Is het geen idee om alle posts op sommige topics als deze automatisch te laten deleten? Mss wat langer dan 24u omdat niet iedereen bijleest binnen een dag, maar ik zie ook geen voordelen voor de rest van de wereld dat je dit een jaar later nog kan teruglezen.
Op die manier kunnen we nu gewoon onze vileine opmerkingen maken zonder dat die kids als ze pubers zijn er problemen mee hebben.
Ik geloof er echt geen zak van dat ons brabant trio klaar is
Dat is toch van de zotte. Kutte opmerkingen maken met het excuus dat het straks weg is. Maak ze niet, hoeft er ook niets aan gedaan te worden.
Het gebeurt toch…
hoe vaak mods al niet screenshots moesten verwijderen of mensen tot de orde roepen…
Echt de wildste take die ik ooit in zo’n topic heb gelezen maar wel eerlijk
Ik zou dan eerder een appgroepje beginnen als ik jou was
Zullen we dan meteen maar het hele mommybloggers topic opdoeken? ![]()
“Zou echt erg zijn, ik hoop dat het niet waar is”
Daar menen jullie echt geen kut van, jullie genieten van de sensatie en de ellende van anderen.
Ze zegt zelf dat het dunner worden (wat ze niet wilde) samenhing met het opspelen van haar paniekstoornis, waar ze net een pittige periode mee achter de rug heeft. Dus nogal smakeloos zo’n speculatie en sowieso een raar verband om te trekken?
Misschien moet je je eigen opmerking hierboven nog even teruglezen en zelf opvolgen: als je niks aardigs te zeggen hebt, hou dan je mond
Kan het niet allebei een beetje? Als ik naar mezelf kijk: ik volg dit nieuws wel en ja dat is zeker sensatiebelust. Dat is niet netjes van me, maar wel de waarheid. Maar tegelijkertijd las ik ook bij Michelle dat ze zo af is gevallen en dat ze d’r spark een tijd kwijt was (haar eigen woorden), en hoop ik oprecht dat het weer goed met haar zal gaan.
Maar het lijkt me toch dat je haar volgt als je zo begaan bent met haar (liefdes)leven? Ze heeft dit zelf zo vaak gedeeld ook de afgelopen tijd, die samenhang tussen afvallen en een moeilijke periode met haar paniek. Is toch best wel lelijk om dan hierover te gaan speculeren online icm een roddel die voorbij komt?
Ze deelde juist dat ze nu net weer meer durfde te doen buiten huis en werk om, echt klote dat dit hele circus er dan nu voor haar bijkomt.
Lijkt me eerder een mega stressvolle periode met de verkoop van hun huis en de verbouwing van hun nieuwe huis.
Ik had helemaal niemand niks gestuurd. Ze zijn niemand wat verschuldigd he.
Damn dit topic is echt een heel apart ecosysteem op dit forum.
Ja allerlei mensen die volgens mij niet in andere topics komen??
Maar niemand vroeg wat jij zou doen.
Volgens mij is het mommybloggers topic op het Viva forum gesloten.
Ik ben het er wel mee eens dat vileine opmerkingen / blote foto’s / hele persoonlijke omstandigheden outen gewoon naar zijn, moet er ook niet aan denken dat die kinderen dat later allemaal terug gaan lezen.
Aan de andere kant, het is wel hun (bonus) moeder die ervoor heeft gekozen om een groot deel van hun leven online te zetten. Ik ken geen mens die niks vindt van iemand en zich daar nooit over uitlaat, dus dat gebeurt gewoon. In de eerste instantie zouden kinderen van deze families het dus hun ouders moeten verwijten dat er shit over ze op internet staat.
Wat denk je dan van het reality serie topic, het boer zoekt vrouw / winter vol liefde
?! Daar zullen onder de deelnemers ongetwijfeld ook kinderen komen, die allemaal later gaan lezen hoe zo’n inadequate onvolwassen vader hij was volgens enkele mensen op een forum.
Diegene kiest ervoor om een publiek figuur te worden, kiest dit ook voor zijn of haar kinderen met alle gevolgen van dien.
Als je het echt zo vreselijk voor die kinderen vindt, volg ze dan niet, reageer niet op deze discussie ( want dan duurt hij alleen maar langer = meer om ooit terug te vinden dus) en teken de petitie.
Naja dit eerste is wel precies het hele verdienmodel. Mensen gaan volgens mij best goed op een roddel over hun. Meer volgers/engagement is ook meer geld. als je zelf weet dat het niet waar is, maar iemand verspreid plots die onzin, weet ik niet of je dit meteen zou willen ontkrachten met allemaal bewijzen?
Sophie (ousri) heeft een nieuwe vriend. Was zij kortgeleden niet nog gecatfished door een of andere kerel? Of is dat alweer langer geleden?