Was het toen ook al zo roze?
Lekker veroordelend, maar daardoor dacht ik dat het haar huis was haha!
I love Wolf! Echt heel leuk. Moet ik er ook doordrukken bij mijn vriend 
Leiden.
Ja was ook al roze! Kennelijk had ie zelf al de muren in roze laten schilderen. Idem voor de roze wandtegels in de keuken.
Bron: podcast ‘tip van jet’ waar ze Elise interviewt over woongeluk
Wooow dat is idd echt een leuke naam! Ik ben nu 16 weken zwanger en mijn man en ik hebben genoeg potentiële meisjesnamen, maar wat betreft jongensnamen komen we er niet uit. Ik ga straks gelijk Milo voorstellen als mijn man thuis is 
Grappig zeg!
Precies! In Amsterdam woont een tweeling met de naam Rover en Zwerver 
Rover vind ik wel echt een leuke naam.
Tja blijkbaar wel!
Bij mijn oom en tante woont een tweeling in de straat en die heten zoe en zoa. Ik snap dat echt zo zo zo niet! Vooral ook zielig voor het kind later. Net als zwerver.
welke idiote ambtenaar keurt dit goed man. Een achternaam als voornaam mag niet, maar zwerver tuurlijk, is niet raar
Oh zo’n leuke naam. Ik vind dat totaal niet tokkie! 
Oke Rover: is al niet een heel vrolijke associatie. Maar zwerver? Dat is helemaaal niet positief. Echt zielig.
Zoa en Zobee was dan logischer geweest
Oh oh al die namen dat wil je je kind toch niet aan doen. Een vriend van mij kent een tweeling en die heten Heli en de ander Copter 

Hele leuke naam voor alle leeftijden! Ken een tiener en een volwassen man met die naam en past heel goed!
Als ze het echt goed zouden doen zou de één Helico en de ander Pter moeten heten. Maar dat bekt niet zo lekker.
Leuke podcast! Vind hun huis echt ge-wel-dig
over namen en 30 jaar hé, lijkt me heerlijk dat over dertig jaar aan één koffietafel een jaylano djaylano djelano jaylaneaux djaylanoh zitten en allemaal beweren EEN ECHT UNIEKE naam te hebben
Love this 

Ik hoor dit echt in de stem van elise… ge weeeeeelllldigggg hap lucht