Jamie Li die al haar geboorte/felicitatie posts gaat reposten, boring…
Wel heel cute, baby Cody
Op basis van insta ja. Ik snap haar trouwens wel, alleen de leuke dingen delen. Maar ze zegt zelf al dat ze een vertekend beeld geeft.
Ik vind dit ook bij Leonie, vind haar echt stralen zo in haar kraamweek. En natuurlijk all is good. Maar wel leuk & mooi om te zien.
Ik vind dat tegengeluid ook wel leuk. De laatste jaren ligt er naar mijn idee zo’n nadruk op de moeilijke kanten van het ouderschap en lijkt er meer aandacht voor de “zwarte wolk” van de kraamtijd. En dat mag er natuurlijk óók zijn.
Maar ik vind het leuk om ook de lichte, mooie kanten te zien en mensen te zien genieten ![]()
Helemaal eens!
Ja maar de dingen die ze wel laat zien zijn wel gewoon gebeurd. En ja misschien heeft ze vannacht geen oog dichtgedaan en een gigantische huilbui als ze thuis komt of wat je ook voor minder mooie dingen kan bedenken. Maar ze is wel ook met d’r baby op stap geweest, naar terras etc., daar doet het feit dat er vast ook mindere momenten zijn die ze niet laat zien niks aan af. Ik zie zoals @matroos ook zegt ook heel veel moeders die alles moeilijk en zwaar vinden en de deur weinig uitkomen met een baby. En ik bedoel niet dat ik dat veroordeel o.i.d. maar ik merk dat ik het wel verfrissend vind om ook weer eens iemand in mn tijdlijn te zien die echt plezier lijkt te hebben in het nieuwe moederschap.
Edit: En ook wel chill dat ze tot nu toe vooral haar leven met baby deelt en niet per se mega specifieke babydingen zoals welke maat luiers enzo. Daar had ze gister ook een story over dat ze dat ook niet van plan was.
Noor die post dat Olivia aan ChatGPT vraagt wat ze aan moet naar een Olivia Rodrigo concert en het cute noemt… dat meisje is 8/9 ofzo. Ga lekker samen met haar dingen uitzoeken in je kast met 10000 kleren ipv aan ChatGPT laten vragen? 🫥
Ik lees op juicechannel dat de driehoeksrelatie tussen de Michelle, Koen en Jacqueline voorbij zou zijn en dat Koen en Jacqueline met zijn tweeën verdergaan.
Ik heb m’n IG-account gedeactiveerd dus kan de stories van JC helaas niet zien maar WHUT?! ![]()
Ja eerst hadden ze het verhaal gebracht dat Michelle in Spanje is met andere influencers, en dat ze zoenend met een andere man is gepot. En ze vroegen zich af of ze dus een open relatie hebben, en toen hebben ‘ mensen uit de omgeving ‘ bovenstaand verhaal naar ze gestuurd.
Wat ontzettend sneu zeg, als dit waar blijkt te zijn! Helemaal omdat ze na hun ‘coming out’ herhaaldelijk heeft aangegeven, dat ze niet bang was dat Koen en Jacqueline zonder haar verder zouden gaan.
Jeetje wat jammer! Ben benieuwd of ze er dan blijven wonen met z’n drieen
Jongens het is maar een roddel hè
ik hoop voor ze dat ze gewoon gelukkig zijn!
Hoe intens ook dat mensen uit hun omgeving informatie gaan delen met een roddelkanaal. Dan ben je toch niet goed, helemaal als er ook kinderen bij betrokken zijn
En dit zou ook de reden zijn dat ze is afgevallen. Wel heel sneu als dit zo is!
Op Reality FBI wordt het ook alweer (door de drie zelf) ontkracht.
(en ja ik weet dat dit ook niks hoeft te zeggen, maar toch)
Even los van dat ik het niet geloof, zou het ook andersom kunnen zijn natuurlijk. Dat Michelle verliefd is geworden op een ander en K en J ‘dan maar’ met z’n twee doorgaan. Maar ik zie ze gewoon nog op Insta samen dus vraag me het af hoor? Denk gewoon weer een flauwe roddel.
Dat kan idd ook, maar toch hebben die juicechannels wel angsaanjagend vaak bij het juiste eind
We zullen het na verloop van tijd wel horen of het klopt of niet.
Haha, die “
” alsof je het “oprecht” heel erg vindt allemaal.
![]()
Juice channel heeft vaak ook wel dingen fout, of in ieder geval zwaar uit verband getrokken.