Mommybloggerstopic #11

Krijg je misschien in het begin ook een grotere ring vanwege mogelijke zwelling? Dat ze hem na 2 weken wisselen ofzo? Of werkt dat niet zo bij deze piercings? Ik vind m ook te groot en grof voor haar gezicht. Simpel ringetje was mooier geweest

5 likes

Ja en nee. Ik koos een open sieraad/ring (hoefijzertje)die inderdaad groter was en die klapte ik dan naarbinnen tijdens het genezingsproces. Dan zag je hem niet eens. Makkelijkste piercing ooit.

4 likes

Het zou wel echt mooi kunnen staan met een kleiner sierraad, maar het geeft me nu echt een spaanse stieren vibe.

25 likes

Septumpiercings vallen en staan echt met je neus anatomie (van binnen dus). Ik heb er zelf ook eentje maar heb geen mega recht neusschot dus als ik zo’n enorm sieraad erin doe zou hij ook schots en scheef hangen. Daarom ook gekozen voor een erg dun en kleine maat ring en dan zie je dat niet. Dus ik denk niet perse scheef gezet maar dit sieraad is het ook niet helemaal.

5 likes

Aha ik kon mijn vinger er niet op leggen waarom ik het net niet vond. Maar idd mss te groot.
Ik vond het ook wat veel met dan al die oorringen met kettingen aan( die ik zonder die septum supermooi vind). Maar nu is het wel heel veel

6 likes

Josine Wille heeft er ook net een laten zetten. Ben benieuwd of ze elkaar hebben geinspireerd :sweat_smile:
Niet mijn smaak veel plezier er mee!

1 like

Wat een grote meningen over een neuspiercing van een influencer :laughing: Ik denk juist bij Martine de laatste paar jaar bij eigenlijk alle dingen die ze doet of draagt “you go girl!” Ook dingen die ik zelf niet begrijp.
Lekker leven naar haar eigen waarden, weg van die relatie die blijkbaar heel beperkend op haar werkte. Ik vind juist dat we dat mogen aanmoedigen, ook al doet ze dat met een lelijke piercing.
Wel weer een besef dat je als influencer moet dealen met 1001 commentaren en meningen. En dit is dan nog maar een piercing he, dus the least of haar probleem en het zal haar niet kwetsen, maar het blijft een bijzonder gegeven :d

49 likes

Aan één kant is dit ook wel waarom dit topic bestaat maar ik herken me wel in jouw mening.
Ik vind het mooi om te zien hoe zij is losgebroken van die moeke versie van een aantal jaar geleden. Ik vind het bewonderenswaardig hoe zij hiermee is omgegaan

17 likes

Ik vind dit ook met Porte Renee! Sommige mensen lijken zichzelf echt hervonden te hebben na een scheiding. Zo mooi om te zien!

15 likes

Martine heeft net gepost dat ze hem over een paar weken gast verwisselen voor een kleinere.

4 likes

In de comments van haar laten zetten vlogje zegt ze al dat ze zelf ook het idee heeft dat ie wat scheef is. Ze ging er nog naar laten kijken. Vind het haar wel mooi staan!

6 likes

Zelfs Cynthia heeft gereageerd die lang leden boos was op Wil omdat zij haar kapsel had gecopycat

3 likes

Is Sarah Liebregts nou weer terug bij die ex (Cas)? Zij was toen helemaal geflipt en aan het spuien omdat hij zou zijn vreemdgegaan op vakantie, maar dat was nooit bewezen en mensen vonden haar delulu ofzo?

7 likes

Ja volgens mij zijn ze het aan het uitzoeken wat er (nog) tussen hen is

8 likes

Mies die via haar zoon duidelijk wil maken dat de meeste filmpjes van haar kinderen niet op insta staan :clown_face:

3 likes

Maar die foto dat Tim haar naar de pot draagt omdat haar benen het niet meer doen valt dan wel onder die 1 procent die volgers maar zien.

8 likes

En in de podcast reclame maken voor bearswithbenefits omdat ze daar zo rustig van in haar hoofd wordt en op instagram toegeven dat ze kalmeringspillen gebruikt. Niet dat er nog veel zullen zijn die influencer spon uberhaupt serieus nemen maar de tegenstrijdigheden bij Michelle zijn altijd wel lekker extreem.

21 likes

Had iedereen toch al mijlenver zien aankomen dit

6 likes

100% ik denk alleen wel dat je hier zelf tegenaan moet lopen en dit moet voelen en dat het niet zoveel uitmaakt dat mensen het tegen je zeggen. Net zoals een kind zelf moet voelen dat een verwarming heet is zeg maar…

8 likes

Ik denk niet dat ze hiervan leert. Dit is een patroon bij haar.

11 likes