Joeri de poeperdefloepsie
![]()
Is dit een mede FFâer?

Joeri de poeperdefloepsie
![]()
Is dit een mede FFâer?
Ik blijf het gek vinden dat die vriend van Isa Sitskoorn van de aardbodem lijkt verdwenen, terwijl zij constant alleen lijkt te zijn met haar twee kinderen waarvan eentje een newborn. Ze heeft wel aangegeven dat er iets speelt maar de laatste tijd lijkt ze zo overdreven happy over te willen komen?
Ik denk dat ze uit elkaar zijn.
Iemand in de comments vroeg al of hij vast zit ![]()
Ze heeft hem heel af en toe wel nog eens benoemd in de vlogs maar hij lijkt niet in de picture
ik kwam deze thread tegen op reddit hierover
https://www.reddit.com/r/DutchInfluencerTea/comments/1v1pmgl/isa_sitskoorn_uit_elkaar/
Willemijn die al jaren de jeansbroeken van Armedangels zit te sponnen hoe heerlijk ze zitten en nu komt met de zin âik haat hoe jeansbroeken zitten, ik heb er nu eentje met een elastiek van een andere webshopâ
Ja maar dat is toch bij iedereen zo?
Je ziet echt bij niemand de kleding terug die ze ons aansmeren voor geld.
Wat een oordelen en gespeculeer in die thread hahaha.
âJa vind het ook heel raar dat ze net terug is van die bachelor en dan nu ook al weer een heel weekend zonder kinderen. Moet er zelf niet aan denken mijn baby 2 weekenden weg brengen maargoed.â
âHmmm wel dus contact met de schoonouders. Fijn dat ze zoveel hulp heeft met de kids. Maar waar is Finna???â
âIk denk na de laatste vlog dat de kids bij haar schoonouders waren een beetje codetaal is voor dat ze bij haar ex waren die daar verblijft.â
âIk snap wel dat ze het niet verteld. Maar ik ben gewoon zo ontzettend nieuwsgierig wat er dan gebeurt kan zijn.â
âZou het kunnen dat het niet tussen hun is maar dat hij in een afkickkliniek zit??â
âOmdat hij ook helemaal niet thuis lijkt te zijn. En er zijn gewoon veel jonge mensen in Amsterdam verslaafd.â
![]()
De pedagogische mama ziet dat een ander bedrijf beelden van een samenwerking heeft gebruikt wat haar content was. Ik snap dat dat niet netjes is maar vervolgens zegt ze dat haar zoontje in beeld is terwijl ze daar geen toestemming voor heeft gegeven. Het jongetje ligt daarbij in bad
Haar zoon heeft toch ook geen toestemming gegeven hiervoor? Zoveel kinderen op de darkweb maar er wordt een grens getrokken wanneer een ander bedrijf beelden gebruikt want er zat uren werk in voor haar. Zal er dan geen lichtje gaan branden dat beelden continu worden gejat en niet altijd op fijne plekken komen?
Waarschijnlijk niet. Zo veel influencers die dan zeggen: maar die mensen moeten dat gewoon niet doen. En ze moeten het inderdaad niet doen en in een ideale wereld deden ze dat ook miet. Maar dat is helaas niet zo. Het is natuurlijk altijd makkelijker ook om de verantwoordelijkheid bij iemand anders te leggen in plaats van zelf nadenken of bepaalde dingen wel handig zijn.
Een korte scroll door haar feed en ik zie daarnaast o.a. twee driftbuien en zijn plas in een potje dus ik ben bang dat er iets meer nodig is om het licht bij haar aan te laten gaan.
Oh gadverdamme dat je ook zelfs het plasje van je kind online deelt als foto en dat op je feed laat staan
Ze leggen liever de verantwoordelijk bij een ander dan dat ze die zelf nemen. Want hun kinderen zijn een verdienmodel geworden.
Iris die weer zegt dat ze na 3 dagen na de geboorte alweer in de zaak stond. Waarom ben je daar zo trots op dat is gewoon niet gezond. Altijd maar die bewijsdrang hoe ze altijd door gaan en geen rust pakken.
Ja ik vind dat ook zo pick me, en mega toondoof, als je weet hoeveel vrouwen wel strugglen met moederschap en dergelijke.
Tuurlijk, je mag er heus wel anders instaan maar je hoeft het niet zo te brengen alsof het een prestatie is. Je hebt ook gewoon geluk als je een fijne bevalling hebt gehad, een goed vangnet en een makkelijke baby.
Delete
Gestoord gewoon.
ik ben echt een one-issue commenter in dit topic maar hoeeee noem je jezelf een pedagoog en exploiteer je je fokking peuter door hem in zân volle gezicht op internet te pleuren.
Ik weet dat elke kwakzalver zich pedagoog kan noemen omdat het geen beschermde titel is, maar get your head out of your fucking ass lady. En dat 50K mensen dit volgen en haar waarschijnlijk serieus nemen als deskundigeâŠ
Dit geldt wat mij betreft voor alle (semi)influencers.