Mommybloggerstopic #11

Jaaa voor mij ook, daarom is het mijn one-issue hahaha

maar als je jezelf ook nog eens pedagoog durft te noemen dan zijn voor mij echt de rapen gaar

12 likes

Wat stelt deze reel nu weer voor? En zij willen relatable zijn? Girl

15 likes

Ik moet gewoon even 3x kijken wie dit nou was op rechts, ze lijkt wel 60 met dat donkere haar, die zware makeup en dat berenvel aan :scream:

42 likes

Lijkt erg op Monic Hendrix in penoza

14 likes

Michelle haar gedrag richting haar zoon vind ik soms wat apart. Filmpjes met je zoon waarbij je zegt niemand is zo trots op mij als mijn zoon en ook bij je zoon op de rug springen. Hij is 10?
Alles is natuurlijk intens bij haar maar ook dat voortdurend op de mond kussen zo publiekelijk tonen. Heb soms het idee dat ze heel veel bevestiging bij hem zoekt

Elk kind is trots op zijn ouders.

10 likes

Ben je jaloers op haar?

4 likes

Is dit sarcastisch? :smiling_face_with_tear:

22 likes

Hahahahah

4 likes

Willen we er niet allemaal 2x onze leeftijd uitzien en worden becommentarieerd door wildvreemden op het internet? Niet normaal zo jaloers hier :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Kwam net een TikTok tegen dat ze vanavond om 6u een youtube video gaat uploaden. Het stukje uit de TikTok deed klinken alsof het over de relatie ging die over / veranderd was maar kan ook clickbait zijn en over iemand anders gaan

6 likes

Vind dit soort video’s altijd zo dubbel aan influ’s. Enerzijds: niet speculeren over mijn leven, wees lief. Anderzijds: heel speculatieve snippet online zetten als aankondiging

17 likes

Nou haar partner is 6 weken weggeweest voor zijn mentale gezondheid, verder zegt ze er niet echt iets over. Ik ken / volg haar verder helemaal niet maar kwam dat toevallig tegen op tiktok haha

5 likes

Maar wat moet ze anders? Als er zelfs hele reddit topics aan haar en haar relatie gewijd worden.

Bevestigt voor mij alleen maar weer hoe kut fluflu en bekend zijn is.

6 likes

Ja, en hoe fout speculeren kan gaan (en zijn).

5 likes