Vond ik ook toen ik dat zag, maar dat is zogenaamd weer iets “rauws” wat al die mommies ineens doen op insta.
Ik snap helemaal niks van dat youtube bericht van Alboe. Ze krijgen ieder een apart kanaal en Alboe blijft ook bestaan. Maar Alboe was voor mijn gevoel alleen al zo goed als Kim? Af en toe een video van dat andere meisje waar ik de naam nu alweer van kwijt ben, in een mega slechte kwaliteit.
En waarom moeten ze dan op losse kanalen verder als ze ook nog gewoon Alboe houden?
Heb ook nooit gesnapt wat Ilonka haar bijdrage was, op een paar video’s en artikelen na.
Bij het lezen van ‘Alboe’ haak ik al af. Als je het vier x achter elkaar zegt klinkt het zo infantiel.
Ja wat betekent deze naam? Het klinkt zo infantiel
Van Albeli? Nee, geen idee. Een koeiennaam?
A Little Bit of Everything
Thanks, i hate it.
Hahahah ohhhh ja die had ik niet geraden (volg ze verder niet), dankjewel voor de opheldering 
Heb het ooit opzocht omdat ik het zo’n gare naam vond 
Ja snap het ook niet!
Vind Kims vlogs nog wel leuk, Ilonka eerlijk gezegd totaal oninteressant.
Maar stel je voor dat er iets mis is met het kind, ga je dat dan gelijk op het feestje vertellen?
Ik vind echofotos an sich heel oninteressant. Ik heb vanwege medische redenen mega veel echo’s gehad en steeds kreeg ik weer zo’n geprint papiertje mee. Heb ze echt niet allemaal bewaard.
Enige interessante is het eten, denk ik😂
Ik krijg hier ook echt Rachel (van Friends) vibes bij: ‘I don’t see it…’
Oooh ik vind het juist altijd helemaal geweldig echo’s te zien
, vooral van het hoofdje of zo’n ruggengraat
! En dan het liefst bewegend
… 3D vind ik wel eng 
Zoals ik het zie wordt je recht aangekeken maar zie je maar de helft van t gezichtje?
Er staat toch gewoon een datum op en bij een tweeling vaak baby 1 of baby 2 dus dan is het vrij makkelijk achterhalen om welke zwangerschap en dus welk kind het gaat.
Ik vind echo’s ook niet zo bijzonder maar de corona-tijd betekent voor mij sinds 20 weken geen echo’s meer en dat is toch wel jammer ergens
hier ook, ik hecht heel weinig waarde aan foto’s waar mijn kinderen als een soort misvormde aardappel op stonden. Voor mij zijn de foto’s die ik na hun geboorte heb gemaakt veel dierbaarder