Zou me niks verbazen as het 1 grote swingers party is daar op Ibiza🤣
Waar doel je nu precies op?
Ik gok op d’r gegroeide schoenmaat.
Mijn god, als iemand aangeeft dat ze haar langere tijd niet heeft gezien en dus haar bericht niet heeft gelezen dan lijkt me het niet zo heel moeilijk te raden waar ze op doelt.
Gok op haar gewicht, waar overigens meermaals door haar over gedeeld is dat het afvallen heel ongewenst was. Vind het sowieso een beetje rare post @Theekransje en als we dit doen over iemand die dikker is geworden is de wereld te klein want not done om daarover te vragen god allemachtig lang niet gezien wat is er met haar gebeurd
Ik doelde niet alleen op haar gewicht, de laatste keer dat ik haar heb “gezien” (ik volg haar niet) had ze nog blond haar maar nee ik wist niet dat het afvallen ongewenst was
Waar baseer je dat dan op, alleen omdat het een knap stel is of heeft ze weleens zoiets laten vallen?
Als het om haar haar ging: dat heeft ze geverfd. Flinke gebeurtenis.
Volgens mij verft zij d’r haar heel vaak, niet echt wereld shokkend.
Ik vond vooral de zuurstok roze jurk opvallend ik dacht dat zij meer het kaliber sad beige mom of iig heel neutraal qua kleuren was altijd. Maargoed ik ben ook al 100jaar geblokkeerd dus wie weet is dat inmiddels helemaal veranderd
Misschien heeft ze een kleurenanalyse gedaan. De combi van de jurk met haar-en huidskleur is in ieder geval👌
Tuurlijk ging het om haar andere haarkleur
Wat lijkt LAGO LAGO me een ontzettend leuk festival met al die leuke mensen
Oh als iemand zijn haren verft is jouw standaard reactie ‘wat is er met haar gebeurd?’
Hahahaha ja het ging over haar haar natuurlijk, ‘nee we hadden het niet over jou maar over iemand met dezelfde naam!’ amazing save
Doet me er aan denken dat ik ooit een naam helemaal aan het afzeiken was bij een babyshower, zegt een van die vrouwen: “oh zo zou mijn zoon hebben geheten als het een meisje was” En in plaats dat ik gewoon iets zei: sorry persoonlijke issues met die naam of iets dergelijks, zei ik: "zei ik Antje? Ik bedoelde Sántje (fictieve naam). Als er krekel geluiden voorhanden waren geweest, hadden die toen geklonken. Vreselijk gênant
De man en die Mies (?ken haar niet) lijken wel AI gegeneerd.
Edit: bedoelde de vrouw rechts, dacht dat Mies was
De man lacht altijd zo als een boer met kiespijn, nogal geforceerd en de lach bereikt zijn ogen niet.
Een jongere Brabo versie van Hide the Pain Harold.
Wat heeft die man van Mies vreselijke slippers aan. Ik wist niet eens dat er een mannenvariant van was, maar vind het erg onaantrekkelijk.