Mommybloggerstopic #11

Zei zij genietend

Ja sorry maar doe gewoon oprecht gemeen, maar niet dit neppe gedoe.

14 likes

Wat zou je zelf denken? :joy:

7 likes

Misschien alleen als er nog ruimte is voor die Spaanse man

4 likes

Jemig, ik heb oprecht met haar te doen dan. Niet alles is sarcastisch.

5 likes

De tijd zal het leren. Maar laten we ook niet doen alsof hun ontkenning goud waard is want ze hebben wel vaker dingen ontkent en dat het later wel waar bleek. Of twee jaar lang gedaan alsof teamBollenWalk intens gelukkig was terwijl Mies ondertussen verliefd was op Sjaak en daarna liefdesverdriet had omdat het niet samen ging met beide mannen.

Vind het juicewereldje kansloos maar die van de influencers hangt ook niet aan elkaar van oprechtheid.

8 likes

Is het geen idee om alle posts op sommige topics als deze automatisch te laten deleten? Mss wat langer dan 24u omdat niet iedereen bijleest binnen een dag, maar ik zie ook geen voordelen voor de rest van de wereld dat je dit een jaar later nog kan teruglezen.
Op die manier kunnen we nu gewoon onze vileine opmerkingen maken zonder dat die kids als ze pubers zijn er problemen mee hebben.

5 likes

Ik geloof er echt geen zak van dat ons brabant trio klaar is

14 likes

Dat is toch van de zotte. Kutte opmerkingen maken met het excuus dat het straks weg is. Maak ze niet, hoeft er ook niets aan gedaan te worden.

57 likes

Het gebeurt toch…
hoe vaak mods al niet screenshots moesten verwijderen of mensen tot de orde roepen…

2 likes

:joy: Echt de wildste take die ik ooit in zo’n topic heb gelezen maar wel eerlijk
Ik zou dan eerder een appgroepje beginnen als ik jou was

35 likes

Zullen we dan meteen maar het hele mommybloggers topic opdoeken? :joy:

8 likes

“Zou echt erg zijn, ik hoop dat het niet waar is”

Daar menen jullie echt geen kut van, jullie genieten van de sensatie en de ellende van anderen.

11 likes

Ze zegt zelf dat het dunner worden (wat ze niet wilde) samenhing met het opspelen van haar paniekstoornis, waar ze net een pittige periode mee achter de rug heeft. Dus nogal smakeloos zo’n speculatie en sowieso een raar verband om te trekken?

5 likes

Misschien moet je je eigen opmerking hierboven nog even teruglezen en zelf opvolgen: als je niks aardigs te zeggen hebt, hou dan je mond

22 likes

Kan het niet allebei een beetje? Als ik naar mezelf kijk: ik volg dit nieuws wel en ja dat is zeker sensatiebelust. Dat is niet netjes van me, maar wel de waarheid. Maar tegelijkertijd las ik ook bij Michelle dat ze zo af is gevallen en dat ze d’r spark een tijd kwijt was (haar eigen woorden), en hoop ik oprecht dat het weer goed met haar zal gaan.

7 likes

Maar het lijkt me toch dat je haar volgt als je zo begaan bent met haar (liefdes)leven? Ze heeft dit zelf zo vaak gedeeld ook de afgelopen tijd, die samenhang tussen afvallen en een moeilijke periode met haar paniek. Is toch best wel lelijk om dan hierover te gaan speculeren online icm een roddel die voorbij komt?

Ze deelde juist dat ze nu net weer meer durfde te doen buiten huis en werk om, echt klote dat dit hele circus er dan nu voor haar bijkomt.

5 likes

Lijkt me eerder een mega stressvolle periode met de verkoop van hun huis en de verbouwing van hun nieuwe huis.

5 likes

Ik had helemaal niemand niks gestuurd. Ze zijn niemand wat verschuldigd he.

29 likes

Damn dit topic is echt een heel apart ecosysteem op dit forum.

47 likes

Ja allerlei mensen die volgens mij niet in andere topics komen??

14 likes