Bitch eating crackers: “Everything this person does annoys you. Even something as simple as eating crackers.”
Ben ik die enige die zich stoort aan die term bec? Meer dan aan de persoon voor wie die term dan gebruikt wordt.
Ja je bent de enige denk ik
Ohja leuk, entertainment over hoe een gezin naar de klote kan gaan.
Je zit in het verkeerde topic
Áls er wat aan de hand is, zijn ze niet verplicht om het te delen. Maar zelf zeggen dat ze het gespeculeer/roddels vervelend vinden en vervolgens wel hele andere dingen posten dan “normaal” waardoor er gespeculeerd wordt, is ook wel tegenstrijdig
Is dat niet gewoon strategie, meer engagement is ook meer geld voor ze natuurlijk. Of ben ik dan te cynisch over hoe influencers denken
?
Jaa daar zit ook zeker wat in ja.
Ben blij dat ik geen influencer ben ![]()
Iemand bekend met sovschoice? Een businesscoach die je “insane insta groei” leert met ongeveer 3 likes per post maar wel een paar viral posts en redelijk wat volgers. Ze kwam opeens voorbij en ik me helemaal aan het verwonderen, met name over haar moederschap posts
Ze gelooft dat haar dochter geboren wilde worden met een keizersnede, dat kreeg ze al door tijdens de zwangerschap “Op ziels level”
Ze kan geen zin uitspreken zonder Engelse woorden maar ze gaat haar dochter “home schoolen” want het Nederlandse “system” houden ze geen rekening met “human design”.
Wat is dit ![]()
Ohh god, zij vraagt zeker ook iedere keer toestemming aan haar baby of ze de luier mag verschonen.
Ja ik ‘ken’ haar! Ik heb jaren geleden een coaching traject bij haar gedaan. Toen was (of leek) ze nog normaal en deed ze wel wat met manifestatie maar gaf ze ook zakelijke trajecten. Uiteindelijk heb ik heel veel aan haar zakelijk traject gehad en heeft ze mij privé heel goed uit mijn depressie geholpen. Daardoor ben ik haar altijd blijven volgen.
Maar vlak daarna begon ze ineens helemaal om te slaan. Begon ze ineens over engelen, was ze zelf een engel en weet ik het. Daarna is het helemaal het hek van de dam gegaan en blijf ik er maar naar kijken ![]()
Alleen maar goed toch, scheelt de toch al overbelaste docenten weer een ouder die vast allemaal bizarre eisen heeft met betrekking tot haar special snowflake.
(Edit: Bedoelde ik niet echt zo, de kans dat een kind fatsoenlijk onderwijs wordt onthouden is vreselijk)
Helemaal niet goed, er is een kind bij betrokken die dan niet de juiste scholing krijgt? En niemand die een beetje controle over d’r kind kan houden en diens moeders bizarre ideeen.
Ik dacht dat het “illegaal” is om in Nederland je kind thuis te scholen? Vanaf 5 jaar is een kind leerplichtig en verplicht om op een erkende school op te komen dagen toch?
Daar heb je helemaal gelijk in hoor, bedoelde het een beetje cynisch.
Er was een keer ook een programma over ouders die Nederland ontvlucht waren en hun kind ‘in haar eigen tempo’ lieten leren. Was schrijnend om te zien. Was een jaar of acht en kon nog niet lezen/schrijven. En toen vertelde ze dat ze graag dierenarts wilde worden. Nou, die droom hadden haar ouders door hun keuzes al redelijk verwoest…
Oh ik kom dit fragment zo vaak tegen, telkens breekt mijn hart voor dat meisje. Ik snap niet hoe die ouders niet in kunnen zien dat dit schadelijk is.
ik blijf me bij zulke gekkies ook maar afvragen of ze nou écht zo veel geld verdienen als dat ze beweren en als dat zo is kan ik alleen maar jaloers zijn.
Doen ze niet, zou alles wat ze zelf verklaren over inkomen en ook hoe fantastisch hun leven is met een flinke korrel zout nemen
Er zit wel een verschil tussen een kind dat echt niet past in het schoolsysteem (wat zeker bestaat, ik zie alleen al bij een vriendin wat een enorme strijd het is om een passende plek voor een hoogbegaafd kind te vinden, en dan woont die in een grote stad met veel aanbod en niet ergens in een dorp waar alles op grotere afstand is) en ouders die vinden dan het het schoolsysteem niet passend is. Vind dat laatste echt zorgelijk. Die denken dat alles wat regulier is schadelijk is voor hun kind. Imo vergeten ze daarbij hoe groot hun eigen invloed en opvoeding is en dat je kind niet alleen maar gevormd word door school.