Mommybloggerstopic #11

Waarschijnlijk allemaal gestyled in AFAS uniform

26 likes

Mijne heeft zn baard iig wel heel aantrekkelijk :drooling_face::drooling_face:

6 likes

Huh ik kraak zijn uiterlijk niet af? Ik vind dat zij er achterlijk op staat met die tong :laughing: ik vind hem een leuke vent, is ook wel m’n type

2 likes

Ik kreeg net in m’n fyp een instamommy met huisje nog iets. Was iets heftigs gebeurt met haar kindje, super sneu natuurlijk. Maar alle foto’s uit het ziekenhuis erbij, beelden van de Ring deurbel waarin het kindje naar de ambu getild wordt erbij. Waarom delen ouders dit? Ik ken dat hele kindje niet maar straks wel diens hele medische geschiedenis?

16 likes

Ja, bizar dat mensen zelfs hierbij zo achteloos omgaan met de online privacy van hun kind, hù. Ik heb een tijdje op insta in een afschuwelijk algoritme gezeten een subcategorie “medical moms” die tot in detail de medische situatie van hun ernstig zieke baby/kind delen inclusief beelden van kinderen in opname, in coma, tijdens een aanval etc. Soms zelfs overleden kindjes. Vaak onder het mom van “awareness” en steun zoeken, zal vast ook eenzaamheid aan ten grondslag liggen. Maar hallo, privacy
?!?!

6 likes

Ik vind het echt leuk om te zien hoe Bonnie helemaal in haar sas lijkt te zijn als kersverse moeder. Lekker met de baby op stap maar ook alweer zelf op pad geweest zonder kind. Living her best life. Had ik eigenlijk helemaal niet verwacht want vond haar tijdens haar zwangerschap soms best irritant maar nu vind ik het echt weer leuk om haar te volgen.

52 likes

Ik had precies hetzelfde kunnen posten, haha ik dacht dit ook toen ik haar instapost zag.

3 likes

Uwlch ja vreselijk, als zwangere kom je snel in dat algoritme terecht omdat je toch op die plaatjes klikt of naar de beelden blijft kijken. Ik doe nu uit zelfbescherming alles gelijk weg want anders blijft het maar komen.
Er is zoveel wat mis kan gaan maar als zwangere of moeder moet je daar gewoon niet de hele tijd mee geconfronteerd willen worden.

6 likes

Maar ze zegt ook dat ze in de zwangerschap heel veel deelde maar nu bewust heel weinig, alleen een paar highlights. Dus lijkt ook mooier dan de werkelijkheid denk ik hoor

5 likes

Ja het is vast niet alleen maar rozengeur en maneschijn hoor. Maar ze doet t allemaal wel gewoon: alleen met de auto met de baby, de metro in met baby en ook alleen op pad. Vind dat gewoon leuk om te zien, had verwacht dat zij overal veel meer beren op de weg bij zou zien maar dat lijkt op basis van insta dus heel erg mee te vallen.

28 likes

Jamie Li die al haar geboorte/felicitatie posts gaat reposten, boring

Wel heel cute, baby Cody

7 likes

Op basis van insta ja. Ik snap haar trouwens wel, alleen de leuke dingen delen. Maar ze zegt zelf al dat ze een vertekend beeld geeft.

5 likes

Ik vind dit ook bij Leonie, vind haar echt stralen zo in haar kraamweek. En natuurlijk all is good. Maar wel leuk & mooi om te zien.

8 likes

Ik vind dat tegengeluid ook wel leuk. De laatste jaren ligt er naar mijn idee zo’n nadruk op de moeilijke kanten van het ouderschap en lijkt er meer aandacht voor de “zwarte wolk” van de kraamtijd. En dat mag er natuurlijk óók zijn.

Maar ik vind het leuk om ook de lichte, mooie kanten te zien en mensen te zien genieten :heart:

44 likes

Helemaal eens!

6 likes

Ja maar de dingen die ze wel laat zien zijn wel gewoon gebeurd. En ja misschien heeft ze vannacht geen oog dichtgedaan en een gigantische huilbui als ze thuis komt of wat je ook voor minder mooie dingen kan bedenken. Maar ze is wel ook met d’r baby op stap geweest, naar terras etc., daar doet het feit dat er vast ook mindere momenten zijn die ze niet laat zien niks aan af. Ik zie zoals @matroos ook zegt ook heel veel moeders die alles moeilijk en zwaar vinden en de deur weinig uitkomen met een baby. En ik bedoel niet dat ik dat veroordeel o.i.d. maar ik merk dat ik het wel verfrissend vind om ook weer eens iemand in mn tijdlijn te zien die echt plezier lijkt te hebben in het nieuwe moederschap.

Edit: En ook wel chill dat ze tot nu toe vooral haar leven met baby deelt en niet per se mega specifieke babydingen zoals welke maat luiers enzo. Daar had ze gister ook een story over dat ze dat ook niet van plan was.

24 likes

Noor die post dat Olivia aan ChatGPT vraagt wat ze aan moet naar een Olivia Rodrigo concert en het cute noemt
 dat meisje is 8/9 ofzo. Ga lekker samen met haar dingen uitzoeken in je kast met 10000 kleren ipv aan ChatGPT laten vragen? đŸ«„

6 likes

Ik lees op juicechannel dat de driehoeksrelatie tussen de Michelle, Koen en Jacqueline voorbij zou zijn en dat Koen en Jacqueline met zijn tweeën verdergaan.

4 likes

Ik heb m’n IG-account gedeactiveerd dus kan de stories van JC helaas niet zien maar WHUT?! :flushed:

2 likes

Ja eerst hadden ze het verhaal gebracht dat Michelle in Spanje is met andere influencers, en dat ze zoenend met een andere man is gepot. En ze vroegen zich af of ze dus een open relatie hebben, en toen hebben ‘ mensen uit de omgeving ‘ bovenstaand verhaal naar ze gestuurd.

3 likes