Haha en ik herinner me een story dat ze al haar sieraden afdeed om die lelijke witte randjes te voorkomen
Toen dacht ik nog jeeetje dat je daar over nadenkt… Is ze alsnog haar slippers even vergeten hahaha
Die voeten en die broek en dan zien ze er ook nog eens gelukkig uit ![]()
![]()
![]()
Hou op hoor
Hoop dat ze een prachtig weekend hebben. Met al je vrienden en familie een weekend je bruiloft vieren op een prachtige plek, sign me up. Is toch echt fantastisch?
Een beetje lekker zeiken is toch ook echt fantastisch???!!!
Waarom zou het not done zijn op HUN EIGEN feestje?
Ja en dan trouwen met Wout. Sign me out pls
Trouwen met Elise dan?
Die jurk ook. Lijkt meer op een bikini cover up
omg yes mn lievelings discussies
Ik vind hem mooi! Lekker luchtig voor op het strand en toch wat extra met dat kant
Ik vind het ook een mooie jurk!! Mensen zijn altijd zo zuur naar Wout en Elise en ergens snap ik het wel, want ze zijn misschien niet super likeable. Maar het komt echt zo triest over al dat gezeur op hun ![]()
Benieuwd wie er allemaal meedoet op de huwelijksnacht…
??? Hoezo
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou me niks verbazen as het 1 grote swingers party is daar op Ibiza🤣
Waar doel je nu precies op?
Ik gok op d’r gegroeide schoenmaat. ![]()
Mijn god, als iemand aangeeft dat ze haar langere tijd niet heeft gezien en dus haar bericht niet heeft gelezen dan lijkt me het niet zo heel moeilijk te raden waar ze op doelt.
Gok op haar gewicht, waar overigens meermaals door haar over gedeeld is dat het afvallen heel ongewenst was. Vind het sowieso een beetje rare post @Theekransje en als we dit doen over iemand die dikker is geworden is de wereld te klein want not done om daarover te vragen god allemachtig lang niet gezien wat is er met haar gebeurd
Ik doelde niet alleen op haar gewicht, de laatste keer dat ik haar heb “gezien” (ik volg haar niet) had ze nog blond haar maar nee ik wist niet dat het afvallen ongewenst was
Waar baseer je dat dan op, alleen omdat het een knap stel is of heeft ze weleens zoiets laten vallen?