Mommybloggerstopic #11

Wow, heftig!

6 likes

Curlymom ging vreemd met een andere mom?

6 likes

Ja wtf dat is toch niet echt hoop
Ik???

4 likes

Ja brrr zo naar, eerder deze week deelde realityfbi al dat hij door zelfdoding om het leven is gekomen :fearful: dit hebben ze uiteindelijk weer weggehaald maar dit overleidingsbericht zegt ook wel genoeg. Hij had zelf op zijn eigen insta ook heel veel stories geplaatst over dat ze was vreemdgegaan en hoe boos hij was, scheidingspapieren lagen klaar etc…

Ze is trouwens vreemdgegaan naar zeggen met de man van Sanne (onsgezinvanhierendaar)

4 likes

Woooow wat een treurnis zeg jezus :frowning:

5 likes

Ja het is gewoon heel erg underwhelming

2 likes

Ik vind RealityFBI nu wel erg hypocriet hoor. Eerst alle ellende naar buiten gooien terwijl duidelijk was dat die man er helemaal doorheen zat en dan nu oproepen om de nabestaanden te steunen. Zeg niet dat het zonder die aandacht niet was gebeurd natuurlijk maar ik denk niet dat dat hele circus er echt aan heeft bijgedragen dat de betrokkenen zich nou zoveel beter voelden. Wel erg treurig verhaal. Hij laat jonge kinderen achter.

19 likes

Hij heeft wel zelf die kanalen benaderd en alles publiek gemaakt hĆØ

10 likes

-verwijderd door moderator-

Ze deelt het nu zelf ook.

4 likes

Huh, wat in de GTST is er aan de hand? Vreemdgaan van haar is uitgekomen en daarna is hij onverwachts overleden?

6 likes

Ja snap ik wel inderdaad

6 likes

Ben niet verbaasd, geef gewoon mijn mening

4 likes

Wat vreselijk dit.

12 likes

Net een slechte meidengroep. En die filters!

11 likes

Volgt iemand Esmeevanleijden? Zij heeft 2 dochters met haar vrouw en nu bezig om nog een keer zwanger te mogen worden. Heel interessant om te volgen wel. Echter meen ik mij echt te herinneren dat Esmee nog een kind (meisje) had uit een vorige relatie en dat ze daar vroeger ook wel eens over postte. Maar ik zie dat meisje nu al een hele tijd nergens terug. Ze post ook alleen maar over hun gezamelijke dochters en ook toen ze tijdelijk in het buitenland woonden leken ze gewoon met z’n 4en te zijn. Ik hoef natuurlijk geen info ofzo over dat kindje maar vroeg me af of ik dit nou verzonnen had of dat meer zich dat herinneren.

2 likes

De uitvaart van haar man is nog niet een geweest en ze wordt alweer afgezeken… stay classy meid!

11 likes

Ik volg hun al jaren niet meer, maar wel toen de eerste geboren werd. Ik weet inderdaad ook zeker dat of Esmee of Inez al een dochtertje had. Zij was denk ik een jaar of 5 toen het eerste kindje van hun samen kwam.

5 likes

Hahahahahaha

12 likes

Ik volg hen niet dus verder geen idee maar volgens dit artikel heb je gelijk: Momtalk: Esmee - How About Mom

6 likes

Ja ik… Ik schrok ineens van dit bericht. Ik denk dat er zich meer heeft afgespeeld dan wij weten. Kimberly (curlymom) zal het nu ook ongelofelijk moeilijk hebben ongeacht wat ze heeft gedaan.

12 likes