Ik snap m ook niet helemaal.
Ik vind het heel erg gooische vrouwen Leco met een vleugje eind jaren 80 soapseries. Maar dat is vooral het volume. Ik vind haar door haar kledingstijl, make-up en haar sowieso ouwelijk. Veel beige, veel nep chanel jasjes, te bruin en veel make-up en veel en volumineus haar. Ook met die extensions.
Gemiddelde 50 jarige vrouw uit Naarden heeft dezelfde look.
Volgens mij is die Koen juist best een simpele, burgerlijke jongen. En dan bedoel ik simpel zeker niet lullig in deze context. Maar gewoon iemand die lekker jong huisje boompje beestje wil, op zaterdag naar de voetbal, keertje in de kroeg hangen met zân vrienden, af en toe lekker uit eten en verder lekker thuis op de bank met zân vrouw. En dat was Michelle vroeger ook, maar zij is super erg veranderd en wilde steeds meer en extravaganter. Volgens mij past dat eigenlijk helemaal niet in Koen, maar is hij juist een heel eind met haar wensen meegegaan.
Ja precies. Maar zoals zij het weer in die tekst schetst heeft ze eerder nooit zichzelf mogen zijn. Of ik vat dat zo op hoor.
Die meid heeft echt een existentiële crisis
Heb chatgpt even gevraagd wat zij zou schrijven:
"ik weet niet wat het is maar naar de kapper gaan voelt altijd als een soort mini reset
alsof alles even stil staat en je gewoon daar zit zonder echt ergens over na te denken
en dan ineens ben je klaar en voelt alles weer een beetje lichter ofzo??
en het is niet eens alleen het haar want ja dat groeit toch weer terug
maar meer het gevoel erna, dat je weer even nieuw bent
ik zei nog van ik wil niet te veel veranderen
maar ook weer wel iets anders
maar ook weer niet echt anders
echt heel duidelijk dus
en het werd precies wat het moest zijn"
Er staat geen âdoorvoelenâ of âzakkenâ in maar vind m best goed
Kunnen we hier alsjeblieft mee stoppen?
Ja misschien had ze op een gegeven moment wel dat gevoel, maar heb toch het idee dat dat meer ligt aan dat zij super erg veranderd is en hij haar daar juist ook wel veel ruimte voor gaf. Dus vind het ook niet helemaal fair dat ze hem nu in een negatief daglicht stelt.
Dit denk ik iedere keer als iemand van de Bollen wordt besproken, zo teringsaai
Ik kan haar niet meer vinden maar ik kwam gister op insta een (Nederlandse) moeder tegen die ik wel fascinerend vond. Geeft heel veel geld per dag uit en maakt daar videoâs over hoe veel alles was, is heel open over haar plastische chirurgie (ze liet echt super lelijke littekens op haar borsten gewoon zien bijvoorbeeld) en ze is zeg maar een beetje een tokkie zonder stijlgevoel maar wel sympathiek? Kind heet ook iets van Dyvano/Dylano/Djordy oid. Ik dacht dat ze mijn leeftijd was maar schijnbaar is ze pas 25 oid met een harde kop door de Botox en fillers, niet lelijk verder.
Zegt dat iemand iets? Dacht weer eens wat anders dan die talloze kopieën van elkaar.
Marilena poot denk ik!!
Dat denk ik ook, heftig verleden heeft zij
Bij haar vraag ik me dus altijd af waar ze het allemaal van doet, dat mega luxe leven. Denk ook omdat ze voor mijn gevoel nooit laat zien dat ze werkt, waar voor mn gevoel andere influencers dat meer laten zien.
Marilena Poot is echt mijn guilty pleasure! Ik volg haar niet maar blijf altijd hangen als ze in mijn FYP oppopt.
Inmiddels vind ik haar sympathiek want ze is inderdaad erg open over haar heftige en zware jeugd. Die openheid vind ik mooi en goed en het gaat ook nog een écht ergens over. (Ipv het gemiddelde huilie huilie verhaal van een gepriviliseerde influencer die voor de likability ook maar eens een kwetsbaar verhaal vertelt over vroeger)
Verder heb ik wel erg het vermoeden dat het een portie fake it till you make it is⊠al ruim een jaar neemt ze de kijkers mee op bezichtigingen van huizen van boven de 4k per maand maar ze verhuizen gek genoeg nooitâŠ
Het appartement waar ze woont is heel gemiddeld met totaal geen bijzonder interieur.
Ooit kondigde ze aan een cursus te gaan starten over ondernemen maar daar heb ik nooit meer iets van gezien�
Ze heeft het gepind, hele hoop woorden over bedrijven die online voor jou werken en uiteraard kan je die cursussen ook bij haar kopen!!
@Lara ja thanks!!
Ooit zag ik in een van de reacties onder een filmpje dat een oud begeleider haar complimenteerde en trots op haar was. Een lieve en mooie boodschap, maar tegelijk absurd, toch? Ze maakte zich bekend als haar begeleider van vroeger. Ik zou niet blij zijn als iemand uit mijn vorig leven in mijn huidige leven zichtbaar voor iedereen een bericht komt delen waar toch eea uit op te maken is.
Ze doet me denken aan Caroline Tensen nu en dat is indd Leco klant
En ik heb een keer die vriend gedeepdived en dat was zoân crypto/investeringsboy met een glow up, dus die lijkt ook niet arm te zijn
Maar toch niemand die hier besproken wordt is interessant?
ik ken haar niet maar even over haar pagina gescrolld, en love dat ze het gezicht van haar kind censureert, daar kan menig ander die hier besproken wordt nog wat van leren!
Hahaha ja ik vind haar ook zo fascinerend. Echt zo superleeg ook, altijd naar van die dure horecazaken puur omdat het duur is
ja super netjes!! va de rest van zichzelf laat ze alles zien (tfoeee die littekens wegkrijgen op haar silliconen borsten wat n pijnnn) maar nix van het kind