Ja dit zag ik ook! Het is echt wel een bepaald beetje wappie achtig type die dit doet, sluit me dus ook bij jou aan @MyMoon. Tuurlijk zal er terecht een deel van de kinderen zijn voor wie thuis scholen een (laatste!) optie is, maar onderwijs wordt op zoveel manieren aangeboden dat ik niet begrijp dat je denkt het beter te kunnen of denkt dat het goed is voor je kind. Sterker nog, ik merk dat ik er gewoon echt een beetje kwaad van wordt. Er spreekt ook bij sommige wat verwaandheid uit, weet niet of jullie dat herkennen? Zo van: oh wij doorzien het systeem, en jullie volgzame schapen niet. Wij zijn creators en jullie moeten voor een baas werken terwijl wij homeschoolen en âoff the gridâ leven en in verbinding staan met de natuur met onze iPhone 24/7 paraat om op insta te laten weten dat wij niet meedoen met het systeem!!!
van mij mogen er voor dit soort ouders echt boetes komen of strenge voorwaarden zoals je lesbevoegdheid halen ofzo. Vind het echt van de zotte. Net zoals inderdaad dat meisje van 8 uit die docu die nog niet kan lezen en schrijven. Het is gewoon verwaarlozing vind ik.