Mommybloggerstopic #11

@roeptoeter heeft hierop het enige juiste antwoord :clap:

Dit is toch aan de personen zelf hoe ze dit dan vorm gaan geven? Er is niet iets als een juiste manier van een polygamie “uitvoeren” :rofl: Het is een naam die geplakt is op een relatievorm van meer dan 2 personen. Maar het is niet zo dat je je daarna aan bepaalde regels moet houden ofzo :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Polytie bedoel je

229 likes

Proef hier echt een nare toon in. Lijkt me nergens voor nodig. Als mensen negatief over hun kids praten is het niet goed, zeiken ze niet is het ook niet goed. :sweat_smile:

14 likes

In mijn situatie ging het zo: Henk en Ingrid zijn het originele stel. Ingrid kreeg er een relatie bij met Kees. Een jaar later kreeg ik een relatie met Henk.

In de praktijk kon Ingrid er niet mee dealen dat ik een relatie had met Henk. Daarom hebben Henk en ik er uiteindelijk na veel gedoe een punt achter gezet. Ingrid is nog wel steeds samen met Henk en Kees.

In dit geval dus: recipe for disaster en echt niet zo gelijkwaardig en zuiver als het in eerste instantie leek.

Hoe zo’n situatie gaat als ik de vriendin was geweest van Henk én Ingrid lijkt me nog vele malen complexer.

11 likes

Heb je hier een organogram van? (Ik snap het na zes keer lezen wel)

22 likes

Hahaha, het gaat gewoon om 1 stel waarvan elk nog een relatie heeft met een ander.

Ik had een relatie met de man van het stel. De vrouw van het stel kon daar toch niet mee dealen, waardoor wij uit elkaar zijn gegaan. Het stel is nog steeds samen. En de vrouw heeft nog wel een relatie met haar vriend ernaast.

Is het zo helderder? Ik dacht dat namen zouden helpen, maar die maakten het misschien alleen maar ingewikkelder.

19 likes

Ik denk niet dat er een versie van liefde bestaat zonder verwarring of uitdaging.
T is hoe dan ook altijd wel complex haha

5 likes

Ja en er is één vorm die voor acceptabel doorgaat (hetero relaties waarin de vrouw nagenoeg alles doet ten koste van zichzelf en de man zich miskend voelt) maar alle andere vormen zijn raar en riskant

38 likes

Ik vind het al best knap dat je dit in 1 zin weet te vangen. :laughing:

17 likes

Haha ja je hebt gelijk, er zat idd een nare toon in. Ik word namelijk doodmoe van dat perfecte plaatje wat zij schetst, dat enorm geveinsde bescheiden wat ze doet. Maar ja, ik zou natuurlijk ook kunnen ophouden met volgen​:sweat_smile: Guilty pleasure denk ik. Constant zeiken over de kinderen is idd ook niet goed :grin:

4 likes

Dat weet je toch niet?

4 likes

WhatsApp Image 2025-08-06 at 15.21.35

Deze man is echt koning cringe met zn woord spelingen :sob:

18 likes

Haha ik zou hier zo graag een sticker van maken

7 likes

Fris van buiten, vrij van binnen, liriz leven

6 likes

Dat hele Young Living gebeuren van Marjon neemt steeds extremere vormen aan. Ook de Money Mindset blijkt een manier om geld te verdienen. Gisteren volgde ze zelf nog een Zoom met daarin wel heel extreme beweringen over arme mensen … echt vreselijk als je zo denkt.

Hoe kan het dat er zoveel mensen hierin WILLEN geloven, haar volgers zien haar èn de voltallige Young Living clan (of familie zoals Marjon het zelf zegt) als een goeroe. Ik krijg daar echt zo de kriebels van … :persevere:

8 likes

Wie de fuck is Marjon

56 likes

Marjon van het oude ‘Mama to the max’

2 likes

Daar word je toch ook schijtziek van. Alleen mensen met geld komen met deze bulldhit en dan ook nog in het Engels, doe even normaal en niet zo debiel helemaal international. Spreek je wel weer als je aan de grond zit en keuze moet maken tussen winterschoenen of een winterjas voor je kinderen.

Echt ben zo fucking klaar met hoe sommige mensen maar denken en roepen dat arm zijn een soort keuze is :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:.

36 likes

Haha die Michelle. Plaatst ze een foto met een hashtag met haar meisjes naam :joy:

7 likes

Nee inderdaad. Was een heel normaal afscheid voor zover ik kon zien. Geen all you need is love te bekennen.

5 likes