Mommybloggerstopic #11

Een half jaar geleden ofzo stond er in het NRC een artikel over partners van influencers en de ex van mamalotje werd daar ook voor geïnterviewd. Hij prikte behoorlijk door haar bel van illusies. Hij zei zoiets van “ik voelde me een beetje een gimmick, als man in de hoek met een boek” en ook iets over dat hij moest vragen om een gesprek, omdat ze zoveel op haar telefoon zit 🫠 zeer ontnuchterend allemaal.

28 likes

Wel echt interessant tbh, hoop dat er iets meer (bijv cursus) over te vinden is

5 likes

Woww is hier een link voor? Lijkt me een interessant artikel.

5 likes

Ja, hier te vinden: Hoe het is om een relatie te hebben met een influencer - NRC

12 likes

Ja dit lijkt wel zo. Denk dat haar voorhoofd te zwaar is geworden. Je ziet het op die foto als ze met haar vader aan komt lopen heel goed.

Heb echt niks tegen botox (love het voor de frons), maar er is een hele fijne lijn met mooi en mwah. Denk dat ze daar in al haar enthousiasme beetje overheen is gegaan. Dan krijg je zo’n plakkaat voorhoofd. Michelle heeft dat nu ook.

8 likes

Haha dat shot dat ie het stof van een boekje aait en er vervolgens in gaat lezen met hele overdreven uitdrukkingen in zijn gezicht. Ik pis :joy:

4 likes

Nou echt. Ik vind het altijd wel leuk om haar te volgen omdat ze realistisch is. Maar dit is natuurlijk gewoon een keuze, door te wachten met trouwen tot haar zoontje het kan meemaken.

Echt 3 klaagposts achter elkaar ook.

5 likes

Wanneer heeft ze dat gedeeld?

7 likes

Story vandaag

4 likes

Hahahaha plakkaat voorhoofd
(Ben nu aan het controleren of ik dat ook heb)

Als het net een week geleden gedaan is zit het sowieso heel strak allemaal, na een maandje of zo vind ik het mooist

2 likes

Voorhoofd botox makes a plakaat en de wenkbrauwen hangen idd. :sweat_smile: Voor alleen de frons werkt het beter.
Ze was al mooi van zichzelf en voorhoofd lamleggen doet voor niemand wat eigenlijk…

Want verder qua alles en jurken is ze zoo prachtig

9 likes

Ja je legt de spieren lam die ervoor zorgen dat je je wenkbrauwen kan optrekken. Dus dan heb je opeens hangende wenkies :smiling_face_with_tear:

8 likes

Ja want dat kan alleen wanneer je coparent :yawning_face:

12 likes

Ze spreekt gewoon voor zichzelf toch?

7 likes

Ooh oke ja dat is waar maar dan nog, toen ze dat nog niet deed, deed ze vast ook wel zulke dingen (maar dan met een vriendin of met oppashulp).
Nouja ik vind het gewoon beetje stom om dat coparenting steeds zo uit te melken, zeker bij doodnormale activiteiten. Niet alleen bij haar trouwens.

6 likes

Pfff ja vind ik ook, weet niet hoe dat werkt maar misschien heeft ze dat co parenting als unique selling point ofzo gedefinieerd, net als heel nadrukkelijk bezig zijn met jezelf accepteren en verliefd zijn blablabla. Dort me denken aan die opa snor influencer die maandenlang maar niet kon ophouden over haar XXL MEGA KITSCHERIGE KERSTBOOM ofzoiets.

6 likes

Ik denk alleen maar, als je voordelen vindt in co-parenting, had je de verdeling van taken en vrije tijd voor jezelf misschien ook al eens moeten bespreken tijdens je relatie…

19 likes

Geen ervaringsdeskundige hier maar ik kan mij wel voorstellen dat als co-parenting betekent dat je bijvoorbeeld om de week je kind(eren) wel of niet hebt, je in die “niet” week wel echt meer tijd voor jezelf en spontane dingen hebt dan als je samen bent met de andere ouder van je kind. Ook als je taken en tijd rondom je kinderen wel 50/50 verdeeld, en ook af en toe iets voor jezelf doet, ben je denk ik toch niet zo “vrij”, toch? Tenzij je er voor kiest je partner eigenlijk nooit te zien? :joy:

28 likes

Ja logisch, ik had het over dit soort voordelen a la af en toe iets voor jezelf doen ('s avonds een keertje zwemmen), niet een week vrij zijn.

4 likes

Maar het kan wel ‘spontaner’ als je een hele week geen kids hebt

12 likes