Ooh oke ja dat is waar maar dan nog, toen ze dat nog niet deed, deed ze vast ook wel zulke dingen (maar dan met een vriendin of met oppashulp).
Nouja ik vind het gewoon beetje stom om dat coparenting steeds zo uit te melken, zeker bij doodnormale activiteiten. Niet alleen bij haar trouwens.
Pfff ja vind ik ook, weet niet hoe dat werkt maar misschien heeft ze dat co parenting als unique selling point ofzo gedefinieerd, net als heel nadrukkelijk bezig zijn met jezelf accepteren en verliefd zijn blablabla. Dort me denken aan die opa snor influencer die maandenlang maar niet kon ophouden over haar XXL MEGA KITSCHERIGE KERSTBOOM ofzoiets.
Ik denk alleen maar, als je voordelen vindt in co-parenting, had je de verdeling van taken en vrije tijd voor jezelf misschien ook al eens moeten bespreken tijdens je relatieâŠ
Geen ervaringsdeskundige hier maar ik kan mij wel voorstellen dat als co-parenting betekent dat je bijvoorbeeld om de week je kind(eren) wel of niet hebt, je in die ânietâ week wel echt meer tijd voor jezelf en spontane dingen hebt dan als je samen bent met de andere ouder van je kind. Ook als je taken en tijd rondom je kinderen wel 50/50 verdeeld, en ook af en toe iets voor jezelf doet, ben je denk ik toch niet zo âvrijâ, toch? Tenzij je er voor kiest je partner eigenlijk nooit te zien? ![]()
Ja logisch, ik had het over dit soort voordelen a la af en toe iets voor jezelf doen ('s avonds een keertje zwemmen), niet een week vrij zijn.
Maar het kan wel âspontanerâ als je een hele week geen kids hebt
Neem aan dat het meer gaat over dat als ze een week de kinderen heeft en ze wil zwemmen, ze een oppas moet regelen.
Is de polybubble van de Bollens nou echt geknapt of niet?
Volgens mij nog geen nieuws over. Alleen roddels en dat Michelle weer zonder J & K op pad was.
Is dat nodig, zo denigrerend?
Oooh wat een verheerlijking en I told you so eagerness van conservatieve mensen die echt hoopvol uitkijken naar de scheiding van het trio. Het bevestigt al hun vooroordelen en ze kijken handenvrijvend uit naar de bevestiging van gelijk.
O wow, over vooroordelen gesproken. Ze noemen het zelf een poly. Al waren ze met 12, rustig maar. Vroeg me gewoon af of er al nieuws was of niet.
Ze laten zien wat ze willen laten zien maar toch vind ik het wel anders overkomen dan voor dit gerucht. We horen het vanzelf wel, of niet.
Eens. Ik hoop juist heel erg dat het gewoon een stomme roddel is. Maar mijn gevoel zegt me ook dat het anders is dan voorheen. Vind het alleen maar rot voor ze.
En als het al zo is zijn er nu 7 kinderen en 3 volwassenen met pijn en/of verdriet, dus laat ze het dan op zân minst zelf verwerken voordat iedereen zijn neus er in duwt.
Dat is zeker vaak zo en iets heel natuurlijks maar niet iets wat in de tijd van Team Bollen naar voren kwam. Zo leek het ook nog helemaal koek en ei toen Michelle twee jaar lang met liefdesverdriet rondliep. #kleffiebeffie #nogsteedsverliefd etc. Het beeld wat ze geven of in standhouden is natuurlijk ook onderdeel van hun verdienmodel.
Klopt. Het lijkt mij vooral mega ingewikkeld als dat concept je verdienmodel is, je daar je hele leven op inricht, inclusief een enorm huis laten verbouwen voor dat enorme gezin, en dat dan ineens blijkt dat de relatie toch geen stand kan houdenâŠ
In een âgewone baanâ ( ach wat is ook gewoon) zou je dan een andere functie krijgen/ zoeken. Dat gaat nu niet op.
Wat een armoedig bestaan om dan voor de bĂŒhne maar alles in stand te moeten houden.
Even los van het hele poly gebeuren zie je hier dus hoe schadelijk het is voor kinderen als je ouders van jouw gezin een verdienmodel maken, als dat uit elkaar valt moet je allemaal maar de schijn ophouden en je kan mij echt niet vertellen dat kinderen daar niks van merken.
Ja maar heel eerlijk, ze zouden toch net zoveel of meer verdienen als ze hier wel open over zijn? De Bollens kennende kunnen ze prima gedijen in een situatie waarbij ze wel allemaal als co-ouders in dat huis leven maar als partners geen verwachtingen van elkaar hebben? Want het lijkt erop dat Mies en Jaqueline gewoon nog besties zijn. Dus als ik hun was zou ik juist open zijn over dit proces. Kan toch gebeuren dat je ofwel er even niet lekker in zit qua liefde ofwel dat de koek tussen hun echt op is. Dan kan je nog steeds wel vrienden zijn en goede co-ouders? Zal voor de kinderen ook prima zijn zolang ze nog samen kunnen wonen. Boeit hun niet wie waar slaapt lijkt me. Inplaats van een driehoeksrelatie wordt het dan een échte poly als we definities belangrijk vinden ![]()
Hoezo wordt het dan pas âeen Ă©chte polyâ?
Verder volg ik hen niet echt en lees ik vooral hier af en toe wat over hen, maar al zou het zo zijn dat ze niet meer met zân drieĂ«n een romantische relatie hebben, misschien zijn ze er nog niet helemaal over uit hoe dat er nu uitziet voor hen en willen ze dat eerst zelf uitzoeken voordat ze daar âopenâ over zijn?
Polyamorie is bij mijn weten dat je meerdere partners hebt en dat je open bent voor nieuwe verbindingen. Als je met drie mensen monogaam bent is dat dan officieel poly? Ik dacht van niet maar begin aan mezelf te twijfelen.