets van als jullie niet samen willen wonen en alleen willen stelen dan willen wij apart zijn en zo kwam apartheid”

En dan zegt ze dat ze veel mensen zijn tegengekomen, ook donkere mensen, die zeggen “de apartheid was juist fijner”, dan legt ze het uit aan kind door te zeggen “want toen was alles goed gescheiden en was er niet de vele armoede en stelen van elkaar, de criminaliteit is nu veel erger dan toen apartheid er was” en dan zegt ze “we hebben ontdekt dat het echt een lastige geschiedenis is waar veel meer achter zit wat je in een museum niet hoort”. Dan begint kutkind over museum robbeneiland en dat ze daar alleen maar vertellen hoe erg apartheid was en niet de andere kant, “echt heel raar”. Ze hebben ook “dingen gehoord die Mandela deed die niet ok waren”.

En dat toen de Nederlanders aankwamen in ZA ze toen voor wijn hebben gezorgd en dat is nog steeds een belangrijke business dus “aan de andere kant is het ook goed dat hier de blanke kolonies zijn gekomen” en dat dat allemaal te danken is aan de blanke mensen. Uiteindelijk concludeert ze dat er “geen goed of slecht is, het is vooral een kwestie van elkaar niet kunnen begrijpen en de andere kant wordt nooit getoond”

Heb dit gekeken nav realityfbi, kijk het zelf uiteraard nooit. Is de vlog met een doolhof mocht je het zelf willen zien.

10 likes

Wauw. :flushed:

5 likes

:astonished:

6 likes

Dit leest alsof je aan het ijlen bent, wauw…

12 likes

Ja bizar, ben halverwege ook gestopt met lezen. Niet goed voor de bloeddruk.

Reality FBI geeft een duidelijke analyse en weerlegt het (uiteraard). Juice channels zijn niet mijn ding maar goed dat RFBI dit zo doet voor 200k volgers.

22 likes

Ja ik wilde direct quoten omdat het zo bizar was,
Maar het is niet bepaald leesbaar idd haha.

RealityFBI heeft het duidelijker staan als je niet zelf wil kijken.

11 likes

Die mensen mogen van mij echt de gevangenis in. Ook voor het indoctrineren van die kinderen. Egbert Kanaal heeft er ook een video over gemaakt… zo zo triest. Ook dat ze mensen “schuw” noemen?! Wtf

24 likes

Oh ik bedoel niet hoe jij het hebt opgeschreven maar de inhoud. Ik snap echt niet waar mensen dit soort vreselijk racistische ideeën en gedachten vandaan haalt en dat ongegeneerd roeptoeteren in bijzijn van hun kind op socials. Pure indoctrinatie ook. Ik ken deze mensen niet, alleen van wat ik hier lees. Volg geen influencers etc.

10 likes

Ja en het erge is ook dat veel van hun volgers zelf ook kinderen zijn…

10 likes

Los van hoe belachelijk dit klinkt, volgende keer graag shit/kut/klotemoeder ipv kind. Dat kind is een product van zijn/haar ouders die gewoon (helaas) napraat.

37 likes

En hun kinderen les geven thuis 🫶🏻

5 likes

Ik zou me eigenlijk niet meer moeten verbazen over hoe fucking gestoord deze mensen zijn maar manmanman dit is echt weer een heel nieuw dieptepunt.

Doodeng ook dat er geen enkele persoon buiten hun gezin is die toezicht kan houden op die kinderen die al jarenlang uitgebuit worden. Zo schadelijk

En ook doodeng dat er massa’s ouders zijn die het prima vinden dat hun kinderen deze drek kijken.

13 likes

Wel graag een gevangenis ergens op hun ‘wereldreis’, laat ze aub niet terugkomen naar Nederland.

11 likes

Ze hadden ook een samenwerking met de Wereldschool, dat stopte en nu hebben ze een of andere Mormoonse online home school uit Amerika. Echt WTF moet je daarmee als Nederlands kind.

Edit: vind die Daniel ook zo’n gore vent. Je ziet op een of andere manier dat hij niet deugt. Rare trekjes

8 likes

Misschien kan ze met dr kinderen naar het apartheidsmuseum in Jo-burg :upside_down_face:! Wij hebben dat bewust nog niet gedaan met jonge kinderen want is echt heftig qua beelden maarja, die denken ook niet zo :smiling_face_with_tear:

4 likes

Mijn favoriete stukje was dat ze goud gingen kopen en toen achterlangs de winkel werden geleid en opeens een lift in moesten. Hun oudste kind had ik de gaten hoe shady dit wel niet was, maarja papa en mama moeten content maken dus boeien dat je de kinderen in gevaar brengt.

15 likes