Als het om haar haar ging: dat heeft ze geverfd. Flinke gebeurtenis.
Volgens mij verft zij d’r haar heel vaak, niet echt wereld shokkend.
Ik vond vooral de zuurstok roze jurk opvallend
ik dacht dat zij meer het kaliber sad beige mom of iig heel neutraal qua kleuren was altijd. Maargoed ik ben ook al 100jaar geblokkeerd dus wie weet is dat inmiddels helemaal veranderd
Misschien heeft ze een kleurenanalyse gedaan. De combi van de jurk met haar-en huidskleur is in ieder geval👌
Tuurlijk ging het om haar andere haarkleur ![]()
Wat lijkt LAGO LAGO me een ontzettend leuk festival met al die leuke mensen ![]()
![]()
![]()
Oh als iemand zijn haren verft is jouw standaard reactie ‘wat is er met haar gebeurd?’
Hahahaha ja het ging over haar haar natuurlijk, ‘nee we hadden het niet over jou maar over iemand met dezelfde naam!’ amazing save
De man en die Mies (?ken haar niet) lijken wel AI gegeneerd.
Edit: bedoelde de vrouw rechts, dacht dat Mies was ![]()
De man lacht altijd zo als een boer met kiespijn, nogal geforceerd en de lach bereikt zijn ogen niet.
Een jongere Brabo versie van Hide the Pain Harold.
Wat heeft die man van Mies vreselijke slippers aan. Ik wist niet eens dat er een mannenvariant van was, maar vind het erg onaantrekkelijk.
Nou liever dit dan die achterlijke happy flops ofzo
Weet iemand hoe je je in godesnaam kan afmelden voor de wondere wereld van annic ten duis???
Zijn dat niet gewoon haar slippers? Zijn voeten lijken er ook wel wat ingewurmd.
Ik moet zeggen dat het mij dan weer opvalt dat iedereen zo valt over iedereens voeten op foto’s ![]()
Als niemand mij erop had gewezen had ik geen witte voeten bij Elise gezien alsmede geen sexloze slippers bij die man van Mies
Lijkt op van die Hermes-slippers ![]()
Ook lekker onbenullig maar het valt mij op dat hij een telefoon in zijn broekzak heeft gepropt, dat vind ik zo ongelooflijk lelijk staan altijd
Smaken verschillen
Lekker aan haar zonnebril knagen
Iew die baard die zo overloopt in de nek. Vind ik zo onverzorgd staan.