Mommybloggerstopic #11

Heb haar even opgezocht en ze heeft vier kinderen, het klimaat interesseert haar overduidelijk niet :sweat_smile: (en dat terwijl die vier kinderen ook nog eens met onze zooi blijven zitten)

5 likes

Zie net een mama helemaal in tranen op TikTok, ze is zo teleurgesteld omdat er voor haar pas over 4 maanden plek is bij de pop-poli. En ze hintte naar Mascha die de pop-poli juist zo positief in het licht zette afgelopen tijd. Dit breekt toch je hart. Elke mama zou zo snel en serieus geholpen moeten kunnen worden :broken_heart:

2 likes

Lijkt me heel raar dat je voor de pop-poli moet wachten aangezien het een traject tijdens een zwangerschap. Dus dan kan het zijn dat ze over 4 maanden al bevallen is. Bedoelt de tiktok vrouw niet wat anders? Een wachtlijst voor een reguliere psycholoog?

6 likes

Ah oke zonde voor haar. Naar mijn weten is t op mijn werk vanaf 12 wkn zwangerschap 4-6 weken wachtlijst…
Of ze moet een ander zkh proberen. Tis helaas een veel voorkomend probleem. Iets met te weinig personeel in ggz/zorg.

2 likes

Ik heb t eventjes verwijderd :relaxed:

4 likes

Moet echt kotsen van deze post tbh

41 likes

Beweer je hier nou serieus dat Mascha er eerder heen kon omdat ze bekend is/dit een soort sponsordeal is?

8 likes

Zal wel per ziekenhuis verschillen. Ik kon er een aantal weken geleden vrij snel na een verwijzing van de verloskundige terecht.

1 like

Helaas zeker niet. Ik heb me met 10 weken al door laten sturen en kon pas met 28 weken terecht voor de intake.

3 likes

Ze heeft ook elke keer van die lange zomerse jurken aan(en dan met blote benen en armen met dit weer). Maar die komen ook allemaal van Shein. Het ziet er niet uit :joy:

1 like

Ja en dat is echt bullshit want als je 2 video’s verder kijkt verteld ze dat er iets is mis gegaan met haar aanmelding bij het ziekenhuis en dat ze daarom pas later in haar zwangerschap plek krijgt. En ook dat ze zich mentaal goed voelt

5 likes

Niet dat Mascha sneller geholpen wordt doordat ze bekend is, maar dat het bizar is dat het tussen ziekenhuizen zo kan verschillen.

5 likes

Smaak is zelfs met veel geld niet te koop.
Ik verbaas me er elke keer weer over, heb je zo’n mooi huis laten bouwen, ga je het inrichten met Action meuk, zo sfeerloos allemaal daar.

2 likes

*Mascha

Sorry maar ik vind het echt zielig dat zoveel mensen nog steeds haar naam verkeerd schrijven!

6 likes

Heb het aangepast :slight_smile:

5 likes

39 likes

Nee boeit mij eigenlijk nul.

28 likes

Dat er wachttijden zijn in de zorg kan toch geen nieuws zijn voor je? Dit is al jaren een probleem. Toen ik een postpartum depressie had belandde ik ook op een wachtlijst van 10 weken. Is in elke situatie waarin je psychische nood hebt kut

18 likes

10 weken? Ik wacht al 10 maanden​:smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

10 likes

Bonnie gaat haar kind gewoon herkenbaar filmen.

4 likes