Mommybloggerstopic #11

Is dat bedrijf van hun?

3 likes

Wat ik begreep wel, een van de 156 bedrijven die ze hebben.

Happy flops is een zweeds bedrijf en niet van hen, ze hebben daar gewoon een samenwerking mee.

7 likes

Ah, my bad! Vond het geen gekke gedachte na de wijn/videokaarten/alle andere meuk.

3 likes

Ik vind het best geinige slippers die happy flops, maar ik loop ze dan liever voor een tientje bij het Kruitvat van Lucovitaal

20 likes

Hahahahaha oprecht. Ik vind de naam Happy Flops ook zĂł stom.

11 likes

Naja ik denk niet dat het ene beter is dan het andere hoor. Of dat hoe zij het doet het hoogste doel zou zijn. Je doet gewoon wat je zelf aankan en fijn vindt etc.

2 likes

Michelle Bollen op insta dat ‘de cellen steeds gezelliger worden’

Ze leest mee👀

12 likes

Tja. Ik moet er ook niet aan denken om alleen een dakraam als raampje te hebben in je slaapkamer.

7 likes

Vraag me ook echt af of zij ooit zonnebrand gebruiken. Denk dat haar huid wel wat gewend is, maar haar borst was echt rood op die foto met die lippenstift :smiling_face_with_tear:. Ik ben benieuwd hoe zij eruit zien als ze straks 40 of 50+ zijn. Rachel Hazes vibes

7 likes

In Haarlemmerbruin zit tegenwoordig toch spf???

6 likes

Waarschijnlijk ziet ze er tegen die tijd uit als een leren tas.

7 likes

Normaal vind ik babykamer inrichtvideo’s best leuk, maar die laatste twee van Mascha krijg ik gewoon stress van als ik er al naar kijk :cry: Het is zo veel zooi bij elkaar, zo rommelig en allemaal dezelfde dingen in twintigvoud

9 likes

Ja al die spullen, zo veel! Ze had een hele mand vol draagzakken? (Niet geteld maar denk een stuk of 6). En veel onlogisch ingedeeld al zeg ik het zelf. Maar als zij er maar blij mee is :wink:

8 likes

Hhaha wauw en zoveel mutsjes die ze dan in een koekblik wil bewaren? En dan eerder een uitleg over dat je bij een zomerbaby veel warme dingen nauwelijks gebruikt.

3 likes

Waar the F moet je ook beginnen met opruimen daar joh, echt spullen voor een heel weeshuis dit.

5 likes

Vind iemand anders het aankoopgedrag van Michelle Bollen ook vrij extreem? Ik snap enerzijds helemaal dat het vervelend is dat ze ongewenst zoveel is afgevallen en graag kleding draagt waar ze zich fijn in voelt en die wel past. Maar ik schrik van de hoeveelheid die wekelijks binnenstroomt. Ecologische voetprint van de Bollens is echt enorm volgens mij, met 4/7 kinderen en dan zoveel kleding en vaak vliegen etc. Heel fijn voor haar dat ze er zo van kan genieten en het lijkt een supergezellig gezin. Maar betrap mezelf er toch steeds op dat ik denk ‘zou ook wat minder kunnen’.

9 likes

Hahaha ja dat ‘moet me er helemaal opnieuw in gaan verdiepen’ alsof er zoveel verandert in 1 jaar tijd?:joy: Ook dat deel nu MOET er een nieuwe 2e badkamer komen. Zoveel gezinnen met 3 kinderen hebben 1 badkamer.

6 likes

Ik volg haar verder niet, maar als je na 2 kids eigenlijk klaar bent en verbouwt/verhuist, kan ik me voorstellen dat je misschien bij alles wat je niet meer nodig hebt, denkt “joe joe dit gaat de deur uit!”

5 likes

Ze gaf aan dat ze eigenlijk “klaar” waren met kindjes krijgen en dat de zwangerschap een verrassing is. Als je dan gaat verhuizen, waarom zou je dan al die zooi nog meenemen? Zou ik ook niet doen (afgezien van wat spulletjes met sentimentele waarde).
Vind haar tot nu niet echt een mega spon hengelaar, ze deelt ook nauwelijks over die kids omdat ze toch echt een interieuraccount heeft? Wist niet eens dat 1 kindje een beperking heeft

4 likes