Heeft iemand haar de link van Boos al gestuurd?
Misschien alleen als baby? Babies zijn toch onherkenbaar, hopelijk stoppen ze als t kind een peuter wordt en een gezicht krijgt.
Baby’s hebben ook gewoon een gezicht? Genoeg zieke zielen die daar vieze dingen mee doen bij genoeg beeldmateriaal. En dat staat nog los van de hele privé kwestie.
Vind dat altijd zo hypocriet, pas stoppen met filmen als het geen baby meer is. Helemaal als je moeder en daarmee jouw identiteit ‘bekend’ is. Is alsnog later alles over je te vinden online.
Heeft ze daar ook een uitleg bij (geen zin om te kijken)? Ben serieus wel benieuwd
Dit zijn letterlijk vijf babies.
En dan verlengt het steeds weer; Elise zou haar dochter ook alleen als baby filmen/foto’s, dat kind is ruim 2 (?) en heeft een enorm herkenbaar gezichtje.
Ik vind die nieuwe reel van Lotte (mama lotje/nu lotteballijns) over koningsdag met d’r nieuwe vriend zo cringe, echt zo’n ‘kijk ons eens lekker mal doen!’ stel
Erg he… hij is ook een wannabe influencer zag ik op zijn insta. Echt kromme tenen tot en met.
Niet over waarom ze haar kind in beeld gaat brengen, nee. Ze zegt er wel bij dat ze geen volledig beeld van moederschap wil geven en dat ze alleen maar korte gezellige momenten met haar kind in beeld wil brengen. De vlogs moeten nog altijd hoofdzakelijk over haar gaan.
We zullen zien…
Daar dacht ik ook aan, zelfde met een amerikaanse influencer (onsquad) die stond juist bekend erom dat ze haar kinderen bewust niet in beeld bracht.
Toen kreeg ze nog een baby en die kwam wel in beeld want inderdaad “toch niet te herkennen”. Maar nu 2.5 jaar later is die nog steeds in beeld. Grens van wel/niet herkenbaar is ook niet echt te plannen…
Hij heeft zn status alvast aangepast naar “nano influencer” sinds zn relatie publiek is
Ik word onredelijk geërgerd door die mouwen van haar. Heeft ze te korte armpjes of hoe zit dit? Waarom altijd die handen in de mouwen?
Dat is toch cutesie!!
Als moeder is toch bijna elk moment met je kind leuk (op driftbuien enz na natuurlijk), dus het zullen wel 10000 “korte gezellige momenten” zijn
Haha wat, kind is er nog niet eens en letterlijk iedere post gaat er al over als ik zo op haar insta kijk? Die gaat echt niet terug naar d’r oude content, gewoon de next momfluencer.
Dat geloof ik ook niet inderdaad. Maar het lijkt me ook moeilijk om dat buiten de vlog te houden omdat je, zeker in het begin, bijna alleen maar met je kind bezig bent.
Ze zegt dat ze geen realistisch beeld gaat geven van het moederschap, maar alleen leuke dingen gaat laten zien. Ben wel benieuwd of dat echt zo gaat zijn omdat ze nu in haar vlogs alle zwangerschapskwaaltjes zo uitgebreid bespreekt. Kan me dan niet voorstellen dat die vlogs straks alleen maar bubbly en leuk worden en dat ze niet de zware kanten (bijv. het niet slapen) gaat bespreken.
Ze zei in haar laatste video voor haar verlof dat ze 50 (!) videos over haar zwangerschap en alles erom heen heeft gemaakt
Dat met dat algeheel onverzorgde uitstraling geeft echt zo’n je ne sais quoi vibe of zo. Kijk mij eens toegankelijk zijn. Ik weet niet wat het is maar ik erger me eraan :’)