Mommybloggerstopic #11

Niet dat ik het eigenlijk verwacht had, maar ze noemt ‘mezelf volledig verliezen in een nieuwe relatie en mijn kinderen daarin meenemen’ niet.

20 likes

Ik vond zowaar de “openbaring” hierover van Bram (de Wijs) over influencers en hun mening over gesponde producten wel tof.

3 likes

Waar zie je dit?

6 likes

In zijn vlog van dinsdag dacht ik

6 likes

Late to the party maar zie net voorbij komen dat ze het derde zoontje van Julia Johanna Olivv hebben genoemd. Dus Levv, Finn en Olivv. Veeeel extra letters :smiling_face_with_tear:

6 likes

Leuk als je je naam in chocoladeletters krijgt, verder vooral heel onhandig.

19 likes

Ik dacht na het lezen van de naam dus dat het oh-liv was qua uitspraak (soort afkorting van oliver), maar het is oooo-liv

3 likes

Je hele leven lang je naam moeten spellen en met lede ogen moeten aanzien dat iemand je naam wederom verkeerd geschreven heeft.

Waarom doe je dit je kind aan?

30 likes

Ach dat doet iedereen al met de meest gebruikelijke namen, ga je niet dood aan

7 likes

OMG heeft zij inmiddels als 3 kids?! Ik weet nog dat Levv werd geboren die ongeveer even oud is als m’n zoontje en dan denk ik stel ik had er nu 3 gehad haha :smiling_face_with_tear:

6 likes

En tweede naam is Scott :joy:

4 likes

Oh wat een lelijke namen zo naast elkaar met al die letters

8 likes

Ja en de laatste tijd van die teksten hoe moeilijk ze het ook hebben ze elke keer weer keer op keer voor elkaar kiezen. Dat dit echte liefde is, dat het leven hun uittest maar liefde overwint. Dat je een man hebt die je naar de wc draagt omdat je niet meer kan lopen om vervolgens paar dagen later op naaldhakken door Amsterdam te paraderen.

Je ziet dat die Tim ook al zo geprogrammeerd is om op het juiste moment een kusje te geven en te lachen in de camera terwijl het ongemak van hem er af druipt.

13 likes

Maar Tim wist toch 100% waar hij aan begon toen hij wat met haar kreeg? Ik snap niet dat hij dan zo ongemakkelijk/vermoeiend kijkt

14 likes

Ja ze waren toch al 20 jaar beste vrienden dus je zou dan denken dat je elkaar wel goed kent

11 likes

Misschien waren het toen meer de lusten van de “vriendschap” en droeg Koen (ook) de lasten van de persoonlijkheid van Michelle? Haha kan me voorstellen dat het toch wel intens is als je nu ineens de hele persoonlijkheid van Michelle moet ervaren

9 likes

Dus de downfall is al begonnen :sweat_smile:. Lijkt mij niet zo gek in het tempo waarin zij gehandeld hebben.

17 likes

Ik denk dat je hier een terecht punt hebt. Ze heeft volgens mij best wat mentale struggles.

6 likes

Zou mij eigenlijk niets verbazen als Koen en Michelle over een paar jaar weer samen komen. 4 kinderen samen en volgens de podcast echt een best friends vibe.

7 likes

Nu een best friends vibe?? Of toen ze een relatie hadden?

2 likes