Het verwijderde bericht van Iris was: mijn oma zei altijd: de waarheid komt altijd boven water.
En dat was een reactie op de comment waarin iemand vroegt ‘mist er niet iemand?’
Het verwijderde bericht van Iris was: mijn oma zei altijd: de waarheid komt altijd boven water.
En dat was een reactie op de comment waarin iemand vroegt ‘mist er niet iemand?’
Volgens mij reageerde Iris op 2 verschillende reactiws.
Eentje over deze eerlijkheid en dat Michelle schijnheilig mooi weer speelt (woorden van de poster). Hier staan nog wel een paar berichten van Iris in de reacties.
En wat ik deelde was een reactie op iemand die zei dat er iemand mist op de foto’s. Daar waren net al alle reacties van Iris van verwijderd.
Dit ja. Was die Iris uberhaupt een relevante influencer de afgelopen jaren? Krijg bij haar het gevoel dat deze hele situatie vooral handig is voor haar eigen zichtbaarheid. Waarom zou je in vredesnaam reageren op een random comment?
Wie zou er missen dan, koen?
Volgens juicechannels zouden zij samen verder gaan dus wie weet
Ik kende die hele Iris niet, dus zit even te gluren… maar wat nep en in scène gezet allemaal. Lijkt echt een wannabe fluflu. Maar ik zie dat ze wel veel volgers heeft.
Ja volgens mij is ze vooral ‘bekend’ van haar hippe tentje PLUK in Amsterdam.
Ja, ze heeft iets van 5 populaire horecazaken in Amsterdam + Moreira. Daar is ze vooral van bekend.
Op juichechannel (ja guilty) staat ook dat Iris nog nooit in Uden geweest is
snap ook wel dat t niet noodzakelijk is voor een vriendschap maar zet inderdaad wel nog meer vraagtekens bij hoe echt die zogenaamde jarenlange vriendschap echt is
Ah vandaar, niet mijn scene ![]()
Volgens mij kwamen ze elkaar weleens sporadisch tegen bij een fluflu event.
Michelle noemt iemand al snel haar vriendin en Iris lijkt een soort escape te bieden als Michelle in het weekend alleen op die boerderij zit. Dan mag Michelle naar ‘het clubhuis’ komen en uit eten met Iris en haar personeel.
Ik vermoed dat de aandacht die Michelle nu krijgt Iris wel goed uitkomt. En zo is die vriendschap waarschijnlijk ontstaan.
Lotte die maar blijft delen over die operatie en ook elke keer een comment van die arts die haar geopereerd heeft. Voelt als een grote spon en likes ed harken, niet erg maar geef dat gewoon toe.
Ook op elk bericht comments van Cynthia ![]()
Ik blijf maar gniffelen om die ‘rouwkaart’
Nou die tweede foto van 4 dagen geleden waarop Joeri (denk ik?) haar hand vast heeft past bij de rouwkaart.
Daar gaat ze
Ik vind het vooral hele goede reclame om het niet te doen. Elk bericht is zo’n beetje bittere ellende
Huhhhh ik ken deze mensen verder allemaal niet maar dit vind ik HEEL raar, dus die volgen elkaar op social media? Wat is er gebeurd met professionele afstand
Julie Reinders heeft haar kind Panthère Chrome genoemd ![]()
Nouja haar andere kind heet rocket sigaar ofzo dus wel on brand