Mommybloggerstopic #11

Echt wereldvreemd.

10 likes

Echt homofoob

40 likes

Dat sowieso ja, maar het gaat nog veel verder dan dat als ik dit allemaal lees.

5 likes

Ik keek even op haar profiel (Michelle) en zij zet haar jongste dochter in voor ad’s. :cry:

8 likes

Ze zet toch al haar kinderen in voor ads? En haar kinderen komen ook elke dag super veel en herkenbaar in beeld. Dus bij Michelle sta ik er niet gek van te kijken, als 90% van je content al bestaat uit foto’s van je kinderen waarom ze dan niet ook gebruiken om geld mee te verdienen :face_with_spiral_eyes:

8 likes

Geen idee, ik volg haar niet. Toen ik haar profiel opende was de tweede post een ad met haar dochter. Vind ik heftig :sweat_smile:.

Ik wou dat stukje uit die podcast luisteren maar wist niet welke stem van wie was, dus even haar profiel gecheckt. De doorrookte stem is van Michelle.

5 likes

Los van dit - wat ik walgelijk vind, hoe niet supportive ben je naar een ‘vriendin’? - vind ik vaker dat Iris echt niet snugger over komt. Maar ze heeft wel een miljoenenbusiness dus iets zal ze wel snappen.

7 likes

Dat zegt Michelle.

8 likes

Ja, allemaal butches toch?!

Zo stereotyperend, en wat ik hier lees is die Iris gewoon homofoob hoor.

11 likes

Ooo, ik dacht die Iris!

1 like

:joy: zo jammer dat je daar geen inspraak over kan hebben zoals bij orgaandonatie :smiling_face_with_tear:

8 likes

Ik kan me niet voorstellen dat het hier nog niet besproken is, maar ik vind het gekkig dat in de insta bio’s van Koen en Jacqueline nog steeds staat dat ze in de poly zitten met Michelle. Niet met die bewoording, maar wel met liefde of hartje en dan de namen.

13 likes

Ik vind het bij Koen niet zo gek want volgens mij zit hij niet veel op Instagram, maar bij J inderdaad wel want die is elke dag actief.

6 likes

Ik trek haar sowieso heel slecht.

Die bek van haar al, zo verwaand alles. Altijd die duckface

11 likes

Dit zijn van die vrouwen die in je gezicht aardig doen en ondertussen een mes in je rug steken. Het zou me niets verbazen als Iris her en der wat details naar juicechannels heeft gelekt.

image

23 likes

Ik las net bij de post op Jacqueline haar insta ook reacties van Iris.

Ik weet niet precies wat die lage opmerking was, want die zie ik niet, maar blijkbaar komt ze hier op voor Michelle. Heel raar om openbaar te gaan posten, terwijl zij drie het allemaal zo netjes mogelijk houden

4 likes

Denk dat die Iris zelf weinig aandacht krijgt want een ontzettend standaard saai gezinsleven en standaard horeca bedrijven en ze iets te veel kickt op de aandacht en mysterie die er rondom Michelles situatie hangen.

25 likes

Heel laag dit.

Iemand post: “Volgens mij mist er iemand op de foto’s”. Daar heeft Iris schijnbaar op gereageerd, en inmiddels weer verwijderd, want daar volgen heel veel reacties op.
Iemand reageert ook dat het lijkt op reacties opwekken en mensen uitlokken iets te delen.

Wel een lekkere vriendin zo, eerst al die bizarre uitspraken in de podcast en nu dit. Jacqueline en Michelle werken volgens mij ook nog samen voor Jolie Noe. Je brengt Michelle dan ook wel in een fijne positie.

Voor de geĂŻnteresseerdend:

7 likes

Ik las het ook. Heeeel bijzonder dat Iris zo reageert onder de post van Jacqueline. Ben nu wel benieuwd wat ze eerst gepost had, maar later weer verwijderd. Lekkere vriendin voor Michelle zeg :sweat_smile:

4 likes

Volgens mij was de aanleiding meer dat iemand reageerde onder Jacqueline haar laatste post dat zij dit soort eerlijke en open posts meer kon waarderen dan de schijnheiligheid en ‘mooiweerpraatjesenplaatjes’ van Michelle en dat Iris daarop inhaakte om het voor haar vriendin op te nemen, maar daardoor een beetje insinueerde dat Michelle de eer aan zichzelf houdt en er dus veel meer speelt achter de schermen dan men weet. Maar misschien interpreteer ik het verkeerd en is er inderdaad een bericht verwijderd.

8 likes