Mommybloggerstopic #11

Nee er staat vanaf 15

Haha oh nee grapje ik moet een bril

1 like

Nee tot 16 haha. Tot en met 15.

7 likes

Super goed dit! Hoop dat het er doorheen komt

2 likes

Is ze gestyled door Leco? Aan hand van de caption neem ik aan dat ze 32 is, maar ze ziet er met dat kapsel en die styling uit alsof ze 47 is…

10 likes

Vind ik ook. Vind korter haar bij zoooveel een verbetering maar zij gaat direct naar Gooische vrouw vibes

4 likes

Mogen ik en alle andere mensen die door Mies geblokt zijn misschien een screenshot zien? :innocent:

5 likes

8 likes

Oh ik vind het wel echt mooier. Die bos extensions die ze altijd had vond ik super ordinair. Ik vind het echt mooi.

Ik vind alleen de tekst erbij wel weer zeer bijzonder. Het komt nu soms in tekst echt over alsof ze nu pas echt zichzelf kan zijn ( dus zonder Koen?) en dat alles hiervoor een farce was. Terwijl ik juist echt de indruk kreeg dat Koen helemaal niet het type was van de grote kijk ons eens het perfecte gezinnetje met alles voor elkaar en altijd mooi in de kleding en de make up.

15 likes

Maar misschien is dat juist wel wat zij is/wil en kan ze daarom nu echt haarzelf zijn?

5 likes

Denk dat het truttige/oubollige ook komt door het jasje? Heb nog geen andere outfits gezien met dit kapsel maar denk dat als het wat natuurlijker zit (net na de kapper is het altijd meh) en met een andere outfit ik het best leuk vind.

5 likes

Het moet korter, óf iets langer. Ik vind dit het net niet. The bob aint bobbing.
Maar wel veel beter dan wat het was.

9 likes

En een middenscheiding en wat rechter ipv zo rond

Dit is zo’n 90’s bob nu, die in de 80’s modern was

6 likes

vind het ook mooi staan!! veel vlotter en frisser

2 likes

:sob::sob:

51 likes

Vond het ook leuker staan op andere foto’s

3 likes

/sarcasm

4 likes

Michelle kan zichzelf zijn met wie ze ze op dat moment is. Eerst was het Koen, toen was de poly natuurlijk wat helemaal passend was bij haar, en nu Tim. Ze weet het altijd wel mooi te verpakken met die 1000 woorden per caption

7 likes

Het zijn weer een hoop woorden voor ‘ik ben naar de kapper geweest’.

52 likes

ja, lijkt lotte ballijns wel

6 likes

Ja eens, net iets te lang en te rond geknipt. Lijkt alsof de kapper italian bob wilde, maar het nog iets langer heeft gelaten.

Ik heb dit 5x gelezen maar ik snap het niet. 90s dat in de 80s hip was? Hèh?

5 likes