Waarom die kussens in je kast?
Haha geen idee ik heb random plaatjes van internet getrokken
Hardop gelachen om die reel, haha
Ik zie groen dus kleur
Oh dus die 2e foto is niet eens van het huis van Willemijn?
Nee, zij heeft wel meer kleur dan die foto maar alsnog niet dat je zegt vanā¦wat een kleurrijk huis.
Oh ja nou plaats dan op zān minst de echte foto
Ja pfoeee dan moest ik een printscreen nemen en alles. Te veel werk
Maar wel een plaatje screenshotten om likes te scoren ofzo? Haar muren hebben gewoon een kleurtje gekregen, beetje flauwe post wel.
Welnee gewoon kopiƫren van deze plaatjes, niet print screen en dan uploaden etc. Kopiƫren is (vind ik) wel veel makkelijker.
Zelf vind ik de kleuren in de categorie ārozeā vallen van deze voorbeeld foto. Broertjes en zusjes van beige wmb.
Ik heb zelf ook zoān saai huis hoor, ik moest alleen heel erg lachen zelf om het āik ben helemaal uit mn beige periodeā en dan deze kleuren zien
Ik zie beige-groen, beige-wit, beige-geel en roze met een tint beige
Ik vind dit eigenlijk gewoon groen. Niet knalgroen natuurlijk maar ook geen beige-groen
Als Je toch bezig bent doe ook die andere kamers effe haha. Heeft jedereen weer een beeld bij farrow&ball Drop Cloth haha
Edit; of is dat deze?
Ik heb wederom geen diepte onderzoek gedaan en deze verf naam uit de tekst geplukt
Ik vind dit juist helemaal geen groen? Het is eerder beige-taupe of een beetje mosterd-bruin ofzo, maar ik vind dit wel nog steeds in de sad beige categorie vallen
Ik zou het mosgroen noemen denk ik? Past in ieder geval helemaal bij al die farrow & ball kleuren die ik hier altijd in het interieurtopic voorbij zie komen.
Het zijn wel kleuren maar geen felle of heldere. Het is allemaal zo mat en flets ofzo, zo alsnog afgeleid van de beige trend. Hetzelfde bij Japkejanneke. Heel mooi en rustig wel maar ik zou er helemaal kriebelig van worden, van dat rustige. Het prikkelt niet echt, ofzo.
Ik denk dat met 3 kinderen je huis binnen no time vol prikkels is.
Hahaha ja sowieso. Maar dat bedoel ik niet. Krijg een soort kriebel als ik de hele tijd naar van die rustige kleurtonen moet kijken die net onder een bepaalde kleur hangen ofzo. Kan het niet goed uitleggen
Omg, heeft iemand die saga gevolgd van Curlymom en die andere? Die met elkaar vreemd zouden zijn gegaan? Er staat nu een overlijdensbericht van Ricardo op Reality FBI