Mommybloggerstopic #11

Vandaag al 2x tegengekomen “in my mommy era” in bio :face_with_spiral_eyes:

4 likes

Ik vind sowieso dat “era” overal te pas en onpas voor gebruiken zo stom. Ik denk dat het quirky is bedoeld maar bij iedereen die ouder is dan 16 jaar krijg ik er dit gevoel bij:

IMG_6043

IMG_6042

25 likes

Ik dacht dat het niet meer oranje kon dan MB, maar toen kwam ik Bo Hopmans op Insta tegen. Meine gute

Ik dacht och ze is op Ibiza en die kinderen zijn ook bruin, zal wel gewoon van teveel zon zijn. Maar toen scrolde ik verder en tsja, dat is wel oranje ja.

2 likes

Wat een fijne vlog weer van Lotte over Antwerpen :pray:

4 likes

ja hé? het samenzijn mag er zijn. verbinding, rauw liefde, het mag er alemaal zijn, shiften naar de we stand

12 likes

Ben je nu serieus?

9 likes

ja

5 likes

Hoe puur is dit als je een camera in het gras neerzet vraag ik me dan altijd af 🫣 absoluut geen haat hoor, het is je harstikke gegunt en ik bekijk je videos graag! Maar ik vind dit soort filmpjes altijd zo’n geforceerde bedoeling…

[22 u.]

*ik begrijp helemaal wat je zegt en dat is nu precies het kleine scheidingslijntje tussen content creators en de mensen die dat niet doen. Wij leven ons leven en bedenken daarna ‘goh, best mooi als we dit ook even op video kunnen zetten’. Juist om ook dit over te brengen. En dat gaat heus niet met alles, maar het mooie is, wij hebben genoeg momenten zonder camera :).

:rofl: :rofl: :rofl:

5 likes

Welke Lotte?

5 likes

Lotte Balijns denk ik

3 likes

Ja haha

1 like

Lottes interieurvideo’s zijn best leuk maar alles wat ze daarnaast uploadt is zooooo cringe de laatste tijd. Vooral de videos met haar cringe boyfriend die ook influencer probeert te worden haha

7 likes

Beauty Lotte kan er anders ook wat van, die zogenaamd spontane liefdevolle filmpjes samen met haar vriend zijn ook echt cringe. Maar heel eerlijk gezegd wordt zij steeds meer mijn BEC met dat geacteerde lachen dus ik ben niet helemaal objectief meer

22 likes

Deze mensen denken echt dat ze een soort goeroe zijn, maar in the end maken ze gewoon ordinair reclame voor scheermesjes, electrische fietsen en dekbedden

15 likes

Alleen met 4 kinderen reizen vind ik al best knap, laat staan op hoge hakken :scream:

33 likes

Die tekst erbij is duidelijk een foutje maar het klinkt zo wel als een crematie.

Echt knap dat ze het doet hoor, dat doe ik haar niet na.

46 likes

Haha oh ik had de typfout geeneens gezien :joy:

4 likes

Ik zie nu een story van Michelle Bollen met een quote over veranderingen en dat ze haar weg wel weer zal vinden en een hoop steunende reacties hierop. Het lijkt toch wel op dat er iets aan de hand is.

11 likes

Iemand al bij de dorpskapper geweest?

39 likes