Haha mijn reactie was niet specifiek op jou gericht hoor, ik had waarschijnlijk niet eens gereageerd als er niet nog vier anderen onder stonden met hyperfocus op die voeten
Maar dan nog, ook op een prefeestje doe je geen short aan.
Heftig
Ik denk eigenlijk dat ze dit zelf dus best wel vervelend vindt. Toevallig zag ik laatst een story voorbij komen waar ze specifiek haar ringen uit deed, omdat ze daar geen tanlines wilde hebben ivm de bruiloft
Eens dat een korte broek op een feestje not done is maar dit is óp het strand, dus niet op een boulevard áán het strand.
Met een lange broek naar het strand zie ik ook eigenlijk niet voor me, dan is binnen twee tellen de onderkant vies en het water in kan eigenlijk ook niet. En ik vind zijn look wel leuk in dat opzicht, ik vind haar vooral overdressed voor op het strand
Deze analyse van de kleur van iemands voeten waar zijn we mee bezig mensen
Please stop
Haha en ik herinner me een story dat ze al haar sieraden afdeed om die lelijke witte randjes te voorkomen Toen dacht ik nog jeeetje dat je daar over nadenkt… Is ze alsnog haar slippers even vergeten hahaha
Die voeten en die broek en dan zien ze er ook nog eens gelukkig uit
Hou op hoor
Hoop dat ze een prachtig weekend hebben. Met al je vrienden en familie een weekend je bruiloft vieren op een prachtige plek, sign me up. Is toch echt fantastisch?
Een beetje lekker zeiken is toch ook echt fantastisch???!!!
Waarom zou het not done zijn op HUN EIGEN feestje?
Ja en dan trouwen met Wout. Sign me out pls
Trouwen met Elise dan?
Die jurk ook. Lijkt meer op een bikini cover up
omg yes mn lievelings discussies
Ik vind hem mooi! Lekker luchtig voor op het strand en toch wat extra met dat kant
Ik vind het ook een mooie jurk!! Mensen zijn altijd zo zuur naar Wout en Elise en ergens snap ik het wel, want ze zijn misschien niet super likeable. Maar het komt echt zo triest over al dat gezeur op hun
Benieuwd wie er allemaal meedoet op de huwelijksnacht…
??? Hoezo