Mommybloggerstopic #2

Ja iets met financiën. Hij in ieder geval bezig met 3 wft’s te halen.

1 like

Ik weet niet of Romy Boomsma in dit topic hoort maar meine gute ik krijg echt hoofdpijn van al die kleuren en printjes in dat huis ( zie instastories).

18 likes

Ja hij wordt financieel adviseur. Is nu bezig met zijn WFT’s

1 like

Ik ben zelf echt niet vies van wat kleur in huis en hoor vaak dat ik ‘‘gedurfde’’ kleuren gebruik, maar dit vind ik ook wel vrij heftig idd. Het is wel heel mooi geverfd allemaal en past goed bij elkaar, maar mijn adhd brein zou overuren draaien als er zoveel gaande is.

Hun vorige huis was ook zo toch?

1 like

Hun vorige huis was inderdaad ook zo maar ik vind het dus echt geweldig. Echt mega goeie inspiratie voor mij!

1 like

Ik geloof nooit meer iets wat Rachel zegt. Totaal ongeloofwaardig. Wat een muts! Echt zo dom als je nu naar een vakantiehuisje gaat terwijl je thuis moet blijven. Maar ja alles voor het geld. Ik vond haar vroeger een stuk leuker. Nu is alles zo gemaakt.

3 likes

Knap dat zij expert is in moeder zijn en alles weet over kinderen opvoeden. Haar oudste is pas of nog net geen 4 toch? Ze weet dus ook hoe je met een 7 jarige, 10 jarige of puber om moet gaan? Ze is vast ook ontzettend goed in homeschooling :slight_smile: Wacht maar tot haar kinderen ouder worden.

2 likes

Die Bellinga’s hebben zelfs voor hun kinderen een eigen YouTube kanaal. Ik ben benieuwd hoe die kinderen dit later gaan vinden.

1 like

Vind die printjes te veel en ik zou zelf ook gaan stuiteren van zoveel verschillende vormpjes en dingetjes maar wat wordt de boel prachtig afgewerkt steeds! Vind het echt prachtig om te zien. Echt een paleisje. Must be nice, geld als water om je droomhuis in te richten :sob:

4 likes

Echt zo’n mooi huis, lijkt me heerlijk die boerderij😍 Inrichting vind ik ook echt heul druk ja.

1 like

Zat t net te lezen. Zo heftig, maar vind het zo knap hoe ze alles kan verwoorden.

16 likes

Inderdaad! Je wordt gewoon zelf ook boos om hoe oneerlijk het is… :weary: Ze kan echt goed verwoorden wat het doet.

3 likes

Weet iemand trouwens wat die Lot Keckeis als werk doet? Of bedoelt ze daarmee die 753534 stories per dag?

2 likes

Weg want blijkbaar mag je het niet over je eigen verdriet hebben

Dit heeft toch niks met Willemijn te maken.

19 likes

Dus omdat ze al twee gezonde kinderen heeft mag ze niet rouwen om het verlies van een derde? Ik begrijp je verdriet, maar vind dit echt kort door de bocht

12 likes

Mijn cavia is doder

6 likes

Wat totaal ongepast dit !!! Snap niet dat je zoiets kan plaatsen

9 likes

Ik vind het verlies van Willemijn nu echt niet iets dat ze zou moeten relativeren, omdat heel veel andere stellen het moeilijk hebben uberhaupt een kind te krijgen. Ik begrijp deze reactie écht niet. Het gaat hier niet om het krijgen van een kind, of het hebben van een kind, maar om het verlies ervan.

15 likes

Zo, dit vind ik echt niet kunnen. Ik heb zelf ook fertiliteitsproblemen, en daar heel veel verdriet van, maar wat Willemijn is overkomen is gewoon heel erg en daar mag ze gewoon verdriet van hebben. Daar hebben jouw problemen echt niks mee te maken. Ook al had ze al honderd kinderen.

7 likes