Mommybloggerstopic #11

Dit zijn van die vrouwen die in je gezicht aardig doen en ondertussen een mes in je rug steken. Het zou me niets verbazen als Iris her en der wat details naar juicechannels heeft gelekt.

image

23 likes

Ik las net bij de post op Jacqueline haar insta ook reacties van Iris.

Ik weet niet precies wat die lage opmerking was, want die zie ik niet, maar blijkbaar komt ze hier op voor Michelle. Heel raar om openbaar te gaan posten, terwijl zij drie het allemaal zo netjes mogelijk houden

4 likes

Denk dat die Iris zelf weinig aandacht krijgt want een ontzettend standaard saai gezinsleven en standaard horeca bedrijven en ze iets te veel kickt op de aandacht en mysterie die er rondom Michelles situatie hangen.

26 likes

Heel laag dit.

Iemand post: “Volgens mij mist er iemand op de foto’s”. Daar heeft Iris schijnbaar op gereageerd, en inmiddels weer verwijderd, want daar volgen heel veel reacties op.
Iemand reageert ook dat het lijkt op reacties opwekken en mensen uitlokken iets te delen.

Wel een lekkere vriendin zo, eerst al die bizarre uitspraken in de podcast en nu dit. Jacqueline en Michelle werken volgens mij ook nog samen voor Jolie Noe. Je brengt Michelle dan ook wel in een fijne positie.

Voor de geïnteresseerdend:

9 likes

Ik las het ook. Heeeel bijzonder dat Iris zo reageert onder de post van Jacqueline. Ben nu wel benieuwd wat ze eerst gepost had, maar later weer verwijderd. Lekkere vriendin voor Michelle zeg :sweat_smile:

4 likes

Volgens mij was de aanleiding meer dat iemand reageerde onder Jacqueline haar laatste post dat zij dit soort eerlijke en open posts meer kon waarderen dan de schijnheiligheid en ‘mooiweerpraatjesenplaatjes’ van Michelle en dat Iris daarop inhaakte om het voor haar vriendin op te nemen, maar daardoor een beetje insinueerde dat Michelle de eer aan zichzelf houdt en er dus veel meer speelt achter de schermen dan men weet. Maar misschien interpreteer ik het verkeerd en is er inderdaad een bericht verwijderd.

9 likes

Het verwijderde bericht van Iris was: mijn oma zei altijd: de waarheid komt altijd boven water.

En dat was een reactie op de comment waarin iemand vroegt ‘mist er niet iemand?’

12 likes

Volgens mij reageerde Iris op 2 verschillende reactiws.

Eentje over deze eerlijkheid en dat Michelle schijnheilig mooi weer speelt (woorden van de poster). Hier staan nog wel een paar berichten van Iris in de reacties.

En wat ik deelde was een reactie op iemand die zei dat er iemand mist op de foto’s. Daar waren net al alle reacties van Iris van verwijderd.

4 likes

Dit ja. Was die Iris uberhaupt een relevante influencer de afgelopen jaren? Krijg bij haar het gevoel dat deze hele situatie vooral handig is voor haar eigen zichtbaarheid. Waarom zou je in vredesnaam reageren op een random comment?

20 likes

Wie zou er missen dan, koen?

8 likes

Volgens juicechannels zouden zij samen verder gaan dus wie weet

7 likes

Ik kende die hele Iris niet, dus zit even te gluren… maar wat nep en in scène gezet allemaal. Lijkt echt een wannabe fluflu. Maar ik zie dat ze wel veel volgers heeft.

7 likes

Ja volgens mij is ze vooral ‘bekend’ van haar hippe tentje PLUK in Amsterdam.

1 like

Ja, ze heeft iets van 5 populaire horecazaken in Amsterdam + Moreira. Daar is ze vooral van bekend.

4 likes

Op juichechannel (ja guilty) staat ook dat Iris nog nooit in Uden geweest is :joy: snap ook wel dat t niet noodzakelijk is voor een vriendschap maar zet inderdaad wel nog meer vraagtekens bij hoe echt die zogenaamde jarenlange vriendschap echt is

15 likes

Ah vandaar, niet mijn scene :wink:

8 likes

Volgens mij kwamen ze elkaar weleens sporadisch tegen bij een fluflu event.

Michelle noemt iemand al snel haar vriendin en Iris lijkt een soort escape te bieden als Michelle in het weekend alleen op die boerderij zit. Dan mag Michelle naar ‘het clubhuis’ komen en uit eten met Iris en haar personeel.

Ik vermoed dat de aandacht die Michelle nu krijgt Iris wel goed uitkomt. En zo is die vriendschap waarschijnlijk ontstaan.

15 likes

Lotte die maar blijft delen over die operatie en ook elke keer een comment van die arts die haar geopereerd heeft. Voelt als een grote spon en likes ed harken, niet erg maar geef dat gewoon toe.

7 likes

Ook op elk bericht comments van Cynthia :joy:

4 likes

Ik blijf maar gniffelen om die ‘rouwkaart’

8 likes