Heeft haar kind een beperking dan? Heb dat nog nooit ergens gelezen.
Hmm ik heb dat weleens gelezen bij haar maar aangezien het allemaal blijkbaar niet echt duidelijk is, verwijder ik mijn post even. Wil jij mijn quote uit jouw bericht dan ook even verwijderen?
Jawel heeft ze wel vaker (sporadisch) openlijk over gedeeld! Oa dat ze daarom naar dit huis zijn verhuisd zo snel na het andere huis dat ze gekocht hebben omdat hun oudste kindje naar speciaal onderwijs moet & dat nu dichterbij is etc. Ze deelt alleen nauwelijks verder wat over haar kinderen, wat ik goed vind. Ze is echt een interieurâbloggerâ.
Ik vind leonie dus op insta best leuk om te volgen en ik deel ook vaak haar mening wel over opvoeden etc. Maar hoe zij is in die podcast met frank?! Soms een beetje lullig naar frank toe en alsof alles wat zij vindt het beste is⊠ze is ook zo druk en veel en overheersend
Ik heb die podcast niet geluisterd maar was laatst op haar site en las over borstvoeding. Nou daar heeft ze ook een zeeeeer sterke mening over.
Maar dat is toch helemaal prima? Zij wilt het niet geven. Ik vond het eerlijk gezegd wel verfrissend dat iemand een keer tegengeluid geeft op alle borstvoedingsmamaâs. Ik als niet borstvoedende moeder heb namelijk echt veel opmerkingen gehad over het feit dat ik niet gaf en ik heb al die tijd altijd het gevoel gekregen dat ik mij moet verantwoorden.
Waarom een tegengeluid geven over borstvoedingsmamaâs? Gewoon niet voor beide aub.
Tis toch logisch als ze hier vragen over krijgt dat leonie hier uitspraken over doet?
Lees eigenlijk vooral dat ze er heel goed over nagedacht heeft. Verder helemaal geen oordeel over moeders die wel borstvoeding geven.
Haha ja vond ik ook vrij heftig. Flink contrast met zijn chille stem ook
Ik vind haar houding op zich wel prima maar zegaatzoontzettendsnelenrateltecht.
Ik lees vooral veel frustratie omdat ze waarschijnlijk aan de lopende band de vraag krijgt waarom ze het niet doet of allerlei mensen die ongevraagd gaan uitleggen waarom ze wel borstvoeding zou moeten geven . Als je dan een blog hebt, snap ik wel dat je daar op een gegeven moment zoân rant op pleurt.
Tuurlijk is dat prima. Ik vond en vind haar alleen nogal heftig met sommige uitspraken due naar mijn idee echt niet nodig zijn. Vooral als je zegt dat iedereen het zelf moet weten.
Ging iets mis, antwoord op @JustinBieber
Oh vind hem echt totaaal niet chill om naar te luisteren in de poscast! Of laat ik zeggen hun als combi. Ik luisterde vandaag toevallig voor het eerst en moest hem gewoon stoppen omdat ik er helemaal onrustig van werd. Zij is zo druk en ik vind ze allebei een beetje lullig naar elkaar. Frank zo oordelerig met zn ooh doe jij het zoooo?! En dat geneuzel over zijn meissie blegg.
Haha sorry random hatepost.
Iedereen moet het zelf weten maar als je borstvoeding geeft dan ben je niet gelijkwaardig aan je partner die niet hoeft te voeden. Die vibe (in ieder geval bij haar eerste destijds).
Want dat hangt echt samen met de voeding die je geeft en heeft niks te maken met alle 10283930303 andere dingen die je kan verdelen.
Wie heeft hun bij elkaar gezet? Wordt dat duidelijk in de podcast? Lijkt me zo geen match namelijk.
Ja precies.
Ze postte een keer op Instagram dat zij het idee had voor die podcast (of er voor benaderd is?), dat ze toen op zoek gegaan zijn naar een co host en ze toen op Frank zijn gekomen.
Ik vind het best vermakelijk, al vind ik de expert wel een gare toevoeging. En inderdaad, Frank die het over zân meissie heeft is cringe. Maar ik heb toch alle afleveringen in 2 dagen geluisterd.
Volgens mij bedoelde ze met name het gelijk kunnen verdelen van taken. Is toch een feit dat dat met flesvoeding wel kan iit borstvoeding? Ik las het niet zozeer als gelijkwaardigheid als in een waarde-oordeel.