Mommybloggerstopic #11

Misschien past deze niet meer? Als je veel gewicht verliest wordt ook je ringmaat kleiner, wellicht voor haar ook niet leuk dit

10 likes

Ze weet vast dat ze onder de loep staat, dan gaat ze dit toch niet doen als dat haar rela therapeut is :smiling_face_with_tear:

5 likes

Subtiele hints droppen zodat het opgepikt wordt. Alles voor de aandacht? :woman_shrugging:

4 likes

Zij houdt toch helemaal niet van aandacht? 🫠

3 likes

Er speelt in iedergeval iets… Maar Michelle die maanden geleden nog verkondigde hoe moeilijk ze het vind om alleen op reis te gaan en nu alleen naar mallorca gaat vind ik dan erg bijzonder. Ook die reden van werk en druk dus niet allemaal weg kunnen vind ik raar. Als dat zo is dan ga je allemaal niet lijkt me. Dit doe je alleen als je echt behoefte hebt aan tijd alleen.

7 likes

En dan neem je niet 4 kinderen mee :joy: krijg al stress als ik eraan denk, dat is toch voor niemand ontspannend

8 likes

Laatst ging ze ook alleen inderdaad. Stel dat het allemaal waar is en ze zijn uit elkaar, dan lijkt het me zooo vermoeiend om dan wel dat beeld hoog te houden op de gram… echt voor wie ook?

9 likes

Ik hoop dat ze het gewoon nooit publiekelijk erkennen, puur zodat jullie nooit jullie antwoord krijgen.

88 likes

Nou ja misschien omdat ze er nog niet over uit zijn verder en er ook 7 kinderen in het spel zijn… ze zijn niet verplicht om dit te delen naar volgers. Ik ben echt niet de grootste fan van dit gezin maar dit soort grote thema’s zijn super verdrietig en pijnlijk, en dan zitten ze ook nog in een poly waarin er meer opties zijn dan allemaal uit elkaar gaan.

8 likes

Dat zou goed kunnen inderdaad.

5 likes

Iedereen bij de dorpskapper:

17543851879992161065819508965915

78 likes

Ja mijn hemel, ik zei het een tijdje geleden ook al, ik volg deze mensen niet maar lees dit topic wel (weet ook niet waarom :woman_shrugging:) en denk steeds: juist goed dat ze een eventuele relatiecrisis of verandering niet op het moment dat het gebeurt en/of ze erover praten, uitzoeken wat ze willen en gaan doen, whatever, met de hele wereld delen? Laat mensen dat soort dingen alsjeblieft zelf uitzoeken, ze zijn niemand iets verschuldigd?

En ik weet het niet want ik volg ze niet maar het klinkt ook niet alsof ze echt iets ā€œhooghoudenā€, ze weiden alleen niet uit over wat er (misschien!!) aan de hand is.

14 likes

Maar hoe onlogisch is het als K en J alleen dan met de winkel (webshop) verdergaan en M de socials beheert? :joy:

9 likes

Voor Michelle is dat wel ontspannen hoor, die heeft 4 voorbeeld kinderen tenslotte :sweat_smile:

3 likes

En er zit ook familie waaronder haar ouders.

9 likes

Jaa doelde meer op de vliegreis an sich

4 likes

wie zijn dit?

2 likes

Hahaha goede naam voor dit forum; ā€œde dorpskapperā€; vat goed samen wat we hier allemaal komen doen.

18 likes

Hoe werkt dat eigenlijk binnen een poly relatie, met A B en C.
Bijvoorbeeld: A wil niet verder met B maar wel met C. En B en C willen ook nog samen zijn. Kan dat??

6 likes

Nee dan komt de politie en moet je naar de gevangenis

161 likes